Gå til innhold

Anbefalte innlegg

7 minutter siden skrev Marandinho:

her var det få offensive spillere..... lite krydder. Som ukrydret kyllingfilet. Det er hvor vi står nå føler jeg. Godt det er treningskamp......

Jeg synes det er spennende med en fronttrio bestående av Nysveen, Spiten og Dahlby/Cedergren. Antar at Dahlby vil være et alternativ som midtspiss i Diabate sitt fravær og at Ellegaard matches forsiktig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Arturoo23:

Kanskje jeg ikke har fått det med meg, men er Diabate skadet? Eller er det andre grunner til at han ikke er i troppen? 

Hentet fra hjemmesiden til klubben: 

«Med noe smårusk er det vurdert at verken Diabaté eller Geelmuyden blir med i dagens tropp. Inn kommer den lovende spissen Abel Cedergren.»

https://www.stabak.no/nyheter/-blir-herlig-a-fa-noen-flere-dansker-pa-besok-til-nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev rykkinn:

Føler meg trygg å ha han som backup på spissplassen bak Diabate. Hvertfall frem til sommeren. 

Tror han kan knive med Diabate om startsplassen. Bare sett han på høyrekant til nå, er jo egentlig spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ser LITT ut som et guttelag som øver på å spille ut bakfra for første gang, eller?

Greit nok, Hillerød er flinke til å stå samlet i sitt veldig høye press (her kan vi kanskje lære ett og annet?), men når løsningene står mellom å drible seg ut av pressledd eller sentre seg ut over sidelinja, så bør vi kanskje vurdere å slå litt langt i ny og ne for å bryte dem opp og skape strekk? 

Kanskje heve blikket raskere? Lete etter løsninger og løp litt oftere? Være mer på hugget når vi har ballen i bakre ledd? Kan virkelig ikke være så vanskelig å knekke den koden? Virker som enkelte fortsatt lever i en tid der man kan chille med en gang man slår et par pasninger på tvers bakerst, og da tiltrekker vi oss jo bare mer problemer.

På den lyse siden, så ser vi IKKE ut som et guttelag med en gang vi får rom og åpninger. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev tobb:

Trenger sårt en krigestopper bak der. I snitt 2,25 mål baklengs på 4 kamper og denne kampen er ikke ferdig.

Hva skjedde med Mads Nielsen fra FFK som var ryktet? Hadde vært den perfekte stopperen inn her. Måtte ha kvittet seg med noe før evt noe inn.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2025
  • Opprett ny...