Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle ikke vi slanke stallen? Kan ikke se at vi har kvittet oss med spesielt mange, og må si jeg er skuffet over at vi henter inn en 30-åring som stallfyll på midten. En posisjon der vi fra før har mange lovende spillere som allerede er gode nok til en plass i 11eren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39 minutter siden skrev odd:

Hvorfor fortsatte han ikke i HamKam?

Han fikk flere kontraktsforslag fra sommeren og utover høsten som han takket nei til. Før siste serierunde fikk han beskjed om at kontrakten ikke ville bli forlenget. Han har vært en starter for Hamkam, og startet også siste serierunde etter at han var ferdig, så det er ikke sportslige grunner til at han ikke fikk fortsette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev 1369:

Velkommen!

Håper bare det ikke blir som sist vi hentet en som het Kristian, hadde dobbelt-etternavn og hadde passert 30.

For å ikke snakke om forrige Kristian mellomnavn Ons…. Spøk til side - virker som en spennende signering uten at jeg kjenner ham godt. Men noen er vel på vei ut snarlig, for begynner å bli trangt på midten…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Blaakækse:

Profilmessig nå:

krigere som holder igjen: Christensen, Onsrud, Bawa

boks-boks: Matic, wendt, Tobiassen

10’er: Olderheim, Hammy, Dino, Roberts, 

jeg tipper Christensen og Roberts er ferdig 

Brage kan ha godt av et utlån også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Blaakækse:

Profilmessig nå:

krigere som holder igjen: Christensen, Onsrud, Bawa

boks-boks: Matic, wendt, Tobiassen

10’er: Olderheim, Hammy, Dino, Roberts, 

jeg tipper Christensen og Roberts er ferdig 

Onsrud tilhører i boks-boks kategorien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 27.1.2025 den 12.02 skrev Yassine:

Skulle ikke vi slanke stallen? Kan ikke se at vi har kvittet oss med spesielt mange, og må si jeg er skuffet over at vi henter inn en 30-åring som stallfyll på midten. En posisjon der vi fra før har mange lovende spillere som allerede er gode nok til en plass i 11eren.

Mannen scorer jo mål..., og er et forbilde for de yngre. Velkommen til Stabæk, Mr. Onsrud

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kristian Lønstad Onsrud
  • Opprett ny...