Abel 681 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Revansj nå gutta 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 285 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Og akkurat som bussen så kom det 2 på en gang - slettet min tråd! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 127 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 2 minutter siden skrev @ringo: Og akkurat som bussen så kom det 2 på en gang - slettet min tråd! Du var litt raskere enn Abel! Folk er redd for å jinxe siden tråden kom rekordseint?😊 Håper backene er med i dag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 285 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Rossbach - Riise, Næss, Nielsen, Andresen - Isaksen, Danso, Kostadinov- Olderheim, Diabate, Spiten. Lukter soloraid og baklengsmål, ikke den 11’eren jeg ville valgt… 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 814 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Spennende lag fra start! Håper Olderheim kan ha litt friere rolle fra den startposisjonen - få han innover og en indreløper som evnt kan trekke tidvis ut mot kant. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 446 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Riise på overlapp av Olderheim kan egentlig være greit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 399 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Næss i midtforsvaret igjen ja.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 383 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 24 minutter siden skrev M-A-N: Spennende lag fra start! Håper Olderheim kan ha litt friere rolle fra den startposisjonen - få han innover og en indreløper som evnt kan trekke tidvis ut mot kant. Enig. Meget spennende lag i dag, litt avhengig av valgr formasjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 139 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Her er jeg redd for å bli kontret i senk 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 399 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 1 minutt siden skrev Luringen: Her er jeg redd for å bli kontret i senk Blir veldig spennende å følge posisjoneringene i overgangene imot.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 542 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Jeg velger en positiv innstilling i dag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 974 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Dette blir en lang sesong… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 067 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden God bedring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 476 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Dette blir nok en tung kveld😖 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 223 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Er det faen meg mulig.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 408 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Gjeng med klovner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 127 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Er det mulig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 535 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Kay står å ser på 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 592 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Er så dritt lei Diabate som alltid skal drible. Skaper så helvetes mye brudd og lite samspill 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 399 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 31 minutter siden skrev Pompel: Blir veldig spennende å følge posisjoneringene i overgangene imot.. Ja, tok 2 min det… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Dette kan bli en tung kveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 925 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Flott start gutter. 👏👏 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 164 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Da er vi i gang igjen med brudd og markeringssvikt. Dette begynner dessverre å bli regelen og ikke unntaket. Her lukter det fort 3-4 i sekken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 734 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Kjemperom på venstresiden på den scoringen der. Føler vi fortsetter i samme spor som fra forrige seriekamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 285 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Direkte konsekvens av laguttak… 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 223 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Helt begredelig start, og dette mot et lag som tapte 6-0 forrige uke... Skremmende hvor dårlige vi er 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 535 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Dette blir stygt...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 399 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Dama i kassa på Kiwi har større yrkesstolthet enn den gjengen her as… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 741 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Ikke sånn super fan av Danso.. God med ball, men henger etter i de fleste 50/50 dueller. Gult kort nå også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 223 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Wålemark bommer gang på gang med laguttaket, når skal han lære? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå