Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 time siden skrev Andreas:

Lenge siden vi har hatt en så klassestopper! Virker som han drar opp Næss sitt nivå også som er gledelig. 

Enig. Kun to kamper spilt ennå bare, men det virker som at Næss slipper litt den hovedsjefsjobben ute på banen, og kan heller fokusere på sine sterke egenskaper etc nå som Nielsen er inne. Blir spennende å se i neste runde når vi møter Lillestrøm!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når hadde vi sist en sånn forsvarsskjempe? Lenge siden jeg har vært så begeistret over en forsvarssignering. Dette blir bra. Får håpe dansk dynamitt blir meget sjovt i år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 minutter siden skrev fexter:

Når hadde vi sist en sånn forsvarsskjempe? Lenge siden jeg har vært så begeistret over en forsvarssignering. Dette blir bra. Får håpe dansk dynamitt blir meget sjovt i år. 

Den forrige var vel Valsvik. Og savnet har vært sterkt siden. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang Næss så slo han gjennom ved siden av MMS. Om ikke MMS var det samme fysiske beistet, så tok han den samme jobben med å sjefe rundt og oppsøke dueller der han kunne. Pedersen kan krige, men han er ikke den samme lederen som kan gjøre Næss god.

En enkeltobservasjon fra kampen i går. Høy ball over mot vår side. Næss gjorde seg klar til å gå i duellen, men så kommer Obelix løpende. Næss trekker seg unna og er klar for å slåss om andreballen i stedet.

På tide å få Næss ned igjen som stopper med Nielsen, og en mer kreativ spiller sentralt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Sindre:

Den forrige var vel Valsvik. Og savnet har vært sterkt siden. 

Bare at der Valsvik hadde pasningsfot som Frode Andresen/Lars Berger på en dårlig dag så treffer Nielse oftere enn han bommer. I like. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

59 minutter siden skrev Styrmann:

Bare at der Valsvik hadde pasningsfot som Frode Andresen/Lars Berger på en dårlig dag så treffer Nielse oftere enn han bommer. I like. 

Hvis han traff mye i går, hva var det han siktet på? Jeg så ikke en eneste måke dette i bakken av å bli truffet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 minutter siden skrev odd:

Hvis han traff mye i går, hva var det han siktet på? Jeg så ikke en eneste måke dette i bakken av å bli truffet.

Gode klareringer når de var tvunget frem. Forskjell på det og pasninger med mening. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev odd:

Han hadde da mange gode oppspill langs bakken, også gjennom ledd i trange rom. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mads Nielsen
  • Opprett ny...