hoffisking 1 383 Del Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 24 minutter siden skrev Andreas: Etter å ha sett dagens kamp kan jeg si meg enig at han er farlig som anker. Men fortsatt en oppgradering fra Christensen som ikke evnet å dempe ball, eller å løpe fortere enn 2 km i timen. Hans evner må da komme oss bedre til gode mer offensivt i banen, enn hengende som anker? Kay og Isaksen viser ett mye lavere nivå uansett. En treer på midten med Danso og Olderheim som offensive med Onsrud eller Isaksen som anker må være den beste midttreeren vi kan stille i mine øyne. Også kommer Matic etterhvert og styrker 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 751 Del Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Etter vår N-te kamp på rad hvor vi underpresterer, ikke ser tegn til framgang og taper for middels OBOS-motstand, så må vi for guds skyld ikke begynne å snakke om krav, kulturendring og profesjonalitet i klubben. Det beste er at vi igjen krangler om hvem som burde ha startet kampen, lanserer alternative formasjoner og lar ting skure og gå for halv maskin til vi er godt planta i nedrykksstriden. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 572 Del Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden 1 hour ago, knutta said: Altså å slippe inn 4 er elendig. Men Moss har tross alt puttet på 4/4. Det skjer heldigvis ikke hver gang og dette er jo jevnt i motsetning til LSK kampen. Bedre angrepsspill, flere muligheter, bedre innsats. nitrist resultat så forsvaret må strammes. Men synes egentlig ikke dette var det værste. Kampen her i fjor var værre Jeg synes du er på bærtur når du mener det er bedre å tape 4 - 2 framfor å spille 3 - 3 og få med seg ett poeng hjem... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 814 Del Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden 2 timer siden skrev knutta: Altså å slippe inn 4 er elendig. Men Moss har tross alt puttet på 4/4. Det skjer heldigvis ikke hver gang og dette er jo jevnt i motsetning til LSK kampen. Bedre angrepsspill, flere muligheter, bedre innsats. nitrist resultat så forsvaret må strammes. Men synes egentlig ikke dette var det værste. Kampen her i fjor var værre Enig her. Denne kampen var bedre enn Moss borte i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 743 Del Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden 34 minutter siden skrev M-A-N: Enig her. Denne kampen var bedre enn Moss borte i fjor. Møtte også et dårligere Moss lag. Ender neppe på 3 plass i år i hvertfall. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 495 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Jeg skulle se kampen fra begynnelsen av, men tv2 play elsker å spoile meg resultatet. Denne gangen selvom jeg holdt meg for øyner og ører og spolte tilbake til start etter å ha trykket " se fra begynnelsen ", måtte de flashe resultatet 3-0 til pause. Utrolig at man betaler så mye for denne sportspakken, og tilbudet bare blir verre og verre. Men så likevel 1 . omgang ,og spillemessig var det ikke så galt. Vi blir tatt på senga av effektive Moss som kontrer inn en heldig seier på hjemmebane. Næss som stopper var dog ingen god løsning. Dessverre ser vi nok ut som et bunnlag, med mindre vi klarer å snu en negativ mental greie, og klarer å tette igjen bakover. Som sagt, tror jeg ikke denne klubben spiller Eliteserien igjen i min levetid. Kostadinov må spille mer. Kommer til masse sjanser, og Spiten har våknet, selvom han og Lassen Harrison tydelig har en greie. Nå må vi klare oss uten Danso i neste kamp. Forhåpentligvis flytter man da Næss opp på midten igjen. Bruk han gjerne som spiss for min del bare vi slipper å se han som stopper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 245 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 4 timer siden skrev Nr14: Fin kontant scoring av Spiten men soleklart rødt på angrep mot Harrison. Han skal være sjeleglad for at det ikke er VAR. Er ikke forskjellen at dytt = gult, mens slag = rødt? Det så ut som en dytt for min del. Men joa, mange kunne funnet på å gi rødt på den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 572 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 10 hours ago, M-A-N said: Enig her. Denne kampen var bedre enn Moss borte i fjor. Jeg kan ikke forstå parametrene for din vurdering. Ifjor tok vi poeng borte mot et godt lag og var svært nær full pott i vanskelig kamp mot et av seriens sterkeste hjemmelag. I går gjorde vi feil på feil og lå under etter 3 minutter. Hvis du er fornøyd med å tape ved å slippe inn 4 mål, er du på en egen planet. Tror årets sesong kommer til å dreie seg om å overleve i OBOS og da kan vi ikke være fornøyd med å tape framfor å spille uavgjort. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 814 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 11 minutter siden skrev InaB: Jeg kan ikke forstå parametrene for din vurdering. Ifjor tok vi poeng borte mot et godt lag og var svært nær full pott i vanskelig kamp mot et av seriens sterkeste hjemmelag. I går gjorde vi feil på feil og lå under etter 3 minutter. Hvis du er fornøyd med å tape ved å slippe inn 4 mål, er du på en egen planet. Tror årets sesong kommer til å dreie seg om å overleve i OBOS og da kan vi ikke være fornøyd med å tape framfor å spille uavgjort. Mindre dårlig da, om du ønsker å vranglese. I fjor var vi heldige som ledet 3-0, kontringer og elendig forsvarsspill av Moss. Men vi var underlegne hele kampen, og det var fullt fortjent at Moss kom tilbake. I går hadde vi flere hjerneblødninger, men spillemessig var vi det dominerende og bedre laget gjennom hele kampen. I sterk kontrast til fjorårets kamp. Er det noen som husker hjemmekampen mot Moss i fjor, forresten? Sånn bare for å minne folk på hva slags lag Wålemark har tatt over. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 404 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 1 time siden skrev M-A-N: Mindre dårlig da, om du ønsker å vranglese. I fjor var vi heldige som ledet 3-0, kontringer og elendig forsvarsspill av Moss. Men vi var underlegne hele kampen, og det var fullt fortjent at Moss kom tilbake. I går hadde vi flere hjerneblødninger, men spillemessig var vi det dominerende og bedre laget gjennom hele kampen. I sterk kontrast til fjorårets kamp. Er det noen som husker hjemmekampen mot Moss i fjor, forresten? Sånn bare for å minne folk på hva slags lag Wålemark har tatt over. Moss har også en dårlige stall i år enn i fjor… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 293 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 1 time siden skrev M-A-N: Mindre dårlig da, om du ønsker å vranglese. I fjor var vi heldige som ledet 3-0, kontringer og elendig forsvarsspill av Moss. Men vi var underlegne hele kampen, og det var fullt fortjent at Moss kom tilbake. I går hadde vi flere hjerneblødninger, men spillemessig var vi det dominerende og bedre laget gjennom hele kampen. I sterk kontrast til fjorårets kamp. Er det noen som husker hjemmekampen mot Moss i fjor, forresten? Sånn bare for å minne folk på hva slags lag Wålemark har tatt over. Det er et godt poeng - men han bedrev også litt selvskading i går med det laguttaket. Det får vi uansett ikke gjort noe mer med nå - fordelen til neste runde er et en av feilvalgene må sone karantene, så muligheten for å begå samme feil er borte. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 814 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 20 minutter siden skrev @ringo: Det er et godt poeng - men han bedrev også litt selvskading i går med det laguttaket. Det får vi uansett ikke gjort noe mer med nå - fordelen til neste runde er et en av feilvalgene må sone karantene, så muligheten for å begå samme feil er borte. Åpenbart at det var noe feilslått og ubalansert med inngangen her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 293 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 8 timer siden Statistikkene i denne kampen er stort sett i vår favør, 64% ballbesittelse, xG 2,94 vs 1,16, Touches in penalty area 37 vs 9. Men vi henger jo ikke sammen fra start, jeg gjentar meg selv; Jeg forstår ikke hvorfor Danso og Andresen får starte etter den kampen de hadde mot LSK... Andresen er et litt mer komplekst case for der er alternativene begrenset sålenge Ekorness er ute - men jeg synes Skjelvik gjorde en bra kamp mot Fram. Men det største spørsmålstegnet mitt er hvorfor starter ikke Pedersen? Han var kanskje vår beste spiller mot LSK. Er han skadet? Jeg tror ikke Moss hadde scoret så enkelt med KP på banen i går... Vi må spille med de beste spillerne vi har og det betyr bl.a. KP og Nielsen i midtforsvaret. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 949 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Pedersen varmet opp forran oss hele andre omgang så tror ikke han er skadet 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå