Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godt det fortsatt er midten av februar, for dette har ikke vært bra så langt. Det at vi ser så rufsete ut defensivt og er naive i frispillingen er ikke det som kjennetegner Wålemarks lag. Tydelig at han ikke har fått satt sitt preg på dette enda.

Jeg har troen på at vi med Wålemark ser mye mer solide ut når vi begynner å sette en ellever og nærmer oss seriestart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Luringen:

Det hjelper ikke at vår beste forsvarsspiller er på benken hver kamp

Regner med at du snakker om Ekorness? Jeg er stor fan av Ekorness, men vår beste forsvarsspiller er han ikke. Det sagt har vi to venstrebacker som begge fortjener å være førstevalg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Ace:

Regner med at du snakker om Ekorness? Jeg er stor fan av Ekorness, men vår beste forsvarsspiller er han ikke. Det sagt har vi to venstrebacker som begge fortjener å være førstevalg.

Ekorness er bedre som stopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Luringen:

Ekorness er bedre som stopper.

Han har godt av en sesong til på back for å få mer rutine. Fortsetter utviklingen er det naturlig å flytte han inn neste sesong (samme vei som Hanche i sin tid).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Hvordan fikk vingen deres så god plass der? Ingen som er i nærheten av han

En av våre midtstoppere går i et falskt press på ballfører på midten og back må trekke inn for å dekke rommet bak

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jekyll & Hyde er ikke dekkende for Stabæk. 

Offensiv halvdel: Løp, initiativer, bestemte bevegelser, beslutsomhet og intensitet. 

Defensiv halvdel: Jogg, halvdistanse, ubesluttsomhet, usikkerhet og vegring.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Luringen:

Mangler på sluttproduktet så langt men Ellegaard vært et klart lyspunkt i så og si alle minuttene han har spilt i pre-season

Med tanke på at han har vært ute i nesten ett år, tenk deg han i april/mai tiden! Meget spennende. Åpenbart en spiller vi savnet i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dårlig kamp det. Bra 2. omgang etter en svak 1. omgang. Må ikke glemme at Hillerød har sesongstart allerede neste uke mens vi fortsatt er mot starten av oppkjøringen. Må ordne opp i den defensive rekken, det sier seg selv. Ellers syns jeg laget presset bra som en enhet og det var mye bra offensivt spill. Positive ting å ta med seg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2025
  • Opprett ny...