Tom Bruaset 6 593 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2024 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2024 (endret) https://www.stabak.no/nyheter/slik-blir-sesongoppkjoringen-2025?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0DHwSh15kYx2u0OqFFqH459pPOJdBpYfNHcQ7ipwbrbwyk8C3d30Zit5Y_aem_b9GT6TEnLwtlHVUW1AdOZA Første treningskamp fredag 24. januar mot Jerv. Treningskamp borte mot Örgryte i mars. Fin mulighet til å teste bussen 😉 Endret 11. Desember 2024 av Tom Bruaset 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 397 Del Skrevet 14. Desember 2024 Del Skrevet 14. Desember 2024 TV ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 969 Del Skrevet 29. Desember 2024 Del Skrevet 29. Desember 2024 På 11.12.2024 den 14.34 skrev Tom Bruaset: Treningskamp borte mot Örgryte i mars. Satt opp på Valhalla IP, Lørdag 15. mars klokken 14:00 i følge Örgryte sin hjemmeside: https://oisfotboll.se/lag/herr/spelschema/ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 842 Del Skrevet 31. Desember 2024 Del Skrevet 31. Desember 2024 Godt nyttår, måtte 2025 være et Blaatt år! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 727 Del Skrevet 7. Januar Del Skrevet 7. Januar Vet noen hvorfor de fleste klubbene (meg bekjent) starter med trening denne uken, mens vi starter neste uke? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 511 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar Budstikka / Direktesport viser treningskampen mot Jerv på fredag klokken 15:00 https://www.direktesport.no/sport/fotball/treningskamp/stabaek-jerv-2048233.html?play=true&utm_source=amedia 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 875 Del Skrevet 23. Januar Del Skrevet 23. Januar Treningskampen mot Kjelsås fått tidspunkt 18.00 i LSK-hallen. Kampen går 1 time etter LSK og Godset er ferdigspilt. Ellers ser jeg at Skeid skal på treningsleir til Spania når de skulle møte oss, så vi skal møte Sogndal istedet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 875 Del Skrevet 23. Januar Del Skrevet 23. Januar Akkurat nå skrev manglerudgutt2507: Treningskampen mot Kjelsås fått tidspunkt 18.00 i LSK-hallen. Kampen går 1 time etter LSK og Godset er ferdigspilt. Ellers ser jeg at Skeid skal på treningsleir til Spania når de skulle møte oss, så vi skal møte Sogndal istedet. Kampen spilles i Valdres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 351 Del Skrevet torsdag kl. 22:02 Del Skrevet torsdag kl. 22:02 3 timer siden skrev manglerudgutt2507: På Blåbærmyra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 969 Del Skrevet fredag kl. 07:42 Del Skrevet fredag kl. 07:42 9 timer siden skrev Anderson: På Blåbærmyra? Valdres Storhall, Lørdag 8. mars 14:30 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 837 Del Skrevet fredag kl. 09:11 Del Skrevet fredag kl. 09:11 På 22.1.2025 den 12.25 skrev Totto: Budstikka / Direktesport viser treningskampen mot Jerv på fredag klokken 15:00 https://www.direktesport.no/sport/fotball/treningskamp/stabaek-jerv-2048233.html?play=true&utm_source=amedia Noen som vet hvordan pengefordelingen i alt+ fungerer? Keen på å se match, og trenger jo uansett en tilgang til direktesport etter hvert. Men er rett og slett ikke så lysten på å putte penger i lomma på Budstikka. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 431 Del Skrevet fredag kl. 09:31 Del Skrevet fredag kl. 09:31 18 minutter siden skrev PhunxZtar: Noen som vet hvordan pengefordelingen i alt+ fungerer? Keen på å se match, og trenger jo uansett en tilgang til direktesport etter hvert. Men er rett og slett ikke så lysten på å putte penger i lomma på Budstikka. Tror du kan abonnere på hvilken som helst lokalavis under alt-paraplyen, og så få lik tilgang til alle avisene samt direktesport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 837 Del Skrevet fredag kl. 09:37 Del Skrevet fredag kl. 09:37 2 minutter siden skrev 1369: Tror du kan abonnere på hvilken som helst lokalavis under alt-paraplyen, og så få lik tilgang til alle avisene samt direktesport. Ja, jeg tolker det også slik. Med andre ord er det mulig å sørge for at pengene går til en annen avis enn Budstikka, samtidig som man får tilgang til Direktesport (samt strengt tatt Budstikka og). Virker som en god løsning! Men litt trist er det jo at lokalavisa har satt seg i en situasjon hvor jeg heller vil gjøre en innsats for å gi pengene til en annen avis (som jeg ikke bryr meg om i det hele tatt) enn å gi pengene til dem... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 328 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 09:56 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 09:56 Jeg vet ikke, men det er litt rart å forvente at lokalavisen skal vise større interesse for klubben, samtidig som man ikke ønsker å bidra til økonomien rundt dekningen. Jeg bor i Oslo, men abonnerer på Budstikka på grunn av Stabæk. At de, som mange andre i Bærum, også er kritiske til klubben, lever jeg godt med. Det ville blitt tafatt med kun positivitet når realiteten har vært som den har. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 602 Del Skrevet fredag kl. 10:09 Del Skrevet fredag kl. 10:09 Dagens tropp: https://www.stabak.no/nyheter/troppen-til-forste-treningskamp 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 837 Del Skrevet fredag kl. 10:10 Del Skrevet fredag kl. 10:10 11 minutter siden skrev mbh: Jeg vet ikke, men det er litt rart å forvente at lokalavisen skal vise større interesse for klubben, samtidig som man ikke ønsker å bidra til økonomien rundt dekningen. Jeg bor i Oslo, men abonnerer på Budstikka på grunn av Stabæk. At de, som mange andre i Bærum, også er kritiske til klubben, lever jeg godt med. Det ville blitt tafatt med kun positivitet når realiteten har vært som den har. Ingen har bedt dem være kun positive. Men for meg framstår de som i høyeste grad partiske og lite interesserte, samt at den journalistiske kvaliteten jevnt over er relativt svak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 846 Del Skrevet fredag kl. 10:21 Del Skrevet fredag kl. 10:21 ….i tillegg til dekning av Stabæk som du ikke finner i andre medier, så er faktisk Budstikka også sponsor av klubben. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 593 Del Skrevet fredag kl. 10:42 Del Skrevet fredag kl. 10:42 31 minutter siden skrev Luringen: Dagens tropp: https://www.stabak.no/nyheter/troppen-til-forste-treningskamp 22 i troppen. Tanken er å bytte alle 11 som starter i pausen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 452 Del Skrevet fredag kl. 10:51 Del Skrevet fredag kl. 10:51 Spent på om vi stiller i 4-3-3 eller 5-3-2 formasjon. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 469 Del Skrevet fredag kl. 11:40 Del Skrevet fredag kl. 11:40 Ingen prøvespillere i første kamp ser det ut til. Tanken er vel å drille lag før man prøver nye spillere utover treningskampene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 629 Del Skrevet fredag kl. 12:15 Del Skrevet fredag kl. 12:15 Er vel tynn lommebok som gjør at prøvespillere mangler. Må nok være veldig nøye.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 439 Del Skrevet fredag kl. 12:33 Del Skrevet fredag kl. 12:33 18 minutter siden skrev arni: Er vel tynn lommebok som gjør at prøvespillere mangler. Må nok være veldig nøye.. Tynn lommebok eller tykk stall. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 582 Del Skrevet fredag kl. 12:35 Del Skrevet fredag kl. 12:35 Begge deler 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 629 Del Skrevet fredag kl. 12:46 Del Skrevet fredag kl. 12:46 Betyr gjerne ekstra for Bohinen denne matchen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 582 Del Skrevet fredag kl. 13:16 Del Skrevet fredag kl. 13:16 Det er årets første treningskamp - «alle» skal spille 45 min 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 969 Del Skrevet fredag kl. 13:52 Del Skrevet fredag kl. 13:52 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 842 Del Skrevet fredag kl. 13:54 Del Skrevet fredag kl. 13:54 Wendt på bekk og Øya på midtbanen? Nysveen på vingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 842 Del Skrevet fredag kl. 14:14 Del Skrevet fredag kl. 14:14 Livsfarlig venstreside når Spiten og Andresen kombinerer 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 842 Del Skrevet fredag kl. 14:16 Del Skrevet fredag kl. 14:16 Fy faen den er fin av Diabate, godt jobbet av Kai i forkant også. Liker veldig godt det jeg har sett de første 10 minuttene 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 842 Del Skrevet fredag kl. 14:17 Del Skrevet fredag kl. 14:17 2-0 umiddelbart etterpå, Spiten 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå