Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spent på hvordan vi står til Godset per dags dato. De har sett ganske bunnsolide ut defensivt i de to første treningskampene mot HamKam og LSK, begge 2-0-seire. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fokus for Godset i kampen:

- Vi har vært solide i den defensive delen med vår bakre firer og et mer høytstående lag, men vi vil være enda mer offensive i presspillet. Vi ønsker å se et lag som er enda bedre i førstepresset og som tør å ikke tenke så mye konsekvenser bak oss.

- Samtidig ønsker vi å bli skarpere inn i siste tredjedel og produsere flere målsjanser. Utover oppkjøringen, hvor flere spillere får flere minutter sammen i ny tallkombinasjon bør også den relasjonelle delen offensivt bli sterkere, sier Isnes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev fexter:

Svakt forsvarsspill på 1-1 målet. 

Der skjer det mye rart samtidig - Næss støter (feil mener jeg), Pederesen glir og Andresen har ikke kontroll på hva som skjer bak seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev @ringo:

Der skjer det mye rart samtidig - Næss støter (feil mener jeg), Pederesen glir og Andresen har ikke kontroll på hva som skjer bak seg.

Andresen ser kun på ball.. image.thumb.png.b2dd28337ebc80157477052442f45dca.png 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke dette ser så halvgærent ut. Mener vi har vært et lite hakk bedre selv om dette må kalles jevnspilt. Fortsatt litt februar-rust i en del enkeltsituasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at det kommer en så stygg tabbe fra Leander men man må tørre å spille med ballen for å bli bedre med ballen. Vært involvert i mye bra pasningsspill i dag syns jeg. Veldig glad for at den tabben kommer i en kamp som ikke har noe betydning. Håper bare ikke at tabben fraråder han fra å spille ball framover

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Håper bare ikke at tabben fraråder han fra å spille ball framover

Det kan du være helt sikker på at ikke skjer. Shit happens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Synd at det kommer en så stygg tabbe fra Leander men man må tørre å spille med ballen for å bli bedre med ballen. Vært involvert i mye bra pasningsspill i dag syns jeg. Veldig glad for at den tabben kommer i en kamp som ikke har noe betydning. Håper bare ikke at tabben fraråder han fra å spille ball framover

Skulle gjerne hatt mer konkurranse om keeper plassen, men dengang ei

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3-1 målet til Godset var pent angrep men altfor enkelt der de glir igjennom oss der vi står som kjegler uten noen form for press. Må ærlig talt så langt si at jeg ikke ser hva ny trener har tilført selvfølgelig unnskyldt med mye bytter og tester men savner sulten hos gutta på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2025
  • Opprett ny...