Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 minutt siden skrev guttensindet:

Håper begge backene blir byttet i pausen. De holder rett og slett ikke nivået!

Veldig enig i at de ikke holder nivået foreløpig. Er man ikke god nok, burde man heller ikke spille. Uansett alder.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nysveen inn på høyreback. Når Veum er så shaky bakover ser jeg ikke helt hvordan det er mulig at ikke Nysveen skal være foran i køen.

Diabate og Vinge inn i fremste ledd og gi midtbanetrioen litt mer tid? Eller Isaksen også inn med en gang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har dessverre hatt for lite fokus defensivt i dette overgangsvinduet. Hvis dette er nivået bygger vi ikke akkurat selvtillit, da skal vi jobbe og slite for 6 plassen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farlig nære 2-0 der, etter at Skjelvik gir bort ballen og mister markeringen iløpet av 5 sekunder. Heldige der som slipper unna, fin redning av Gunnerød!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok sett bedre ut der med Ekorness på venstre og Hoven/Riise på høyre, men midtstopper paret vårt er jeg ekstremt usikker på er godt nok til opprykk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 601
Skrevet (endret)

Ellegaard ut, diabate inn etter drøye timen. Isaksen inn for Danso og.

Endret av rykkinn
Isaksen inn og
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offside redder oss fra 0-2... Skrekkelig forsvarsspill nok en gang i forkant, er altfor lett å komme seg inn i boksen vår

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev Elias:

Hadde nok sett bedre ut der med Ekorness på venstre og Hoven/Riise på høyre, men midtstopper paret vårt er jeg ekstremt usikker på er godt nok til opprykk

Eller Andresen på venstre og Ekorness inn som stopper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Elliott Ottesen:

Ingen navn bakpå drakta til Bossman i dag, det gjenstår å se om jeg blir pliktig til å kjøpe drakt med navnet ‘Bossman’ 

Fortsatt ikke signert, er fort derfor han ikke har noe navn på drakten han bruker idag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev rykkinn:

Fortsatt ikke signert, er fort derfor han ikke har noe navn på drakten han bruker idag. 

Ikke noe å si på taklingene.  Med mindre man er dommer altså....  😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skuffende pre season både resultat og spillemessig må jeg si. Nå skal vi selvfølgelig gi Wålemark mer tid enn en vinter, men er ikke sikker på hvordan han skal fikse forsvaret, fordi det ser milevis unna et forsvar som er gode nok til opprykk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev rykkinn:

Hvis man dropper cupen, men bare tar seriespill og kvalikk:
2024: Rossbach med 30/30 kamper. 0 kamper for 2. og 3. keeper.
2023: Pettersson med 30/30 kamper. 0 kamper for 2. og 3. keeper.
2022: Sandberg med 30/30 kamper. 1 kamp for Ulla (innhopp noen minutter).
2021: Sandberg med 29/30 kamper. 2 kamper for Brauti (et innhopp og en fra start)
2020: Sandberg med 30/30 kamper. 0 kamper for 2. og 3. keeper. 
2019: Sandberg med 30/30 kamper. 0 kamper for 2. og 3. keeper. 
2018: Sayouba med 18 kamper, Sandberg med 14 kamper og Lillevik med 2 kamper. 
2017: Sayouba med 21 kamper, Alvbåge med 8 kamper og Singh Sandhu med 2 kamper
2016: Sayouba med 31 kamper og Singh Sandhu med 1 kamp. 
2015: Sayouba med 30/30 kamper. 0 kamper for 2. og 3. keeper.

Hentet fra https://stb.guru/

NEttopp! Ikke lett å få frem stabile og gode andrekeepere og tredjekeepere oss hos si når de aldri blir satset på (eller blir jo plutselig satset på når førstekeeper ikke er klar da...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Pompel:

NEttopp! Ikke lett å få frem stabile og gode andrekeepere og tredjekeepere oss hos si når de aldri blir satset på (eller blir jo plutselig satset på når førstekeeper ikke er klar da...)

Det er litt sånn i de fleste klubber at den målvakten i verden som er lengst unna å bli lagets førstekeeper er han som er deres andrekeeper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev odd:

Hvor mange klubber satser på andrekeeperen?

Jeg er med fan av hvor keeperne er enda mer nærmere hverandre og jevnere gode. Mtp, så mener jeg at de vil pushe hverandre å bli bedre utifra sine utgangspunkt enn det motsatte...
Men nå er vel de førstekeeperne vi henter ferdig utviklet, helt peak og ikke mer å gå på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongsvinger var best i dag, og ingen god kamp av oss.

Det Danso viste gir meg derimot litt troa på sesongen. Hurtige pasninger på ett touch gjennom rom er vel akkurat det vi har savnet i midtbaneleddet.

Ellers uenig i at det er stopperparet som er problemet i dag. Det er backene og vingene som er de svake leddene. Veum ikke god nok, og Skjelvik fortsatt helt off. Vingene klarer ikke holde på ball og spille resten av laget opp. Mistet veldig mye ball i oppbygging av spill på back/ving.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter siden skrev M-A-N:

Det er backene og vingene som er de svake leddene. Veum ikke god nok, og Skjelvik fortsatt helt off. Vingene klarer ikke holde på ball og spille resten av laget opp. Mistet veldig mye ball i oppbygging av spill på back/ving.

Helt enig.

Veum er dessverre ikke god nok og beviser det kamp etter kamp. Grusom tabbe på målet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2025
  • Opprett ny...