yiddo 2 439 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Diabate er vel fortsatt veldig aktuell ut, så vi bør nok ha en spiss i kikkerten. Andresen er også en salgsmulighet som nevnt tidligere. Roberts mener jeg bør finne seg en annen klubb, og ellers er vel kanskje Øya, Nysveen og Tobiassen kandidater for utlån. Vi har hatt mye skader siste sesongene så vi må passe oss for å ikke tynne oss ut for mye heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 060 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Andresen må enten forlenge eller selges i vinter. Kontrakt ut året og står fritt som free agent til å snakke med andre klubber til sommeren. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 471 Del Skrevet mandag kl. 11:09 Del Skrevet mandag kl. 11:09 Nå som vi henter inn Onsrud, noen som må ut da eller? Trodde vi skulle slanke stallen jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 731 Del Skrevet mandag kl. 11:10 Del Skrevet mandag kl. 11:10 Akkurat nå skrev fexter: Nå som vi henter inn Onsrud, noen som må ut da eller? Trodde vi skulle slanke stallen jeg. Vi skal begge deler 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 589 Del Skrevet mandag kl. 11:24 Del Skrevet mandag kl. 11:24 14 minutter siden skrev fexter: Nå som vi henter inn Onsrud, noen som må ut da eller? Trodde vi skulle slanke stallen jeg. Walstad, Ulla og Hegard er vel ute 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 439 Del Skrevet mandag kl. 14:30 Del Skrevet mandag kl. 14:30 Olderheim - Onsrud - Matic med Kay, Bawa og Christensen i tillegg er bra. Da bør nok Tobiassen lånes ut, og Roberts er kanskje på vei ut? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 471 Del Skrevet mandag kl. 18:48 Del Skrevet mandag kl. 18:48 Roberts er stallfyll i mine øyne. Bare å få ut. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 824 Del Skrevet mandag kl. 19:09 Del Skrevet mandag kl. 19:09 Lukter jo litt at enten Christensen, Roberts eller Kostadinov er på vei ut. I fjor ble vi imidlertid tynne på midten også. Vi skal være litt forsiktig. Tobiassen fikk tidlig prvød seg litt sammen med resten av guttelaget under Bradley. Han er fortsatt bare 18. Hvor sikre er vi på skaden til Bawa var en engangsgreie? Har han høy risiko for flere skader? Kostadinov VET vi har risiko for skader, så ikke en vi kan regne med hele sesongen. Av de unge er det først og fremst Olderheim og Wendt som fortjener mye spilletid og som er kandidater i en midtbanetrio. Begge kan imidlertid skyves ut i kantroller eller kanskje også back for Wendt. For meg høres det logisk ut med enten Christensen eller Roberts ut, og en skadeutsatt Kostadinov på rotasjon sammen med tenåringene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 2 119 Del Skrevet mandag kl. 19:41 Del Skrevet mandag kl. 19:41 5 hours ago, yiddo said: Olderheim - Onsrud - Matic med Kay, Bawa og Christensen i tillegg er bra. Da bør nok Tobiassen lånes ut, og Roberts er kanskje på vei ut? Diskuterte dette i dagens episode av Kikkertsvingen. Isolert sett liker jeg Onsrud som spiller og som signering for et Obos-lag som må rykke opp. Samtidig så synes jeg den midtbanen vi har er mer enn god nok fra før. Roberts ut høres ganske logisk ut, og kanskje Brage på lån som du nevner. At minuttene til Wendt, en skadefri Kay og Olderheim limiteres liker jeg ikke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 589 Del Skrevet mandag kl. 19:43 Del Skrevet mandag kl. 19:43 Beste sentrale trioen på papiret nå er Christensen i midten med Onsrud til venstre og Matic til høyre. Det er ikke sikkert det er tilfeldig at Wendt ble testet på høyre back i første treningskampen. Så spørs det hvor lenge Matic faktisk er ute da. Der vil det kanskje være en plass å kjempe om i starten av sesongen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 320 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 19:59 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 19:59 9 minutter siden skrev Jørg1: Diskuterte dette i dagens episode av Kikkertsvingen. Isolert sett liker jeg Onsrud som spiller og som signering for et Obos-lag som må rykke opp. Samtidig så synes jeg den midtbanen vi har er mer enn god nok fra før. Roberts ut høres ganske logisk ut, og kanskje Brage på lån som du nevner. At minuttene til Wendt, en skadefri Kay og Olderheim limiteres liker jeg ikke. Den midtbanen vi har var på ingen måte god nok i fjor. Mange av de defensive problemene startet der. Om den plutselig skal være mer enn god nok i år, må man forutsette at Matic (og resten forsåvidt) er skadefri hele sesongen og at de unge fortsetter å ta steg. Det er skyhøy gambling mtp historikken. Synes Onsrud inn i mixen virker veldig fornuftig! 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 601 Del Skrevet mandag kl. 22:04 Del Skrevet mandag kl. 22:04 7 timer siden skrev yiddo: Olderheim - Onsrud - Matic med Kay, Bawa og Christensen i tillegg er bra. Da bør nok Tobiassen lånes ut, og Roberts er kanskje på vei ut? Jeg vet ikke om jeg er så veldig tilhenger av å låne ut Tobiassen. Sist sesong var han nesten i en klasse for seg blant andrelagsspillerne. Han dominerte enkelte kamper på det nivået på en måte jeg ikke så noen andre gjøre. Han hadde vel også noen positive opptredener på A-laget tidlig i sesongen, men så kom en dårlig kamp eller to og dermed også fryseboksen til Bob, virket det som. Etter mitt syn bør Tobiassen involveres mye mer kommende sesong enn han ble den foregående for han er uten tvil et talent som har eliteseriepotensial og vel så det. Klart, har man ikke planer om å bruke ham så vil det sikkert være bedre å låne ham ut så han får spilletid, men det er i så fall en vurdering jeg ikke helt forstår. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 589 Del Skrevet mandag kl. 23:46 Del Skrevet mandag kl. 23:46 3 timer siden skrev Henrik: Den midtbanen vi har var på ingen måte god nok i fjor. Mange av de defensive problemene startet der. Om den plutselig skal være mer enn god nok i år, må man forutsette at Matic (og resten forsåvidt) er skadefri hele sesongen og at de unge fortsetter å ta steg. Det er skyhøy gambling mtp historikken. Synes Onsrud inn i mixen virker veldig fornuftig! Det handlet vel så mye om taktikk (eller mangel på) som individuelle ferdigheter tror jeg. Det har vært et tilbakevendende problem under flere ulike trenere at vi har vært for omstendelige i det offensive spillet. Noe som har resultert i at vi ikke lykkes komme til avslutninger, og istedenfor blir stående og vugge frem og tilbake mot etablert forsvar til vi spiller på oss et brudd og havner på etterskudd defensivt. Om vi nå spiller med mindre risiko offensivt, mer direkte og sørger for å avslutte angrepene så vil det hjelpe oss med disse problemene og vipps så fremstår de samme spillerne som langt bedre 😜 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 369 Del Skrevet tirsdag kl. 21:39 Del Skrevet tirsdag kl. 21:39 Fare for at Særp plukker Vinge nå? Dersom ørjasæter forlater dem er vel han et ganske naturlig valg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 589 Del Skrevet i går, 09:47 Del Skrevet i går, 09:47 Om de betaler så er vel det greit? Vi må slanke stallen og har god dekning på kantene. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 871 Del Skrevet i går, 11:16 Del Skrevet i går, 11:16 Om de får 100 mill for Ørjasæter så kan de gjerne bla opp 30 for Vinge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 455 Del Skrevet i går, 20:39 Del Skrevet i går, 20:39 På 17.1.2025 den 18.38 skrev yiddo: Diabate er vel fortsatt veldig aktuell ut, så vi bør nok ha en spiss i kikkerten. Andresen er også en salgsmulighet som nevnt tidligere. Roberts mener jeg bør finne seg en annen klubb, og ellers er vel kanskje Øya, Nysveen og Tobiassen kandidater for utlån. Vi har hatt mye skader siste sesongene så vi må passe oss for å ikke tynne oss ut for mye heller. Nysveen dunka inn 3 mål i treningskampen, og så vil du låne ham ut. Skjønner at treningskampen gikk etter dette innlegget ditt, så du har muligens endret mening. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 439 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 14 timer siden skrev h1912: Nysveen dunka inn 3 mål i treningskampen, og så vil du låne ham ut. Skjønner at treningskampen gikk etter dette innlegget ditt, så du har muligens endret mening. Vi har veldig mange alternativer på høyre back (Hoven, Riise, Veum, Nysveen) så jeg ser det som ganske naturlig at noen må ut. Da tenker jeg kanskje Nysveen er den som har best utnytte av et utlån. Nå ble vel Nysveen brukt som ving i treningskampen og har jo som du skriver ikke gjort seg helt bort der, så hvis han kan være et alternativ der når sesongen begynner er nok det en fin rotasjonsspiller å ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 731 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 6 minutter siden skrev yiddo: Vi har veldig mange alternativer på høyre back (Hoven, Riise, Veum, Nysveen) så jeg ser det som ganske naturlig at noen må ut. Da tenker jeg kanskje Nysveen er den som har best utnytte av et utlån. Nå ble vel Nysveen brukt som ving i treningskampen og har jo som du skriver ikke gjort seg helt bort der, så hvis han kan være et alternativ der når sesongen begynner er nok det en fin rotasjonsspiller å ha. Hoven skadet til sommeren og Nysveen som ving. Da har vi akkurat det vi trenger så ingen bør ut. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 824 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Utleie av spillere som Nysveen og Tobiassen er uansett ikke noe som haster. Det kan være fint for dem å trene med laget nå, og så ser vi an i mars om det er bedre med en halv sesong i andredivisjon. Hvis det plutselig rører på seg rundt Diabate, Vinge eller Roberts vil situasjonen endres frem til seriestart. Angående Diabate virker det mest naturlig at han er aktuell utenlands. Blir spennende om det skjer noe frem mot helgen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 589 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Vi trenger penger så vi må nesten håpe at noen av spillerne våre blir solgt 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 369 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 45 minutter siden skrev odd: Utleie av spillere som Nysveen og Tobiassen er uansett ikke noe som haster. Det kan være fint for dem å trene med laget nå, og så ser vi an i mars om det er bedre med en halv sesong i andredivisjon. Hvis det plutselig rører på seg rundt Diabate, Vinge eller Roberts vil situasjonen endres frem til seriestart. Angående Diabate virker det mest naturlig at han er aktuell utenlands. Blir spennende om det skjer noe frem mot helgen. Eventuelt Brann om Heggebø selges Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 583 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 35 minutter siden skrev @ringo: Vi trenger penger så vi må nesten håpe at noen av spillerne våre blir solgt Bør utvilsomt være en høy prioritering. Vi må ha cash inn. Vi trenger heller ikke så mange spillere som vi har per nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 369 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Nå som keeper er litt tynt, hente inn Mande igjen? Reservekeeper i Vinger i fjor, umulig veldig høy lønnskostnad da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 369 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Drømmevindu: 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 431 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Oskar Opsahl er skadet "en gang i blant", kan man vel si Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 526 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 4 timer siden skrev Blaakækse: Drømmevindu: Er enig at Diabate mest sannsynlig blir for vanskelig å beholde. Men kan virkelig ikke skjønne hvorfor mange er helt ok med at han forsvinner. Veldig vanskelig og super nødvendig å erstatte (Aga er ikke den spilleren, føler jeg). Er helt sikker på at Diabate kommer til å ta yttligere steg i år. Selv hvis vi bare klarer å beholde han frem til sommeren så kan det fort være forskjellen. Må prøve å beholde så lenge vi kan! Resten er jeg enig med at vi kan bli kvitt (med mindre Andersen signerer ny kontrakt). 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 601 Del Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 time siden skrev stbS: Er enig at Diabate mest sannsynlig blir for vanskelig å beholde. Men kan virkelig ikke skjønne hvorfor mange er helt ok med at han forsvinner. Det er vel ikke nødvendigvis det at folk syns det er helt OK å miste Diabaté, men at man innser realitetene i situasjonen vi har satt oss i ved ikke å klare det som burde vært et enkelt opprykk. Penger må inn og noen spillere må ut. Diabaté er en som potensielt kan gi en OK slump penger inn. Diabaté blir rett og slett litt i samme kategori som Andresen: Det er kjedelig å miste gode spillere, men det er gode spillere som gir klingene mynt i kassa og noen av dem kan vi kanskje tåle å miste mer enn andre. Nå har vi jo Dahlby som eventuelt kan ta over plassen til Diabaté og antagelig har omtrent like mange mål i seg. Vi har også Victorio, som gjør veldig mye fint både med og uten ball for andrelaget og er i en sånn alder at han enten må få sjansen eller sendes videre. Bak der igjen har vi Cedergren. Han er ung, men er likevel langt fremme rent fysisk. Og så forsøker jo Opseth å komme tilbake. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå