Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Vet noen hvorfor de fleste klubbene (meg bekjent) starter med trening denne uken, mens vi starter neste uke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Treningskampen mot Kjelsås fått tidspunkt 18.00 i LSK-hallen. Kampen går 1 time etter LSK og Godset er ferdigspilt.

Ellers ser jeg at Skeid skal på treningsleir til Spania når de skulle møte oss, så vi skal møte Sogndal istedet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev manglerudgutt2507:

Treningskampen mot Kjelsås fått tidspunkt 18.00 i LSK-hallen. Kampen går 1 time etter LSK og Godset er ferdigspilt.

Ellers ser jeg at Skeid skal på treningsleir til Spania når de skulle møte oss, så vi skal møte Sogndal istedet. Kampen spilles i Valdres

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 22.1.2025 den 12.25 skrev Totto:

Budstikka / Direktesport viser treningskampen mot Jerv på fredag klokken 15:00

https://www.direktesport.no/sport/fotball/treningskamp/stabaek-jerv-2048233.html?play=true&utm_source=amedia

Noen som vet hvordan pengefordelingen i alt+ fungerer? Keen på å se match, og trenger jo uansett en tilgang til direktesport etter hvert. Men er rett og slett ikke så lysten på å putte penger i lomma på Budstikka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev PhunxZtar:

Noen som vet hvordan pengefordelingen i alt+ fungerer? Keen på å se match, og trenger jo uansett en tilgang til direktesport etter hvert. Men er rett og slett ikke så lysten på å putte penger i lomma på Budstikka.

Tror du kan abonnere på hvilken som helst lokalavis under alt-paraplyen, og så få lik tilgang til alle avisene samt direktesport.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev 1369:

Tror du kan abonnere på hvilken som helst lokalavis under alt-paraplyen, og så få lik tilgang til alle avisene samt direktesport.

Ja, jeg tolker det også slik. Med andre ord er det mulig å sørge for at pengene går til en annen avis enn Budstikka, samtidig som man får tilgang til Direktesport (samt strengt tatt Budstikka og). Virker som en god løsning! Men litt trist er det jo at lokalavisa har satt seg i en situasjon hvor jeg heller vil gjøre en innsats for å gi pengene til en annen avis (som jeg ikke bryr meg om i det hele tatt) enn å gi pengene til dem...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev mbh:

Jeg vet ikke, men det er litt rart å forvente at lokalavisen skal vise større interesse for klubben, samtidig som man ikke ønsker å bidra til økonomien rundt dekningen.

Jeg bor i Oslo, men abonnerer på Budstikka på grunn av Stabæk. At de, som mange andre i Bærum, også er kritiske til klubben, lever jeg godt med. Det ville blitt tafatt med kun positivitet når realiteten har vært som den har.

Ingen har bedt dem være kun positive. Men for meg framstår de som i høyeste grad partiske og lite interesserte, samt at den journalistiske kvaliteten jevnt over er relativt svak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2025
  • Opprett ny...