Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 169
Skrevet (endret)

På 4.4.2025 den 13.56 skrev FranckTheBank:

Tv2 viser ?

Expand  

Tv2 sport kanalene på boksen har Haugesund-Godset på 1 og målshow på 2. Sikkert opplegg på tv2 play hvis du har det. 

Endret av Leskur
Trodde der var for runden. Ikke cupen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamp mot Notodden på søndag, blir spennende å se hvilke 11 som starter. Blir det full rullering? Eller en god miks?

Potensielt lag med full rullering; 

Gunnerød 

Nysveen- Veum - Skjelvik - Linberg

Kay - Danso - Bawa

Hammy - Dahlby - Spiten

Tipper vi får se en god miks, med kanskje blant annet Næss, Onsrud, Andresen. Blir uansett spennende å se hvordan troppen blir brukt her. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 7.4.2025 den 15.19 skrev rykkinn:

Kamp mot Notodden på søndag, blir spennende å se hvilke 11 som starter. Blir det full rullering? Eller en god miks?

Gunnerød 

Kay - Danso - Bawa

Hammy - Dahlby - Spiten

Tipper vi får se en god miks, med kanskje blant annet Næss, Onsrud, Andresen. Blir uansett spennende å se hvordan troppen blir brukt her. 

Expand  

Lenge til neste seriekamp, så tipper 7-8 fra i går starter for å holde den gode «flyten». Spiten og Dahlby bør få starte. 
(2-laget spiller ikke denne helgen.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 7.4.2025 den 15.19 skrev rykkinn:

Gunnerød 

Kay - Danso - Bawa

Hammy - Dahlby - Spiten

Expand  

Min potensielle 11'er er:

Gunnerød

Nysveen - Veum - Pedersen - Skjelvik

Olderheim - Danso - Bawa

Hammy - Dahlby - Spiten

Vil se Olderheim som en litt fremskutt indreløper a la Ødergaard i Arsenal. Tror det vil passe han bedre enn ving. Eventuelt så tenker jeg også Riise på hb og Nysveen som ving. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 8.4.2025 den 8.23 skrev Styrmann:

Gunnerød

Olderheim - Danso - Bawa

Hammy - Dahlby - Spiten

Vil se Olderheim som en litt fremskutt indreløper a la Ødergaard i Arsenal. Tror det vil passe han bedre enn ving. Eventuelt så tenker jeg også Riise på hb og Nysveen som ving. 

Expand  

På 8.4.2025 den 8.23 skrev Styrmann:

Gunnerød

Olderheim - Danso - Bawa

Hammy - Dahlby - Spiten

Expand  

Kan Nysveen eller Riise på vb gå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke spesielt tett program nå i startet så jeg ser helst at vi beholder mye av laget likt, men lar de største utfordrerne til startplass starte. De som er litt lenger bak i rekka kan heller få noen litt lengre innhopp. De som er utfordrere til startplass har behov for spilletid sammen andre startere så vi burde ikke bytte for mange spillere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 8.4.2025 den 10.15 skrev Hanse:

Det er ikke spesielt tett program nå i startet så jeg ser helst at vi beholder mye av laget likt, men lar de største utfordrerne til startplass starte. De som er litt lenger bak i rekka kan heller få noen litt lengre innhopp. De som er utfordrere til startplass har behov for spilletid sammen andre startere så vi burde ikke bytte for mange spillere

Expand  

Enig, ingen grunn til å bytte for mye. Nottoden er et brukbart 2 div lag så dette blir ingen kasteball. Spiten, Skjelvik, Danso, Eggen Vinge og Dahlby kan alle starte. Nielsen kan hvile full match her og bør ikke spille noen av de første 3 cupkampene minimum. Han må vi beskytte og kun holde klar til Obos kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 8.4.2025 den 12.41 skrev stbS:

Enig, ingen grunn til å bytte for mye. Nottoden er et brukbart 2 div lag så dette blir ingen kasteball. Spiten, Skjelvik, Danso, Eggen Vinge og Dahlby kan alle starte. Nielsen kan hvile full match her og bør ikke spille noen av de første 3 cupkampene minimum. Han må vi beskytte og kun holde klar til Obos kamper.

Expand  

Er han skral?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må vi bare fortsette å bygge på de gode tingene vi så mot Lyn, så jeg mener vi kan starte med førsteelleveren, evt. med de offensive endringene vi alle vil se, lede klart til pause og bytte av de kritiske brikkene. Det er lenge til LSK, så man må holde dampen oppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Norgesmesterskapet 2025
  • Opprett ny...