mbh 8 436 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 14:45 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 14:45 Det er jo "bare en treningskamp", men jeg er usikker på hva vi trener på. Uansett veldig skuffende at det er spillerne med lengst erfaring fra øverste nivå som skuffer mest. Jeg er redd sesongkortene gir lite glede for pengene også i år, med mindre det skjer et mirakel. Siden vi også er avhengige av et par gode salg, tror jeg mirakelet må være i kategorien "jævlig stort". 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet torsdag kl. 14:48 Del Skrevet torsdag kl. 14:48 Uff, forsvar, midtstoppere, press ... junior, lilleputt spill! Et lag som har ambisjoner om å ligge i toppsjiktet i Obos 2025 blir overskjørt av nedre halvdel av eliteserien. Samme feil i forsvar som i fjor, ser ikke ut som Wålemark har fått strukturert og fått orden på noe av dette. Rart det ikke har blitt prioritert å hente inn en god midtstopper blant annet. Synes faktisk til tider det ser verre ut enn i fjor pr nå. Får håpe andre omgang blir bedre. Dette er null utvikling så langt som jeg kan se, men hva vet jeg bortsett ifra de treningskampene jeg har sett. Stort potensial fremover ja, men sluppet inn 13 mål på 4 treningskamper (og det er før 2 omgangen har startet her) er jo helt faktisk håpløst... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 726 Del Skrevet torsdag kl. 14:58 Del Skrevet torsdag kl. 14:58 Svak første omgang av forsvaret nok en gang! Flere av de bak har jo mange år som «toppspillere» i flere forskjellige ligaer, men det ser ut som om de har mistet fotballforståelsen de må ha hatt tidligere. Litt merkelig det der. Når det gjelder kapteinsbindet har jo Onsrud vært kaptein for Kamma i ganske mange kamper, så hvorfor ikke? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 025 Del Skrevet torsdag kl. 15:03 Del Skrevet torsdag kl. 15:03 Sandefjord har skrudd til konsentrasjonen litt mere fra forrige kamp og trist men sant vi ser faktisk forskjell i struktur og intensitet. Hvis vi ikke har skjerpings i 2 omgang kan dette fort bli 4 i sekken. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet torsdag kl. 15:06 Del Skrevet torsdag kl. 15:06 For et forferdelig forsvars/keeperspill... ja nå er det 14 mål i sekken bakover på 4 kamper .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 527 Del Skrevet torsdag kl. 15:09 Del Skrevet torsdag kl. 15:09 Triste greier 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 025 Del Skrevet torsdag kl. 15:18 Del Skrevet torsdag kl. 15:18 Klasseforskjell. Vi blir lekt med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 025 Del Skrevet torsdag kl. 15:19 Del Skrevet torsdag kl. 15:19 Nå bytter Sandefjord 6 spillere så benytt muligheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 684 Del Skrevet torsdag kl. 15:22 Del Skrevet torsdag kl. 15:22 Vi er rett og slett altfor treige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet torsdag kl. 15:27 Del Skrevet torsdag kl. 15:27 Tror faktisk for endte gang Stabæk velger feil trener, og med Riise på laget i tillegg som hjelpetrener, begynner å tvile på dette opplegget her allerede. Sorry!! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 808 Del Skrevet torsdag kl. 15:29 Del Skrevet torsdag kl. 15:29 JAAA Vinge 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet torsdag kl. 15:47 Del Skrevet torsdag kl. 15:47 Fysisk/dueller og det å spille seg ut bakfra, funker ikke med de spillerne vi har bak. Ranheim spiller x mot Molde , mens vi blir knust av middelmådige eliteserielag til sammenlikning, nest mest innslupne mål i fjor 2024 (3 mest skåret 2024, delt 3 plass) . Og ser verre ut nå (presiserer pr nå i treningskampene, men..) Ser ikke bedre ut nå, snarere derimot!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 375 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 15:51 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 15:51 Alex75: gidder du skrive 1-2 lengre innlegg fremfor 9-10? Spare opp litt av negativiteten og heller utbrodere skikkelig før du trykker «send inn svar»? 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet torsdag kl. 15:53 Del Skrevet torsdag kl. 15:53 4 minutter siden skrev Alex75: Fysisk/dueller og det å spille seg ut bakfra, funker ikke med de spillerne vi har bak. Ranheim spiller x mot Molde , mens vi blir knust av middelmådige eliteserielag til sammenlikning, nest mest innslupne mål i fjor 2024 (3 mest skåret 2024, delt 3 plass) . Og ser verre ut nå (presiserer pr nå i treningskampene, men..) Ser ikke bedre ut nå, snarere derimot!! Og Diabate da... så ego.. litt oppskrytt!! Ser ikke medspillere i bedre posisjon. Her er det mye å jobbe med, og vet ikke om de som har ansvaret er gode nok til det. Sorry, min mening 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 684 Del Skrevet torsdag kl. 15:53 Del Skrevet torsdag kl. 15:53 Frekvens på Vinge, Ellegaard og Dahlby iallfall 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet torsdag kl. 15:54 Del Skrevet torsdag kl. 15:54 2 minutter siden skrev Henrik: Alex75: gidder du skrive 1-2 lengre innlegg fremfor 9-10? Spare opp litt av negativiteten og heller utbrodere skikkelig før du trykker «send inn svar»? ja, enig i det egentlig. Bare litt frustrert, men det er her og nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet torsdag kl. 15:56 Del Skrevet torsdag kl. 15:56 Men men. 1-1 i 2 omgang.. og treningskamp, blir nok bedre 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 614 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 16:10 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 16:10 Ja ja…. Verden går jo videre! Bortsett fra Arni da! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 808 Del Skrevet torsdag kl. 16:13 Del Skrevet torsdag kl. 16:13 5 minutter siden skrev Tom Bruaset: Ja ja…. Verden går jo videre! Bortsett fra Arni da! Bare hyggelig det! Kunne godt vært meg som stod bak😊 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 617 Del Skrevet torsdag kl. 16:33 Del Skrevet torsdag kl. 16:33 Wålemark var fornøyd med førsteomgangen, da er lista lav 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 481 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 16:34 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 16:34 Det er noe her jeg ikke helt forstår: Når jeg har vært alvorlig bekymret over laget, så får jeg høre at det er preseason og ingenting spiller noen rolle. Skal vi sette inn ett press på ballfører først når sesongen starter ? Skal vi først få struktur på forsvaret når dommeren blåser i fløyta og kampen mot Hødd starter? Forlanger ikke treners avgang, noe jeg ikke gjorde med Jønsson eller Bradley heller. Likevel noe er veldig galt i denne sesongoppkjøringen... 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 697 Del Skrevet torsdag kl. 16:59 Del Skrevet torsdag kl. 16:59 Jeg er litt uenig i at det bare er forsvaret og midtstopperne våre som er årsaken til at vi kollapser når motstander setter fart framover. Det jeg savner aller mest, er høyere frekvens og tettere press på midten. Vi har ingen som setter inn taklinger før vi er helt nede på egen sekstenmeter, vi har ingen som jager ned ballfører og fighter med nebb og klør for å vinne ballen. Alt for ofte løper vi halvhjertet i press, slik at motstander enkelt kan tre gjennom ledd, så forsvaret vårt blir overkjørt og satt i håpløse posisjoner – gang på gang på gang. Om vi faktisk har så taklings- og duellsvake spillere på midten (og på topp), så må de i det minste falle av og blokkere rom i stedet for å la seg spille ut med å presse på halvdistanse. Men så dårlige tror jeg faktisk ikke de er. Dette handler om innstilling og mentalitet. Det må bli like viktig å vinne ball og skape brudd på midten, som det er å score mål! Da kommer vi både til å slippe inn færre og å score flere. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 684 Del Skrevet torsdag kl. 17:23 Del Skrevet torsdag kl. 17:23 49 minutter siden skrev Abel: Wålemark var fornøyd med førsteomgangen, da er lista lav Vi var gode første 15. Resten av omgangen var bedriten. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 617 Del Skrevet torsdag kl. 17:26 Del Skrevet torsdag kl. 17:26 1 minutt siden skrev Luringen: Vi var gode første 15. Resten av omgangen var bedriten. Om du ikke har hørt JW i Lykkeland etter kampen på klubbsida, anbefales det😊 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 389 Del Skrevet torsdag kl. 18:00 Del Skrevet torsdag kl. 18:00 3 timer siden skrev kuk: Kan være enig der, men vanskelig å se hvem som er bedre egnet.. Onsrud eller Kay? Matic. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 62 Del Skrevet torsdag kl. 19:53 Del Skrevet torsdag kl. 19:53 Så ut som Spiten og Andresen fikk til noe sammen. Christensen, Næss og Skelvik roter det stadig til. Virket veldig sløve! Etter seks minutter døde vi etter en fin start. Vet selvsagt lite om inngangen til kampen, men likner uansett på mye av det som var problemet forrige sesong. Uten pre-season i fjor hadde vi 60 baklengs. Vi er i god gang! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 68 Del Skrevet fredag kl. 00:05 Del Skrevet fredag kl. 00:05 14 bak på 4 kamper er sykt! Ferdig snakka!! kall meg negativ , men slike tall er det faktisk lenge siden vi har sett !!!!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 450 Del Skrevet fredag kl. 09:17 Del Skrevet fredag kl. 09:17 15 timer siden skrev Kaizer Alphonse: Matic. Ja - selvfølgelig. uten tvil! Matic er vår selvsagte kaptein. Krysser fingre for at han er klar til seriestart, at JW setter båndet på armen hans og ikke minst at Matic holder seg skadefri sesongen igjennom. Da er det faktisk håp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 471 Del Skrevet fredag kl. 13:34 Del Skrevet fredag kl. 13:34 4 timer siden skrev kuk: Ja - selvfølgelig. uten tvil! Matic er vår selvsagte kaptein. Krysser fingre for at han er klar til seriestart, at JW setter båndet på armen hans og ikke minst at Matic holder seg skadefri sesongen igjennom. Da er det faktisk håp. Hvordan er Matic med språk? Man er ikke bare kaptein i 90 minutter, men også på trening og utenom trening hvis det skulle dukke opp ting som en leder trenger å ta tak i. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 609 Del Skrevet lørdag kl. 15:59 Del Skrevet lørdag kl. 15:59 Hvor heldig er det å sende så mange G19 spillere bort på treningskamper, når vi prøver å sette vårt lag! I vår klubb er disse spillerne start 11 material, i motsetning til andre! Synes det er uting å sende bort spillere i den perioden vi er nå! Til en uviktig kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå