h1912 1 542 Del Skrevet i går, 15:36 Del Skrevet i går, 15:36 Hvis ikke W skjønner at han må foreta seg noe så må da BHR steppe opp og si fra. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 398 Del Skrevet i går, 15:37 Del Skrevet i går, 15:37 Hahahahahahhaahah 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 626 Del Skrevet i går, 15:37 Del Skrevet i går, 15:37 Natta stemning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 535 Del Skrevet i går, 15:37 Del Skrevet i går, 15:37 God natt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 151 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Legg opp. Alle sammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 292 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Hva var det jeg sa - dette gidder jeg faktisk ikke se på! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 411 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Jævla tapere hele gjengen. Gi meg nytt trenerteam og en helt ny stall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 403 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Jævla amatører!!!! Men blir gøy i Post Nord og ny stadion 2026 da !!:))) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 98 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 4 runder inn. Og vi er pr nå hektet av. Opprykket virker umulig. Og vi er ikke i mai engang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 925 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Vet ikke hva jeg skal si lenger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 450 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Vil aldri se Nico Næss i drakt igjen. Veum inn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 476 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Vi blir latterliggjort av et elendig lag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 223 Del Skrevet i går, 15:38 Del Skrevet i går, 15:38 Har Næss lyst til å tape? hva er det han driver med på 2-0 og 3-0? Dette er rett og slett krise og flaut! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 925 Del Skrevet i går, 15:39 Del Skrevet i går, 15:39 Akkurat nå skrev @ringo: Hva var det jeg sa - dette gidder jeg faktisk ikke se på! Skrur av jeg også. Dette lukter Lyn sifre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 608 Del Skrevet i går, 15:39 Del Skrevet i går, 15:39 Hvorfor går ikke Næss i spiller, men løper 1 meter ved siden av?? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 403 Del Skrevet i går, 15:39 Del Skrevet i går, 15:39 Akkurat nå skrev Torres: Jævla tapere hele gjengen. Gi meg nytt trenerteam og en helt ny stall... og hva med de som faktisk ansetter trenerne og sportsjefer da ? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 98 Del Skrevet i går, 15:40 Del Skrevet i går, 15:40 Næss. På tide å pensjonere seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 223 Del Skrevet i går, 15:40 Del Skrevet i går, 15:40 12 minutter siden skrev stbS: Jepp! Scoring før pause hadde smakt godt. Moss skriker litt etter pause nå. Det var det vi trodde før vi bestemte oss for å kollapse fullstendig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 403 Del Skrevet i går, 15:40 Del Skrevet i går, 15:40 Akkurat nå skrev elvis: Hvorfor går ikke Næss i spiller, men løper 1 meter ved siden av?? Fordi han er bedre i å spille UNO enn sjakk… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 734 Del Skrevet i går, 15:42 Del Skrevet i går, 15:42 Hvorfor tar ikke Danso ledig spiller på 0-2, og hvorfor kommer ikke Andresen ned til fireren når vi har balltap? Skal vi spille med to stoppere og én back uten ball? På feilpasningen til Nielsen er det mange som kunne satt inn litt ekstra innsats i returløpet. Grøss ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 046 Del Skrevet i går, 15:43 Del Skrevet i går, 15:43 Lenge igjen, men dette snur vi ikke. Pinlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 403 Del Skrevet i går, 15:44 Del Skrevet i går, 15:44 1 minutt siden skrev JonasM: Hvorfor tar ikke Danso ledig spiller på 0-2, og hvorfor kommer ikke Andresen ned til fireren når vi har balltap? Skal vi spille med to stoppere og én back uten ball? På feilpasningen til Nielsen er det mange som kunne satt inn litt ekstra innsats i returløpet. Grøss ... Du får høre med Wålemark… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 329 Del Skrevet i går, 15:44 Del Skrevet i går, 15:44 Gi meg et helt nytt lag, trenerteam og styrere, dette er rett og slett flaut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 164 Del Skrevet i går, 15:44 Del Skrevet i går, 15:44 3 minutter siden skrev Pompel: og hva med de som faktisk ansetter trenerne og sportsjefer da ? Dette var vel Espen Moe sin avskjedsgave til klubben. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 180 Del Skrevet i går, 15:44 Del Skrevet i går, 15:44 Kan vi få Roberts tilbake på midten? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 535 Del Skrevet i går, 15:44 Del Skrevet i går, 15:44 Vi blir knust av to spillere som kom fra Frigg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 608 Del Skrevet i går, 15:45 Del Skrevet i går, 15:45 Så noen mente at LSK var så fantastisk gode mot oss, men desverre er det Stabæk som er ræva. Vi er ett sekund for sene i alt vi gjør, og det er elendig intensitet over hele linjen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 223 Del Skrevet i går, 15:45 Del Skrevet i går, 15:45 Større sjans for 5-0 tap enn at vi snur dette. Vi har scoret 2 mål på 7 omganger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 403 Del Skrevet i går, 15:48 Del Skrevet i går, 15:48 3 minutter siden skrev Nr14: Dette var vel Espen Moe sin avskjedsgave til klubben. Tror ikke folk egentlig skjønner hvilken enorm skade denne mannen har forårsaket klubben i sin tid…. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 142 Del Skrevet i går, 15:49 Del Skrevet i går, 15:49 Selvtilliten knekt, se Nielsen stå alene og sikter på keeperen til Moss🥲 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå