Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stakkars @ringo. Han har ikke fått med seg ennå at han har fått ny jobb. Kom deg på jobb, @ringo!! Vi trenger deg på plassen din pronto!!

22637[/snapback]

Skulle tatt seg ut om det faktisk var en meget god grunn til at "@ringo" ikke var på plassen sin i dag....... Hee hee....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aalbu går til SMG (Skaaret Management Group)

SMG har sammen med Unicorn Golf Management kjøpt rettighetene til Holtsmark golfbane.

Unicorn Norge skylder/(skydte?) Stabæk penger, etter en avtale en tidligere Stabækleder inngikk da han satt i ledelsen begge steder samtidig.

Det er med andre ord ikke rart Aalbu går til SMG. Det hele henger jo sammen som en gåte på en måte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en tragedie at en person slutter etter så kort tid! Jeg hadde mine mistanker allerede under hoppuken, da han bruke VELDIG mye tid til hopp og ikke noe til Stabæk!

Hva har han egentlig gjort for Stabæk? INGEN TING!

Håper egentlig ikke på noen erstatter i det hele tatt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært fan av å ansette Albu. Han er sikkert dyktig, men pengene kan brukes bedre på andre måter.

Synes de burde ha mer fokus på det på banen, og ikke administrasjonen av det på banen!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aalbu angrer ikke på at han begynte hos oss, men føler at økonomien har gjort at  han heller ikke har fått gjort det han er god på.

22659[/snapback]

Synes det er en veldig egoistisk ting å si, at han ikke angrer, når han har påført klubben et problem. Han har lært mye, sier han. Men hva sitter vi igjen med da? Ingenting! Bortsett fra lærdommen: Stol aldri på en med broket fortid..

Han angrer ikke, men jeg angrer på at han begynte hos oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo, @ringo,

Stakkars @ringo. Han har ikke fått med seg ennå at han har fått ny jobb. Kom deg på jobb, @ringo!! Vi trenger deg på plassen din pronto!!

22637[/snapback]

Iflg forum-loggen var @ringo sist inne på forumet tkl 11:22 idag. Kan det være for å sjekke om den nye datamaskinen på det nye kontoret hans virker...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Samtidig vil jeg kunne tilpasse meg arbeidsmarkedet greit, og gir derfor et signal overfor klubben om at pengene som er brukt på meg i stedet kan brukes på spillere

HVA FAEN?

Hvorfor gjorde vi da ikke det når vi fortsatt var i Tippeligaen! Du skalle mao aldri tatt jobben, Aalbu!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ikke for å avspore tråden...

Det er mye positivt over at Aalby slutter. Schlevan sin jobb virker sikrere, Stabæk har en man mindre på lønningslista.

Hva mer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd med vårt kjære Stabæk?

Nå er det på tide at en eller annen sparker en annen(?) hardt i ræva. For en farse dette har blitt.

"jeg var ikke forberedt" Du er DIREKTØR din fjott. Det var din fordømte oppgave å få skuta til å bevege seg fremover igjen.

Dette ser jo pent ut på en CV.

Du viser jo ryggrad som en utgått på dato saltstang.

Nå får vi be til høyere makter om at JJ har baller nok til å fortelle folk hva de skal gjøre, og kanskje viktigst av alt, HVA DE IKKE SKAL GJØRE.

"jeg vil ikke være belastning for klubben i en vanskelig økonomisk tid" Herregud finn på noe bedre da mann.

Sånn, tilbake til jobb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg kan vel ikke si annet enn takk for tilitten :)

Jeg liker ikke signalverdien av at Aalbu slutter. Det gir negative ringvirkninger i klubben, til spillerstallen, til oss supportere, til omverden og ikke minst til våre sponsorer. Dessuten understreker det at den økonomiske krisen lang ifra er over. Jeg likte Aalbu fordi han fra mitt ståsted virket som en nøktern person med beina godt plantet på bakken og et godt vektlodd til den mer svevende Ingo 8resten av ledelsen). Nå var vi inne i en fin trend med en god trener og signaler om nye spillertilganger og så sprenger denne bomben.

Jeg bekymrer meg videre for hvor realistisk den økonomiske rammen for årest satsning er. Jeg bekymrer meg for at stabæk er for optimistiske i vurderingen av publikumsoppslutningene i årets 1. divisjon. Aalbus avgang styrker ihvertfall ikke oppsluttningen.

Til sist er jeg litt trist fordi jeg synes vi var så godt igang, særlig etter det positive intrykket JJ ga på medlemsmøtet vårt sist uke. På den andre siden, dersom Aalbus avgang gjør at vi får penger til å hente inn tryggvi og 1-2 spillere til så kan det komme noe godt ut av dette også. Aalbu var ikke lenge i klubben så han etterlater seg neppe alverdens tomrom.

Vi får heller fokusere på de som fremdeles er i klubben!

Forza Stabæk!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ikke for å avspore tråden...

Det er mye positivt over at Aalby slutter. Schlevan sin jobb virker sikrere, Stabæk har en man mindre på lønningslista.

Hva mer?

22678[/snapback]

Stabæk blir litt mindre cowboy-aktig. Jeg vet ikke om det er positivt eller negativt...

marlboro-man.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg kan vel ikke si annet enn takk for tilitten :)

Jeg liker ikke signalverdien av at Aalbu slutter. Det gir negative ringvirkninger i klubben, til spillerstallen, til oss supportere, til omverden og ikke minst til våre sponsorer. Dessuten understreker det at den økonomiske krisen lang ifra er over. Jeg likte Aalbu fordi han fra mitt ståsted virket som en nøktern person med beina godt plantet på bakken og et godt vektlodd til den mer svevende Ingo 8resten av ledelsen). Nå var vi inne i en fin trend med en god trener og signaler om nye spillertilganger og så sprenger denne bomben.

Jeg bekymrer meg videre for hvor realistisk den økonomiske rammen for årest satsning er. Jeg bekymrer meg for at stabæk er for optimistiske i vurderingen av publikumsoppslutningene i årets 1. divisjon. Aalbus avgang styrker ihvertfall ikke oppsluttningen.

Til sist er jeg litt trist fordi jeg synes vi var så godt igang, særlig etter det positive intrykket JJ ga på medlemsmøtet vårt sist uke. På den andre siden, dersom Aalbus avgang gjør at vi får penger til å hente inn tryggvi og 1-2 spillere til så kan det komme noe godt ut av dette også. Aalbu var ikke lenge i klubben så han etterlater seg neppe alverdens tomrom.

Vi får heller fokusere på de som fremdeles er i klubben! 

Forza Stabæk!

@ringo

22681[/snapback]

Du skriver dette fra din nye pc på Stabækkontoret, ja?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Aalbu Slutter!
  • Opprett ny...