Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 timer siden skrev Elliott Ottesen:

Ingen dårlig kamp det. Bra 2. omgang etter en svak 1. omgang. Må ikke glemme at Hillerød har sesongstart allerede neste uke mens vi fortsatt er mot starten av oppkjøringen. Må ordne opp i den defensive rekken, det sier seg selv. Ellers syns jeg laget presset bra som en enhet og det var mye bra offensivt spill. Positive ting å ta med seg

En ting er passiviteten og manglende duellstyrke i egen boks, men herre fussballgott vi var slurvete i oppspillsfasen også. Så inviterte trøbbel. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 14.2.2025 den 19.41 skrev Styrmann:

En ting er passiviteten og manglende duellstyrke i egen boks, men herre fussballgott vi var slurvete i oppspillsfasen også. Så inviterte trøbbel. 

Kvaliteten i treningsuka avspeiler seg nådeløst i match situasjonen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Yassine:

6 bytter og to blundere bakover. Kan vel ikke være tvil om at Pedersen må spille?

Skjelvik ser jo helt ferdig ut på dette nivået..! Pedersen milevis foran.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt kaos etter alle byttene. Gode svar for Wålemark, opprinnelig 11’er holdt nullen og fremsto ok defensivt.

Skjelvik, Roberts m.fl som kom inn helt nakne.

Veum så også svak ut. Vi har ikke helt løsningen på høyreback. Veum skadet hele tida og Hoven er vel et stykke unna. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minutter siden skrev Yassine:

Krise siste 20, men veldig oppløftende første drøye timen før byttene.

Jeg lukta lunta og skrudde av da vi byttet inn den haugen med spillere. Derifra er matchen egentlig over og det er kun snakk om å gi flere trening i matchtempo - et tempo de ikke fikset antar jeg 🙃🙃🙃

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter siden skrev @ringo:

Jeg lukta lunta og skrudde av da vi byttet inn den haugen med spillere. Derifra er matchen egentlig over og det er kun snakk om å gi flere trening i matchtempo - et tempo de ikke fikset antar jeg 🙃🙃🙃

Mer strukturen som ikke er der. 5 i sekken siste 20 mot Egersund ifjor, 4 i sekken idag siste 15

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2025
  • Opprett ny...