@ringo 23 107 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor det? Vi møter storfavoritter til å vinne ligaen - og de viser med all tydelighet at favorittstempelet er fortjent. Ja vi burde vært nærmere, men dette var en maktdemonstrasjon av Fugla. Vi kan ikke grave oss ned, pisse i egen brønn og sette fyr på hus og hage for at vi taper mot et jævlig bra LSK. Det er opp på hesten igjen og ny kamp i køppen på Torsdag. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 749 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 7 minutter siden skrev @ringo: Hvorfor det? Vi møter storfavoritter til å vinne ligaen - og de viser med all tydelighet at favorittstempelet er fortjent. Ja vi burde vært nærmere, men dette var en maktdemonstrasjon av Fugla. Vi kan ikke grave oss ned, pisse i egen brønn og sette fyr på hus og hage for at vi taper mot et jævlig bra LSK. Det er opp på hesten igjen og ny kamp i køppen på Torsdag. Hvorfor det må en profesjonalisering til? Nei, du kan så spørre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 536 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Ærlig talt så er dette verre enn i fjor. Mot nyopprykkete Hødd ble det unnskyldt med en nervøs åpning. I preseason ble elendig forsvarsformasjon unnskyldt med at alt kom til å bli bedre når vi kom i gang med tellende kamper. Har sett andre Lillestrøm-kamper og ingen andre har blitt overkjørt og pissa på som dette. Stakkars Wålemark han har nådd sitt inkompetanse-nivå for lengst Dette er ikke hans feil. Finstad må ta ansvar og flyttes til en annen jobb i Stabæk. Vi skulle aldri ansatt en trener fra Toten. Går utfra at vi fortsatt betaler lønn til Bradley - kan vi få han tilbake? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 884 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Danso åpenbart en god spiller! men de lsk gutta så jo vesentlig bedre trent ut rent fysisk. Er vi fremdeles de som trenger på lavest intensitet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 107 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Jeg tror det der med at vi trener med så lite intensitet sammenlignet med andre er en myte. I dag møtte vi et lag som var bedre enn oss i alt og da ser ting ekstra ille ut. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 076 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Tilbake til nivået da laget ble pissa på av Rekdals Aafk i siste runde i fjor. Uten duellkraft og slipper til samtlige innlegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 536 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 46 minutes ago, @ringo said: Jeg tror det der med at vi trener med så lite intensitet sammenlignet med andre er en myte. I dag møtte vi et lag som var bedre enn oss i alt og da ser ting ekstra ille ut. Når vi skal vurdere slikt, er det nyttig å se på andre kamper. Lillestrøm har ikke kjørt over andre som de kjørte over oss. De har ikke en gang vunnet alle kampene sine. Ifjor slo vi sterke Vålerenga som vant OBOS. Iår blir vi pissa på av opprykksfavoritten. Dette går feil vei. Høyresiden til Lillestrøm hadde en åpen motorvei mot mål og Wålemark greidde ikke å ta grep. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 107 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Ja Andresen burde vært byttet (senest) ved pause. Når det er sagt - dette LSK laget er MYE bedre enn det VIF laget vi møtte i fjor. Men på den andre siden, hadde ikke LSKs keeper fått et lår på innlegget til Ellegaard på 0-0 så hadde dette fort kunnet bli en hel annen kamp… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 465 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 40 minutter siden skrev @ringo: Ja Andresen burde vært byttet (senest) ved pause. Når det er sagt - dette LSK laget er MYE bedre enn det VIF laget vi møtte i fjor. Men på den andre siden, hadde ikke LSKs keeper fått et lår på innlegget til Ellegaard på 0-0 så hadde dette fort kunnet bli en hel annen kamp… Hadde ikke Olderheim rotet bort ballen på 0-0, som førte til slutt til 1-0 målet kunne vi fått en annen kamp. Greit nok at Ellegaard sin avslutning ikke var all verden, men han traff i det minste on target i motsetning til hva Spiten gjorde på sine sjanser. Etter en svak åpning på kampen syntes jeg vi begynte å spise oss mer og mer inn, men vi raknet fullstendig etter første baklengs. Man kan si mye om Mats Nielsen, men særlig god ballbehandling skal han ikke skryte på seg ! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 416 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva det var som gjorde oss så dårlige i denne kampen. Det er sikkert ikke én ting heller, for det hadde noen satt fingeren på og fikset. Fra hovedtribunen, for en som ikke kan så mye om kampplaner og taktikk, sitter jeg igjen med inntrykket av at Stabæk var for slappe. Defensivt er man alltid på en meter avstand istedenfor å kjempe som en veps i kroppen. Motstander får tid. Motsatt føles det som våre spillerene fikk en mann i kropp momentant. Noe er vel posisjonering underveis. Ikke vet jeg hva de har fått beskjed om heller, for å disponere krefter. Men det føles unektelig halvhjertet ut. Midtbanen tar ikke returløp. Kultur spiser strategi til lunsj, sier dem. Kulturen i klubben virker ikke bra. I positivt hjørne så var jentene i kiosken gode i dag! Det var folk på tribunene! Mange ungdommer også, ikke bare gamle folk som husker 2000-tallet! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 786 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Vi har mange problemer, men jeg mener det er den offensive trioen og særlig midtspiss som er det store problemet. De evner ikke holde på ballen eller å gjøre gode valg, slik at vi ikke får brudd i mot og samtidig får flyttet opp laget. Alt stopper opp når de blir involvert, og forsøkene blir for spake, og det blir for mye en og en og et håp om en vanvittig enkelmannsprestasjon. Og det er ikke laguttaket jeg skylder på, innbytterne ikke særlig bedre. Merkelig svakt innhopp av Kay i dag forresten. Ellers. Lufta gikk jo fullstendig ut av laget da 3-0 kom. I det minste bra de ikke kollapsa helt etter det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 346 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 2 timer siden skrev @ringo: Jeg tror det der med at vi trener med så lite intensitet sammenlignet med andre er en myte. Jeg har kun sett Stabæk- og Lyntreninger, men utifra det er det ikke en myte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå