Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare så det er sagt, så er Stormen klart uenig med klubb (Aafk) når det gjelder billettprisene på det tilreisende lags supportere på kråmyra.

Vi kommer til å ta dette opp med ledelsen i Aafk, og forhåpentligvis, så gidde de å høre på oss....

Vi vet vi har hele NSA i ryggen, og håper dere fortsatt dukker opp på myra... :)

Vi kan også melde om happypriser på brunt tøysevann, 35,- for både tilreisende, og Aafk supportere på Stormens tilholdsted Millers..

Der er det ihvertfall lik pris, og ikke den verste heller.. ;)

Dere er hjertelig velkommen...

Skulle dere trenge hjelp til rimelig overnatting etc, så ikke nøl med å ta kontakt med oss..

Kontaktnr står på hjemmesidene våre... (www.stormen.no)

Trond Reite - Nestleder Stormen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal dere ha.

Vi har hele tiden forstått at hva Stormen menere om dette. Isloert sett dør vi jo heller ikke av 150 spenn, men det er så jævla amatrørmessig håndert av AaFK. Greit å være ny og alt det der, men de ble faktisk advart fra NSA for over en mnd siden om at de ville få jævlig pepper hvis de la seg på 150 på Kråmyra.

Rart at supporternes penger aldri gir makt? Norske supportere og tilskuere legger igjen 3 ganger så mange penger i klubbkassene årlig som klubbene får fra TV avtalen. Likefullt er det klubber som ikke vet å sette pris på supportere og publikum.

Hadde det vært en sponsor som hadde klaget hadde man stått på pinne med en gang.

Rich

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra priser på Millers. Er det den som ligger ved utløpet av sundet? Eller er det den som er nærmest brua?

Hvis man drikker 13 halvlitere og kommer seg på kamp blir det faktisk samme pris som bortesupportera betaler på Nadderud - totalt. Vi får bare legge oss i hardtrening. (NB! Gjelder ikke Slum!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man drikker 13 halvlitere og kommer seg på kamp blir det faktisk samme pris som bortesupportera betaler på Nadderud - totalt. Vi får bare legge oss i hardtrening. (NB! Gjelder ikke Slum!)

Det er noe rart, dette her, med konkursen av Blaa. Etter å jevlig ha tatt mine pils på denne puben har jeg vært frisk og rask de siste 4 årene. Kan ikke huske å ha vært "syk" i mere enn 2 dager på rad i løpet av disse årene.

Nå som Blaa er konk, er situasjonen helt annerledes. Hele denne uka har jeg vært "syk", og det tror jeg rett og slett skyldes at jeg ikke får tatt mine daglige (nesten) pils på Blaa. Noen hevder at det er influensaen som har tatt knekken på meg, men jeg er ikke så sikker på det.

Idag er jeg heldigvis tilbake på jobb, men jeg tør ikke vedde på hvor lenge det vil vare. En ny knekk, kan være rett rundt hjørnet. Jeg håper derfor at Blaa åpner snarest, slik at helsa mi stabiliserer seg.

Er det flere som har opplevd det samme som meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra priser på Millers. Er det den som ligger ved utløpet av sundet? Eller er det den som er nærmest brua?

Nei, Millers ligger midt i sentrum... over Peppes Pizza...

Dere vil se det når/om dere kommer... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Millers ligger midt i sentrum... over Peppes Pizza... 

Dere vil se det når/om dere kommer...

Da vet jeg hvor det er. Det var sjappa som i gamle dager omtalte seg selv som "Ålesunds fotballpub NR. 1" :oops:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuult. Helt greit sted det. Selv om jeg må si jeg husker at jeg sist jeg var der så ble fylt av en lykkefølelse over ikke å funnet "Ålesunds Fotballpub NR. 2).... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en mail fra Touchdown sportsbar her om dagen...

Fotball sesongen er snart i full gang, og endelig har vi i jugendbyen Ålesund fått et eliteserielag. Vi har derfor den gleden å ønske dere som bortesupportere velkommen til oss på Touchdown både før og etter kamp. Vi velger å profilere oss som bortelagets pub i den nye tippeligabyen.

Med stor og bred erfaring fra både inn og utland satser vi i Touchdown på å lage et fyrverkeri av et forspill før fotballkampen starter. Det viktigste for oss er at dere som tilreisende supportere vil få den beste stemningen før en fotballkamp noensinne.

Vi vil satse på et show som vil bli elektrisk. Stemningen vil bli den beste man kan ønske seg før en fotballkamp. Når dere tar turen til Ålesund vil vi gjøre vårt ytterste for at dere vil få en gøyal tur som sent vil glemmes.

Beliggenheten er helt perfekt. Touchdown ligger midt i byen på skansekaia i brosundet. Der er det busstasjon, parkeringsplass, og hvis dere kommer med hurtigruta, så stiger dere av 50 meter fra puben som ligger i hjertet av Ålesund.

Kråmyra stadion ligger litt utenfor sentrum og fra Touchdown vil det ta ca ti minutter med buss.

Ønsker dere å ha oss som fast tilholdsted når dere er på Ålesundbesøk, vennligst ta kontakt med Peter Lindbæk på telefon 934 94 640 eller send oss en e-post Touchdownpub@hotmail.com

Så det finnes alternativer til Millers...

-Anders

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en mail fra Touchdown sportsbar her om dagen...

Så det finnes alternativer til Millers...

Kos dere..... :)

Dere er velkommen på Millers, hvor stormen legger opp til at både hjemme og bortesupportere skal ha fest både før og etter kamp... men for all del.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Sorry fra Ålesund
  • Opprett ny...