Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 minutter siden skrev Yassine:

Hvem starter på midten? Kay og Onsrud er vel bankers, men blir det Danso eller Isaksen sentralt?

Det smarte valget er Isaksen så får vi vel se :) Morro med konkurranse om plassene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev @ringo:

Det smarte valget er Isaksen så får vi vel se :) Morro med konkurranse om plassene!

Jepp, Isaksen bør være bankers i start 11eren. Kanskje Riise, men tipper Veum får en siste sjanse på hb. 

Kampdag! Spår en tøff kamp, men bør vinne! Tipper 2-1 til STB. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev stbS:

Kanskje Riise, men tipper Veum får en siste sjanse på hb. 

Sesongstart bør ikke brukes til nye sjanser/utprøving. 

Med utgangspunkt i Nielsen går inn sentralt vurderer jeg både Næss og Pedersen som sikrere alternativer på backen. Alt handler om å oppnå defensiv trygghet i bakre firer. Per nå bidrar ikke Veum til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns både Danso og Isaksen spilte seg inn på laget sist. Det er vel ikke sikkert at Wålemark ønsker to ferske i startelleveren i serieåpningen, men ut fra treningskampene i vinter så syns jeg ikke det er så mye som taler i mot det. Danso startet litt rufsete, men spilte seg raskt opp og har kvaliteter som sentral midt som vi har savnet. Isaksen så også ut som en klar forsterkning med noen kvaliteter som vi har savnet, men han er jo indreløper mer enn sentral. Jeg håper disse to vurderes som komplementære snarere enn konkurrenter i samme posisjon. Onsrud - Danso - Isaksen føles som det tryggeste valget p.t.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo mer jeg tenker på det så tror jeg Næss kan være et veldig godt backalternativ i og med at han også har offensive fibre. Tenker følgende oppsetning vil være trygg oppsetning:

Andresen - Nielsen - Pedersen - Næss

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Posse:

Info om dagens kamp: 

«Norsk fotball skal verne om den norske modellen med selveiende klubber bestående av personlig medlemmer som styres av demokratisk valgte organer.»

Stemmetall på Fotballtinget 2025: 187 for, 168 mot.

Bare 19 (!) stemmer overvekt for at du, jeg og andre medlemmer skal ha noe å si som medlemmer i klubben vår.

Derfor markerer supportergrupper landet over 15 minutters stillhet (noen ganger tomt felt). Noen ledere i fotballen har også tidligere forsøkt å løsrive seg fra idrettens lover for å gi investorer større makt enn NIFs lov åpner for. Når medlemmer har møtt opp og avlagt sin stemme i store, prinsipielle saker har det fra flere hold blitt avfeid som "kupp" og stemmer man egentlig ikke trenger å lytte til. 

Vi er glade for at vi har en klubbledelse i dag som har tett kontakt med medlemsmassen, som arrangerer solide og informative årsmøter og som jobber for medlemmene. Det er den eneste rette veien i et medlemsdemokrati. 

Det har vært diskusjon blant ulike supporterklubber om hvordan dette skal markeres. Noen tenker mer radikalt enn andre, men alle er enige om at vi ikke ønsker at kamper skal bli stoppet. Og vi ønsker i hvert fall ikke at NFF skal tjene penger på bøter eller la klubbene få konsekvensene av pampenes handlinger. 

I dag demonstrerer vi i solidaritet med de andre toppklubbene. Rent praktisk vil det si at folk må stå på plattinga ved containeren vår, eller finne seg et annet ledig sete utenfor ståfeltet de første 15 minuttene. Når kampuret bikker 15 min fyker vi inn på feltet og leverer 200% innsats. 

Vi har alle gledet oss til sesongstart og de aller fleste er slitne av konflikt, men for at denne idretten ikke skal tas over av noen få som ser på dette som "FM for voksne" må vi vise tydelig at fotballen er veldig mye mindre spennende uten medlemmene og supporterne. 

Hvordan stemte vårt årsmøte ift avtalen med AS konseptet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1

Sondre Løvseth Rossbach

2

Kasper Søndergaard Pedersen

14

Mads Lennart Nielsen

19

Fillip Jenssen Riise

20

Aleksander Andresen

4

Nicolai Audne Næss

Kaptein

21

Kristian Lønstad Onsrud

28

Jesper Strand Isaksen

30

Frederik Holm Ellegaard Christensen

9

Bassekou Diabate

17

Sebastian Olderheim

Hvordan stables dette da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Ace:

1

Sondre Løvseth Rossbach

2

Kasper Søndergaard Pedersen

14

Mads Lennart Nielsen

19

Fillip Jenssen Riise

20

Aleksander Andresen

4

Nicolai Audne Næss

Kaptein

21

Kristian Lønstad Onsrud

28

Jesper Strand Isaksen

30

Frederik Holm Ellegaard Christensen

9

Bassekou Diabate

17

Sebastian Olderheim

Hvordan stables dette da?

Hva i alle dager…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verdt å teste Næss der synes jeg, men litt dust at vi har trent med et opplegg hele forsesongen, og så blir det så store endringer til første serierunde….

eller er det tre-backs-linje??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev asmats:

Utrolig gøy at Ellegaard er tilbake. Nu kjør vi!!!!

Virker som Wålemark har troa på han ialfall, la oss håpe han blir en joker for oss i år! Blir  spennende å følge med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Hødd- 1. serierunde - 31. mars 2025 - 19:00
  • Opprett ny...