Nøfyse 2 910 Del Skrevet fredag kl. 13:42 Del Skrevet fredag kl. 13:42 5 minutter siden skrev Kongen23: Når du utelater vår største formspiller, så gjør du deg enkelt upopulær! 3 stoppere er vi vel ferdige med?😅 Jeg tenker at en omgang hver på Spiten og Olderheim hvis kampbildet tillater det kan være en god løsning sånn rett etter at de har vært på et lengre landslagsoppphold. Isaksen har faktisk spilt høyreback like mye som sentral midt tidligere, men det er jo indreløper han hovedsakelig er, som resten av stallen. Sånn egentlig ville jeg nok gått for noe nærmere denne oppstillingen: 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 246 Del Skrevet fredag kl. 14:03 Del Skrevet fredag kl. 14:03 Isaksen på back er ingen dum tanke. Tipper Næss spiller stopper i tospann med Nielsen. Ingen opplagt høyreback alternativ. Olderheim starter. Nå handler det om å komme godt ut av startblokken. De tre neste kampene er vriene. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 870 Del Skrevet fredag kl. 15:10 Del Skrevet fredag kl. 15:10 Geelmuyden er bedre som innbytter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 423 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 15:30 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 15:30 1 time siden skrev Nøfyse: Jeg tenker at en omgang hver på Spiten og Olderheim hvis kampbildet tillater det kan være en god løsning sånn rett etter at de har vært på et lengre landslagsoppphold. Isaksen har faktisk spilt høyreback like mye som sentral midt tidligere, men det er jo indreløper han hovedsakelig er, som resten av stallen. Sånn egentlig ville jeg nok gått for noe nærmere denne oppstillingen: Dette forumet her og Hammy ass😂 gutta, han er ikke god nok, han er bare lokal og «ung». Hva har han vist de siste 6 årene? Noen straffer i obos og et par kasser i pre season. Husk; bare fordi de er unge blaa betyr ikke at de er gode nok. God helg! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 910 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 15:35 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 15:35 Om du har sett treningskampene i vinter og fremdeles mener at Hammy ikke er god nok så har du en eller annen jævlig rar agenda. Det er virkelig ikke mange som har sett kvikkere ut eller vært mer skapende enn ham. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 758 Del Skrevet fredag kl. 15:45 Del Skrevet fredag kl. 15:45 Men treningskamper er treningskamper? Diabete så ikke spess god ut før seriekampene i fjor heller, og nå skjer det samme igjen - en del ønsker han benket for Dahlby? Og her er det akkurat samme med Hammy, at man er supergod i enkelte treningskamper holder ikke for min del, ergo tar jeg gjerne Hammy som supersub, slik at han kan vise at han kan levere når det teller... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 423 Del Skrevet fredag kl. 15:52 Del Skrevet fredag kl. 15:52 13 minutter siden skrev Nøfyse: Om du har sett treningskampene i vinter og fremdeles mener at Hammy ikke er god nok så har du en eller annen jævlig rar agenda. Det er virkelig ikke mange som har sett kvikkere ut eller vært mer skapende enn ham. Så 2 greie treningskamper gjør opp for 6 år med middelmådighet, at best? Denne støtten til hammy hadde ikke vært her om han ikke var ung og lokal. Ikke rart vi ikke beveger oss videre som klubb om det er disse spillerne vi skal satse på. Merker meg at det er samme mennesker som forgudet piggy også. Hvor er han nå? Fikk ikke kontrakt i start, varmer nok benken i Egersund. Ingenting jeg ønsker mer enn at våre unge blaa skal lykkes , og helt vesentlig for klubben at de får sjanser. Men hammy er ikke lenger rett ut fra akademiet, og har ikke vist en ting desverre 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 910 Del Skrevet fredag kl. 16:00 Del Skrevet fredag kl. 16:00 Jeg vil si at hvordan han har sett ut de siste par ukene og månedene veier vesentlig tyngre enn hvordan han så ut for ett eller flere år siden, ja. Å kalle det seks år med middelmådighet er useriøs trolling. Nå har vi jo ikke spilt noe annet enn treningskamper ennå så da må vi nesten bruke det som utgangspunkt. Spillere er forskjellige. For noen er det en klar sammenheng mellom hva de presterer på trening eller treningskamper og tellende seriekamper, for andre er det det ikke. Noen responderer positivt på å bli satt ut av laget, andre trenger tillit over tid. At Hammy har vært en av de mest positive gjennom denne vinteren mener jeg er et objektivt faktum. Da syns jeg det er mer logisk å bygge på det enn å bare gå ut fra at han ikke vil prestere i serien. Sånn "spillerutvikling" a la Bradley håper jeg vi er ferdige med. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 981 Del Skrevet fredag kl. 16:09 Del Skrevet fredag kl. 16:09 Hammy er OK han, men han skal aldri i verden starte over Olderheim. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 423 Del Skrevet fredag kl. 16:15 Del Skrevet fredag kl. 16:15 14 minutter siden skrev Nøfyse: Jeg vil si at hvordan han har sett ut de siste par ukene og månedene veier vesentlig tyngre enn hvordan han så ut for ett eller flere år siden, ja. Å kalle det seks år med middelmådighet er useriøs trolling. Nå har vi jo ikke spilt noe annet enn treningskamper ennå så da må vi nesten bruke det som utgangspunkt. Spillere er forskjellige. For noen er det en klar sammenheng mellom hva de presterer på trening eller treningskamper og tellende seriekamper, for andre er det det ikke. Noen responderer positivt på å bli satt ut av laget, andre trenger tillit over tid. At Hammy har vært en av de mest positive gjennom denne vinteren mener jeg er et objektivt faktum. Da syns jeg det er mer logisk å bygge på det enn å bare gå ut fra at han ikke vil prestere i serien. Sånn "spillerutvikling" a la Bradley håper jeg vi er ferdige med. Hammy har 103 kamper for Stabæk og 15 målpoeng. Det er ikke useriøs trolling kamerat. Hvorfor er det bra nok for en angrepsspiller? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 910 Del Skrevet fredag kl. 16:17 Del Skrevet fredag kl. 16:17 2 minutter siden skrev Luringen: Hammy er OK han, men han skal aldri i verden starte over Olderheim. Aldri? Jeg syns kanskje ikke 17-18-åringene våre nødvendigvis bør spille hver eneste kamp fra start. I en hjemmekamp mot antagelig et av de svakere lagene i ligaen er en naturlig anledning for å spare dem litt, særlig når de nettopp har vært ute og reist og spilt med landslaget. Det var i hvert fall min vurdering som lå til grunn for å ta utgangspunkt i at Spiten og Olderheim spiller en omgang hver om ikke kampbildet krever noe annet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 910 Del Skrevet fredag kl. 16:21 Del Skrevet fredag kl. 16:21 1 minutt siden skrev Mike: Hammy har 103 kamper for Stabæk og 15 målpoeng. Det er ikke useriøs trolling kamerat. Hvorfor er det bra nok for en angrepsspiller? Det er useriøs trolling fordi du helt overser f.eks. den perioden under Bohinen da han fikk spille fast som indreløper og var lagets beste spiller den høsten. At Hammy ikke har prestert jevnt på høyt nivå er nok alle enige i og grunnene til at det har blitt sånn kan sikkert være sammensatte, men hvis du blånekter for at de positive periodene har eksistert så er du bare et troll i min bok. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 423 Del Skrevet fredag kl. 16:29 Del Skrevet fredag kl. 16:29 7 minutter siden skrev Nøfyse: Det er useriøs trolling fordi du helt overser f.eks. den perioden under Bohinen da han fikk spille fast som indreløper og var lagets beste spiller den høsten. At Hammy ikke har prestert jevnt på høyt nivå er nok alle enige i og grunnene til at det har blitt sånn kan sikkert være sammensatte, men hvis du blånekter for at de positive periodene har eksistert så er du bare et troll i min bok. Nå skjønner jeg at du bare rage baiter, så flaut for meg at jeg gikk fem på 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 211 Del Skrevet fredag kl. 16:37 Del Skrevet fredag kl. 16:37 Kan vi ikke drite i det der a og fokusere på at det straks er seriestart og at vi har hentet en gigantsignering der det trengtes som mest? De som er best kommer til å få mest spilletid. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 910 Del Skrevet fredag kl. 16:43 Del Skrevet fredag kl. 16:43 11 minutter siden skrev Mike: Nå skjønner jeg at du bare rage baiter, så flaut for meg at jeg gikk fem på Jeg vet ikke hvordan det der liksom skal motbevise at han var veldig god som indreløper den høsten under Bohinen. 8.0 i gjennomsnitt er jo ikke direkte dårlig og i den grad sånt sier noe om faktisk spill så må vel 8.0 være et bevis for det jeg sier snarere enn mot. Med fare for at du tar det som "rage bait": Takk for at du gjorde jobben med å understreke poenget for meg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 555 Del Skrevet fredag kl. 20:06 Del Skrevet fredag kl. 20:06 9 timer siden skrev Blaakækse: Hvor langt er Hoven unna å kunne spille kamp? Liker ikke tempoet til Næss og KP på back i det hele tatt Hoven selv trodde han er tilbake ca juli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 846 Del Skrevet lørdag kl. 09:52 Del Skrevet lørdag kl. 09:52 Noen fra Hødd man skal se opp for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 706 Del Skrevet lørdag kl. 10:24 Del Skrevet lørdag kl. 10:24 30 minutter siden skrev fexter: Noen fra Hødd man skal se opp for? Geir Televik 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 529 Del Skrevet lørdag kl. 10:30 Del Skrevet lørdag kl. 10:30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 497 Del Skrevet lørdag kl. 10:34 Del Skrevet lørdag kl. 10:34 41 minutter siden skrev fexter: Noen fra Hødd man skal se opp for? Noah Riise 😉 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 497 Del Skrevet lørdag kl. 10:36 Del Skrevet lørdag kl. 10:36 4 minutter siden skrev 1369: De hentet inn Peder Hoel Lervik på lån fra Molde, så Ulla skal slite med å få spille fast 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 830 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 10:39 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 10:39 3-0 mot Hødd bør det bli. 2-0 eller 3-1 til nød. Forventer seier. Alt annet er tull. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 508 Del Skrevet lørdag kl. 14:28 Del Skrevet lørdag kl. 14:28 3 hours ago, Marandinho said: 3-0 mot Hødd bør det bli. 2-0 eller 3-1 til nød. Forventer seier. Alt annet er tull. Tror ikke dette blir noen Walk in the Park. Hødd har en sterk midtbane som i en del treningskamper mot bra lag har festet et grep og greidd å få kampen inn deres spor. Isak Skotheim er vel tenkt inn i en ny rolle som bakrommsspiss og er dyktig til å starte riktig. Er happy med seier uansett hvordan den kommer... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 830 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 15:20 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 15:20 52 minutter siden skrev InaB: Tror ikke dette blir noen Walk in the Park. Hødd har en sterk midtbane som i en del treningskamper mot bra lag har festet et grep og greidd å få kampen inn deres spor. Isak Skotheim er vel tenkt inn i en ny rolle som bakrommsspiss og er dyktig til å starte riktig. Er happy med seier uansett hvordan den kommer... Selvfølgelig blir det ikke noe walk in the park. Men målsettingen er klar, vi skal opp. Da må man ta 3 poeng mot Hødd. Det er udiskutabelt. Hvordan vi vinner, blåser jeg i selv. Men det skal vinnes. Ellers så er det meningsløst å gå ut å si at det er opprykk som er målsettingen. Da kan man heller gå forsiktig ut å si vi tar en kamp av gangen. Er litt lei av at vi skal snakke opp traktor lag som Hødd for å underprate oss selv. Vi skal slå Hødd og lag som Hødd. Uavhengig Isak Skotheim. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 968 Del Skrevet lørdag kl. 15:34 Del Skrevet lørdag kl. 15:34 21 minutter siden skrev Marandinho: Selvfølgelig blir det ikke noe walk in the park. Men målsettingen er klar, vi skal opp. Da må man ta 3 poeng mot Hødd. Det er udiskutabelt. Hvordan vi vinner, blåser jeg i selv. Men det skal vinnes. Ellers så er det meningsløst å gå ut å si at det er opprykk som er målsettingen. Da kan man heller gå forsiktig ut å si vi tar en kamp av gangen. Er litt lei av at vi skal snakke opp traktor lag som Hødd for å underprate oss selv. Vi skal slå Hødd og lag som Hødd. Uavhengig Isak Skotheim. Vel talt, Il Presidente👍 Diabate våkner! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 601 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 10:25 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 10:25 Noen ord fra kapteinen: Nevner at Onsrud og Pedersen er inne i kapteinsteamet, sammen med Næss. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 846 Del Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Blir spennende hvordan startellveren blir i dag. Hvem tar stopperplassene og går Nielsen rett inn? Hvem starter på midtbanen? Hvem blir våre offensive spillere? Spissplassen, hvem bekler den? Mange spørsmål og usikkerhet. Eneste som er sikkert er at det er seriestart i dag. Sesongen settes i gang og jakten på opprykk er i gang. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 981 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Match! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 624 Del Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Hvem starter på midten? Kay og Onsrud er vel bankers, men blir det Danso eller Isaksen sentralt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 756 Del Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 3 minutter siden skrev Yassine: Hvem starter på midten? Kay og Onsrud er vel bankers, men blir der Danso eller Isaksen sentralt? Danso er vel bankers Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå