kjakan 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 http://www.nrk.no/sport/fotball/4432220.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 WOW - for en gutz det er i den mannen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 fy faen for en jævla sviker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Jeg er stum.....!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 FY FAAN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Jøss. Mannen bytter jo jobb som Michael Antoine-Curier bytter klubber ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 *hakeslipp* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Er det 1. April? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Etter å ha tilbringt et par dager sammen med JJ så forsto han vel at han hadde null og niks å bidra med!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Jeg skrur tiden fram og kaller det 1.april.....kun 9 dager til seirestart dere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Puh!! Ble litt redd her noen minutter... Endret 18. Januar 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Jeg skrur tiden fram og kaller det 1.april.....kun 9 dager til seirestart dere 22615[/snapback] ...og vi har ennå ikke vunnet en treningskamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Ja ja. Klubbhorer vil alltid finnes. Adios Aalbu, det er ikke som om du har hatt noe å komme med uansett. Endret 18. Januar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Jeg skrur tiden fram og kaller det 1.april.....kun 9 dager til seirestart dere 22615[/snapback] ...og vi har ennå ikke vunnet en treningskamp! 22618[/snapback] Vi har ikke tapt noen heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Og jeg har et par lønninger utestående - så jævlig digg - tar det med sjefen nå !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Etterpåklokskap er som kjent en utrolig irriterende ting, men akkurat nå må jeg vel krype til korset og innrømme at de som mente vi burde brukt penga på en spiss i fjor faktisk hadde et godt poeng.... La oss håpe noen i klubben tar lærdom av dette!!!!!!! Jeg hadde tro på den fyren. Snakk om å tryne i ovarennet. Fysj. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Helt utrolig hvor lite ryggrad det viser seg at enkelte har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Fra nå av skal alle som i det hele tatt blir vurdert ansatt i Stabæk ha bevist at de har hatt sesongkort på Nadderud i minst 5 sesonger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Jeg skrur tiden fram og kaller det 1.april.....kun 9 dager til seirestart dere 22615[/snapback] Og da har Stabæk bekreftet, og vi kan skru tiden tilbake til 18. januar... For en møkkadag!! Aalbu viser seg som en sikkelig tøffing, det bøtter ned ute (og det er 18. januar i dag), og det er helvetes lenge til seriestart!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 For alt vi vet kan det godt hende at han ble oppfprdret til dette av ledelsen av f.eks. økonomiske årsaker. Jeg forventer at supporterne mottar en forklaring på dette fra ledelsen i klubben om hvordan Aalbus påtenkte rolle i klubben nå skal ivaretas, utover en uttalelse som "poteten Petter tar over skrivebordet hans fra mandag PUNKTUM!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Etterpåklokskap er som kjent en utrolig irriterende ting, men akkurat nå må jeg vel krype til korset og innrømme at de som mente vi burde brukt penga på en spiss i fjor faktisk hadde et godt poeng.... La oss håpe noen i klubben tar lærdom av dette!!!!!!! Lærdommen må vel da være; vi må styrke administrasjonen ytterligere, og vi må derfor ansette en spissdirektør, en spisskonsulent og en spissassistent! Jo, jo. Etterpåklokskap er et fint skap å gjemme seg i! Hva skjer nå? Rykker Schelvan opp igjen som sportsjef etter å ha blitt sportsjefassistent da vi ansatte Aalbu? Endret 18. Januar 2005 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Vært i tenkeboksen siden sesongslutt "Jeg var ikke helt forberedt på de utfordringene vi hadde. Ting gikk ikke helt på skinner. Derfor trengte jeg tid etter sesongen til å tenke meg om." Var det ikke jobben din å få ting på skinner da, Aalbu. Når man er "direktør" så skal man liksom sørge for det....... Utfordringer hører til en lederstilling. Innrømmer også at jeg tok feil. Jeg hadde tro på denne mannen, men han viste seg å være en stor rotte! Det er siste gang jeg stoler på en som kommer fra Enga eller Bærum Sportsklubb..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Og en blyantspisser! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Hva skjer nå? Rykker Schelvan opp igjen som sportsjef etter å ha blitt sportsjefassistent da vi ansatte Aalbu? 22629[/snapback] @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Vi trenger ikke Aalbu når vi har Schelvan. Kan ikke skjønne at begge har vært på lønningslista til Stabæk når èn er sjef for det sportslige, og èn er "direktør" for det sportslige... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Lærdommen må vel da være; vi må styrke administrasjonen ytterligere, og vi må derfor ansette en spissdirektør, en spisskonsulent og en spissassistent! 22629[/snapback] Så lenge det er noen med spisskompetanse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, Stakkars @ringo. Han har ikke fått med seg ennå at han har fått ny jobb. Kom deg på jobb, @ringo!! Vi trenger deg på plassen din pronto!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Vi trenger ikke Aalbu når vi har Schelvan. Kan ikke skjønne at begge har vært på lønningslista til Stabæk når èn er sjef for det sportslige, og èn er "direktør" for det sportslige... 22635[/snapback] Forskjellen er åpenbar: direktør ~tø´r m1 (gj fr fra mlat) 1 leder av et statlig el. kommunalt forvaltningsorgan, et økonomisk foretak el. en institusjon teknisk d- 2 (daglig) leder for et større selskap, en organisasjon; medlem av en direksjon administrerende d- / generald-, skoled- . sjef m1 (gj fr fra lat. caput 'hode') overhode, (forretnings)leder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 18. Januar 2005 (endret) Schelvan har tross alt vært i klubben noen år, og vist en "litt" større lojalitet til klubben enn visse andre som jeg ikke lenger gidder å nevne ved navn.... ......... og da mener jeg ikke deg, @ringo! Jobben er din, hvis du vil ha den!!!! Endret 18. Januar 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå