Hanse 3 892 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar Verdt å merke seg at italia er åpent en dag lenger, men skal vi ha mye penger så er det nok i dag det gjelder ja. Kan også legge til at portugal også er åpent en dag lenger og tyrkia en uke til. Dette kan jo være aktuelle ligaer for noen utenom de største salgsobjektene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 865 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar Alexander Røssing-Lelesiit skal være solgt fra LSK til Hamburg for 40 mill. Uten å stole for mye på Transfermarkt, har de han rangert som 57. mest verdifulle spiller født i 2007. Det er etter at overgangen er lagt inn, og mistenker at HSV automatisk gir høyere verdi enn Obos. Spiten og Olderheim er 23 og 26. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 094 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar 3 timer siden skrev Hanse: Verdt å merke seg at italia er åpent en dag lenger, men skal vi ha mye penger så er det nok i dag det gjelder ja. Kan også legge til at portugal også er åpent en dag lenger og tyrkia en uke til. Dette kan jo være aktuelle ligaer for noen utenom de største salgsobjektene Stenger i dag i Italia også. De største ligaene har blitt enige om å stenge samme dag dette overgangsvinduet. Oversikt over datoer og land her: 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 569 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar 2 timer siden skrev odd: Alexander Røssing-Lelesiit skal være solgt fra LSK til Hamburg for 40 mill. Uten å stole for mye på Transfermarkt, har de han rangert som 57. mest verdifulle spiller født i 2007. Det er etter at overgangen er lagt inn, og mistenker at HSV automatisk gir høyere verdi enn Obos. Spiten og Olderheim er 23 og 26. Våre to har da også gjort mye mer enn Røssing. Han har en god treningskamp mot IFK og noen glimt i Eliteserien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 445 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar Enig - Her er det bare å opptre kynisk og holde hodet kaldt, Finsi! Når en middels unggutt fra LSK går for 40 og en middels unggutt fra vif går for 50 - hva er da prisen på Spiten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 560 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar 1 time siden skrev kuk: Enig - Her er det bare å opptre kynisk og holde hodet kaldt, Finsi! Når en middels unggutt fra LSK går for 40 og en middels unggutt fra vif går for 50 - hva er da prisen på Spiten? Vi har nok litt is i magen, det virker det som Spiten og dem nærmest han også har. La han herje frem til sommeren så selger vi for 60 mill + 15% vs. Han er blant Nordens desidert største talenter. Det jeg liker godt ved han er at han digger å spille for Stabæk og er klar til å bidra sikkelig for oss når vi sparker i gang mot Hødd. Virker ikke som han tenker på så mye annet enn Stabæk akkurat nå. Tyrkia osv tror jeg heller ikke frister Spiten og de andre ung gutta spesielt. Og det burde det ikke gjøre heller. Dra dit når du er 30+. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 200 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar Jeg tror ikke Spiten er den som forsvinner først, er vel ikke han det er hetest rundt nå i januar heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 502 Del Skrevet 5. Februar Del Skrevet 5. Februar Virker som man ikke stresser med å få solgt Spiten og Diabate nå, men i sommer og da til en større sum. Det kan bli viktig for oss da man ikke ser det på som aktuelt å selge i Norge og Sverige. https://www.budstikka.no/stabak-trengte-a-selge-for-a-fa-inn-penger-det-klarte-de-ikke/s/5-55-1906143 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 094 Del Skrevet 5. Februar Del Skrevet 5. Februar På 3.2.2025 den 11.58 skrev rykkinn: Stenger i dag i Italia også. De største ligaene har blitt enige om å stenge samme dag dette overgangsvinduet. Oversikt over datoer og land her: Da er det kun Sverige (25. mars), Tyrkia (11. februar) og USA (23. april) som har åpne overgangsvinduer, samt Norge. Ser for meg det kan være aktuelt for Roberts å returnere til USA, Diabate kan være aktuell for klubber i Tyrkia? og kanskje kan det være at Andresen blir hentet av en eliteserieklubb, samt utlån av noen unggutta. Håper på Andresen skriver under ny kontrakt snart! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 875 Del Skrevet torsdag kl. 13:53 Del Skrevet torsdag kl. 13:53 Er på sarpsborg-tromsø nå, og bak meg sitter en representant fra Sarpsborg som snakker med en eller annen Tromsøfyr, og nevner at de er interessert i både Aleksander Andresen og Karsten Ekorness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 718 Del Skrevet torsdag kl. 15:58 Del Skrevet torsdag kl. 15:58 Jeg tror ikke de har råd til å betale de 50 millionene (minst) som Ekorness koster, men Andresen kan de sikkert få litt billigere enn det i og med kontraktslengden hans. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 591 Del Skrevet torsdag kl. 16:41 Del Skrevet torsdag kl. 16:41 2 timer siden skrev manglerudgutt2507: Er på sarpsborg-tromsø nå, og bak meg sitter en representant fra Sarpsborg som snakker med en eller annen Tromsøfyr, og nevner at de er interessert i både Aleksander Andresen og Karsten Ekorness Synes det er spesielt at en S08 ansatt forteller en konkurrent som i dette tilfelle en TIL ansatt, hvilke spillere de jakter før sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 560 Del Skrevet torsdag kl. 17:43 Del Skrevet torsdag kl. 17:43 1 time siden skrev Nøfyse: Jeg tror ikke de har råd til å betale de 50 millionene (minst) som Ekorness koster, men Andresen kan de sikkert få litt billigere enn det i og med kontraktslengden hans. Hæ? betaler dem 25 mill + 10% videre salgs for Ekorness så takker vi ja til det vel?! Tror klubben hadde sagt ja til 20 mill + 10% også. Bra potensiale men fortsatt mye å bevise, han er ikke verdt 30 mill og oppover helt enda. Kanskje om 1 år? Kun Spiten er verdt 50 mill i troppen vår. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 718 Del Skrevet torsdag kl. 18:39 Del Skrevet torsdag kl. 18:39 53 minutter siden skrev stbS: Hæ? betaler dem 25 mill + 10% videre salgs for Ekorness så takker vi ja til det vel?! Tror klubben hadde sagt ja til 20 mill + 10% også. Bra potensiale men fortsatt mye å bevise, han er ikke verdt 30 mill og oppover helt enda. Kanskje om 1 år? Kun Spiten er verdt 50 mill i troppen vår. Nei, jeg dobbeltsjekket nå og prisen på Ekorness har økt. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 740 Del Skrevet fredag kl. 10:56 Del Skrevet fredag kl. 10:56 Øya også tenkt utlånt siden han ikke er med idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 892 Del Skrevet fredag kl. 11:28 Del Skrevet fredag kl. 11:28 Nå må sportslig ledelse vise at det er tak i dem. Få ryddet opp litt i de bakre rekker så vi kan få inn en kvalitetsstopper. Send Øya på lån og legg til rette for at Skjelvik kan finne seg en ny klubb. Næss + ny stopper som førstevalg med Pedersen, Veum og Ekornes som backup. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 536 Del Skrevet fredag kl. 11:32 Del Skrevet fredag kl. 11:32 3 minutter siden skrev Hanse: Nå må sportslig ledelse vise at det er tak i dem. Få ryddet opp litt i de bakre rekker så vi kan få inn en kvalitetsstopper. Send Øya på lån og legg til rette for at Skjelvik kan finne seg en ny klubb. Næss + ny stopper som førstevalg med Pedersen, Veum og Ekornes som backup. Skal egentlig Næss være førstevalg som stopper? Jeg har ikke sett treningskampene, men han imponerte på ingen måte som stopper i fjor. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 892 Del Skrevet fredag kl. 11:34 Del Skrevet fredag kl. 11:34 Akkurat nå skrev Latmann: Skal egentlig Næss være førstevalg som stopper? Jeg har ikke sett treningskampene, men han imponerte på ingen måte som stopper i fjor. Nei. andrevalg etter ny stopper. Så får resten spille seg forbi Næss i køen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 13:03 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 13:03 Denne troppen er en gjeng med snille gutter som liker å score mål og vinne kamper (selvsagt), men hvem i denne troppen hater, HATER, å tape? Hater å tape en duell, en spurt, en kamp, i yatzy osv. Jeg er pokker ikke sikker. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 373 Del Skrevet fredag kl. 16:19 Del Skrevet fredag kl. 16:19 Philip Slørdahl bør ses på. Ranheim uten all verden økonomi, akkurat hentet ny stopper fra Levanger, har Røsten+ talenter. Kan unnvære Philip og han er faen meg rå i egen boks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 569 Del Skrevet fredag kl. 18:39 Del Skrevet fredag kl. 18:39 2 timer siden skrev Blaakækse: Philip Slørdahl bør ses på. Ranheim uten all verden økonomi, akkurat hentet ny stopper fra Levanger, har Røsten+ talenter. Kan unnvære Philip og han er faen meg rå i egen boks Nei. Uenig. Han var ikke i nærheten da han var i LSK. Kanskje ålreit i OBOS, men ikke noe å ta med videre til ES. Synes jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 200 Del Skrevet fredag kl. 20:01 Del Skrevet fredag kl. 20:01 9 timer siden skrev tobb: Øya også tenkt utlånt siden han ikke er med idag? Syk, er det jeg har hørt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 350 Del Skrevet lørdag kl. 14:27 Del Skrevet lørdag kl. 14:27 På 14.2.2025 den 14.03 skrev Styrmann: Denne troppen er en gjeng med snille gutter som liker å score mål og vinne kamper (selvsagt), men hvem i denne troppen hater, HATER, å tape? Hater å tape en duell, en spurt, en kamp, i yatzy osv. Jeg er pokker ikke sikker. Basert på det lille vi fikk se av han i fjor, så vil jeg påstå at Matic er spilleren du savner. Dersom han kommer tilbake i samme form som i fjor, så kan Næss og Skjelvik bare fortsette med kos og klemz i bakre ledd. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 626 Del Skrevet lørdag kl. 15:21 Del Skrevet lørdag kl. 15:21 52 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Basert på det lille vi fikk se av han i fjor, så vil jeg påstå at Matic er spilleren du savner. Dersom han kommer tilbake i samme form som i fjor, så kan Næss og Skjelvik bare fortsette med kos og klemz i bakre ledd. Helt enig! Er det en spiller vi virkelig kan prate opp og som vi kan stole på, så er det Matic! Det han viste på 3-4 kamper var så utrolig bra. Og i tillegg se hvordan spillerne rundt vokste også. Det er slike spillere vi må ha. Krydderspillere. Som vi har vært kjent for å ha. Gleder meg til å ha han tilbake. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 687 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 09:38 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 09:38 Kan jo tenkes at flere brikker vil falle på plass når Onsrud-Bawa-Matic får satt seg utover i sesongen. Plutselig har vi kanskje pondus, intensitet og smartness nok til at både forsvaret og unggutta på topp får arbeidsvilkårene de trenger. Plutselig kan vi variere med å bruke Kostadinov som balanserende spiller på kant når det trengs, så vi får overtall på midten mot lag som Lyn og Moss. Det er jo i hvert fall lov å håpe at vi har en åpenbaring i vente. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå