InaB 434 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 5 minutes ago, mdawg said: 👍 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 536 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 1 time siden skrev mdawg: Jeg har bare prøvd den ene, og jeg er 100% sikker på at hun er milevis unna. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 706 Del Skrevet 10. Februar Del Skrevet 10. Februar Yoga etter treningsøkt, hemmelig våpen før Hillerød👍 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 655 Del Skrevet torsdag kl. 18:42 Del Skrevet torsdag kl. 18:42 https://www.stabak.no/nyheter/-blir-herlig-a-fa-noen-flere-dansker-pa-besok-til-nadderud Rossbach, Tobiassen, Nysveen, Øya og Vinge ikke i morgendagens tropp. Trym Linberg med for første gang 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 892 Del Skrevet torsdag kl. 19:52 Del Skrevet torsdag kl. 19:52 1 time siden skrev Luringen: https://www.stabak.no/nyheter/-blir-herlig-a-fa-noen-flere-dansker-pa-besok-til-nadderud Rossbach, Tobiassen, Nysveen, Øya og Vinge ikke i morgendagens tropp. Trym Linberg med for første gang Nysveen står oppført i artikkelen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 126 Del Skrevet torsdag kl. 19:57 Del Skrevet torsdag kl. 19:57 Vinge på vei bort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 626 Del Skrevet fredag kl. 08:09 Del Skrevet fredag kl. 08:09 her var det få offensive spillere..... lite krydder. Som ukrydret kyllingfilet. Det er hvor vi står nå føler jeg. Godt det er treningskamp...... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 892 Del Skrevet fredag kl. 08:18 Del Skrevet fredag kl. 08:18 7 minutter siden skrev Marandinho: her var det få offensive spillere..... lite krydder. Som ukrydret kyllingfilet. Det er hvor vi står nå føler jeg. Godt det er treningskamp...... Jeg synes det er spennende med en fronttrio bestående av Nysveen, Spiten og Dahlby/Cedergren. Antar at Dahlby vil være et alternativ som midtspiss i Diabate sitt fravær og at Ellegaard matches forsiktig. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 095 Del Skrevet fredag kl. 09:47 Del Skrevet fredag kl. 09:47 Blir 90 minutter på noen idag! Benk med 9 utespillere + 1 keeper. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Arturoo23 69 Del Skrevet fredag kl. 09:58 Del Skrevet fredag kl. 09:58 Kanskje jeg ikke har fått det med meg, men er Diabate skadet? Eller er det andre grunner til at han ikke er i troppen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 095 Del Skrevet fredag kl. 10:05 Del Skrevet fredag kl. 10:05 6 minutter siden skrev Arturoo23: Kanskje jeg ikke har fått det med meg, men er Diabate skadet? Eller er det andre grunner til at han ikke er i troppen? Hentet fra hjemmesiden til klubben: «Med noe smårusk er det vurdert at verken Diabaté eller Geelmuyden blir med i dagens tropp. Inn kommer den lovende spissen Abel Cedergren.» https://www.stabak.no/nyheter/-blir-herlig-a-fa-noen-flere-dansker-pa-besok-til-nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 200 Del Skrevet fredag kl. 10:14 Del Skrevet fredag kl. 10:14 Fortsetter å rote bakover, bare flaks at vi ikke har to imot nå etter 10 min. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 520 Del Skrevet fredag kl. 10:17 Del Skrevet fredag kl. 10:17 Ball-i-hatt, dette er vondt å se på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 655 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 10:19 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 10:19 Perlescoring av Dahlby 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 200 Del Skrevet fredag kl. 10:19 Del Skrevet fredag kl. 10:19 Fint mål, da. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 095 Del Skrevet fredag kl. 10:22 Del Skrevet fredag kl. 10:22 2 minutter siden skrev Luringen: Perlescoring av Dahlby Føler meg trygg å ha han som backup på spissplassen bak Diabate. Hvertfall frem til sommeren. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Arturoo23 69 Del Skrevet fredag kl. 10:28 Del Skrevet fredag kl. 10:28 2 minutter siden skrev rykkinn: Føler meg trygg å ha han som backup på spissplassen bak Diabate. Hvertfall frem til sommeren. Tror han kan knive med Diabate om startsplassen. Bare sett han på høyrekant til nå, er jo egentlig spiss. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 655 Del Skrevet fredag kl. 10:30 Del Skrevet fredag kl. 10:30 Skjelvik skal ikke få lov til å starte når serien begynner. Stakkars mann der ute. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 200 Del Skrevet fredag kl. 10:33 Del Skrevet fredag kl. 10:33 Håpløs pasning inn foran egen 16 av Kay(?), den skal jo ALDRI inn der. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 095 Del Skrevet fredag kl. 10:33 Del Skrevet fredag kl. 10:33 Den pasningen der skal du ikke slå Kay.. skummel, som ender opp i scoring.. 1-2 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 687 Del Skrevet fredag kl. 10:35 Del Skrevet fredag kl. 10:35 Vi ser LITT ut som et guttelag som øver på å spille ut bakfra for første gang, eller? Greit nok, Hillerød er flinke til å stå samlet i sitt veldig høye press (her kan vi kanskje lære ett og annet?), men når løsningene står mellom å drible seg ut av pressledd eller sentre seg ut over sidelinja, så bør vi kanskje vurdere å slå litt langt i ny og ne for å bryte dem opp og skape strekk? Kanskje heve blikket raskere? Lete etter løsninger og løp litt oftere? Være mer på hugget når vi har ballen i bakre ledd? Kan virkelig ikke være så vanskelig å knekke den koden? Virker som enkelte fortsatt lever i en tid der man kan chille med en gang man slår et par pasninger på tvers bakerst, og da tiltrekker vi oss jo bare mer problemer. På den lyse siden, så ser vi IKKE ut som et guttelag med en gang vi får rom og åpninger. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 200 Del Skrevet fredag kl. 10:38 Del Skrevet fredag kl. 10:38 Enig, vi ser rett og slett svake ut på egen banehalvdel, men egentlig ganske bra fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 655 Del Skrevet fredag kl. 10:41 Del Skrevet fredag kl. 10:41 Hva er Magnus Christensen god på 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 706 Del Skrevet fredag kl. 10:42 Del Skrevet fredag kl. 10:42 Dette laget framstår klart svakere enn på samme tid ifjor. Har fått en middelmådig trener dessverre 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 687 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Håhå! Ellevill scoring av Andresen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 095 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Del Skrevet fredag kl. 10:44 2-2, for en scoring av Andresen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 200 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Del Skrevet fredag kl. 10:44 OI, Aleksander Andresen! Årets mål det der 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 655 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Å fy faen Andresen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 740 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Del Skrevet fredag kl. 10:44 Trenger sårt en krigestopper bak der. I snitt 2,25 mål baklengs på 4 kamper og denne kampen er ikke ferdig. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 095 Del Skrevet fredag kl. 10:46 Del Skrevet fredag kl. 10:46 Akkurat nå skrev tobb: Trenger sårt en krigestopper bak der. I snitt 2,25 mål baklengs på 4 kamper og denne kampen er ikke ferdig. Hva skjedde med Mads Nielsen fra FFK som var ryktet? Hadde vært den perfekte stopperen inn her. Måtte ha kvittet seg med noe før evt noe inn.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå