gwestlund 2 804 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars Stabæk møter Hønefoss borte til årets første seriekamp. Avspark på AKA arene er klokken 14:00. OBOS spanderer både buss og billetter til kampen Oppmøte: 12:15 (Bekkestua bussterminal) Tv2’s tabelltips: Stabæk havner midt på tabellen på en 5. plass for tredje år på rad. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 656 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars Synes Mimmis tips virker mest fornuftig, og må si jeg stusser over at en av de andre har oss etter Lyn, samt troen på LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 868 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars Noe tips om når bussen krysser fylkesgrensen på vei hjem igjen? Og om det blir stopp i Sandvika f.eks.? Øyner mulighet for å rekke hockeymatch i Asker etterpå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 554 Del Skrevet søndag kl. 13:58 Del Skrevet søndag kl. 13:58 0-1 til pause Målscorer: Bølviken. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 656 Del Skrevet søndag kl. 15:28 Del Skrevet søndag kl. 15:28 Ble seier i det som var en svak kamp av oss. Mye feilpasninger, og etterhvert virket vi nervøse. Allikevel vinner vi, og det er viktigst. Hønefoss blir neppe noen kasteball. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 868 Del Skrevet søndag kl. 15:38 Del Skrevet søndag kl. 15:38 Jeg som hadde håpet å poste "Stabæk på topp!" i dag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 656 Del Skrevet søndag kl. 16:02 Del Skrevet søndag kl. 16:02 23 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa: Jeg som hadde håpet å poste "Stabæk på topp!" i dag Med Vålerenga-Kolbotn så hadde det uansett ikke vart lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå