Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som vi alle vet har vi mistet sammy, stian og martin, samt fazlagic hvis han trener med godset så er han vel uaktuell.

Investorene lover 4 nye spillere, 1 av dem blir antagelig tryggvi. Men hva skjer med de 3 andre?

Derfor fikk jeg litt sjokk når jeg leste dette: Uansett vil det ikke skje noe med det aller første, sier Schelvan.

Skal vi drøye forsterkningene til to uker før seriestart igjen??? Lærte de ikke en dritt av det som skjedde ifjor?

Denne prosessen burde startet 2uker etter at nedrykket var et faktum, og som JJ sa på møtet, spillerne burde ideelt sett vært her allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok at du kan være ganske sikker på at prosessen var godt i gang allerede 2 uker etter nedrykk, men flere faktorer har gjort arbeidet vanskelig. Først og fremst nedrykket i seg selv, så økonomien som er så trang at speidere ikke kan gi noe ekstra i en budrunde, dessuten så må vi huske at det tok tid før JJ var på plass og ingen spillere vil vel skrive under for en klubb før de vet hvem som skal lede dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok at du kan være ganske sikker på at prosessen var godt i gang allerede 2 uker etter nedrykk, men flere faktorer har gjort arbeidet vanskelig. Først og fremst nedrykket i seg selv, så økonomien som er så trang at speidere ikke kan gi noe ekstra i en budrunde, dessuten så må vi huske at det tok tid før JJ var på plass og ingen spillere vil vel skrive under for en klubb før de vet hvem som skal lede dem.

22946[/snapback]

Tror vi må stikke fingeren litt i jorda her å innse at Stabæk ikke er en atraktiv klubb å spille for. Vi er per i dag en 1 div med lite penger, dårlig stadion og lite publikum. For alle utenforstående som ikke har sett det blå lyset, så står ikke Stabæk øverst på ønskelisten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi må stikke fingeren litt i jorda her å innse at Stabæk ikke er en atraktiv klubb å spille for. Vi er per i dag en 1 div med lite penger, dårlig stadion og lite publikum. For alle utenforstående som ikke har sett det blå lyset, så står ikke Stabæk øverst på ønskelisten.

22948[/snapback]

En ekte fotballspiller tenker på spesielt 2 ting.

1: Penger

2: Karriere

Får spilleren en lønn han synes han fortjener, skal nok reklamemannen Ingo klare å overbevise vedkommende om at Stabæk er på vei til stjernene med litt pjatt.

Jeg tror Stabæk passer utmerket for en 22-åring som det virkelig begynner å løsne for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en spiller vi ihvertfall IKKE fikk tak i:

"Gudbrand Ensrud (27) har skrevet under for det østerrikske bunnlaget Bregenz. Den tidligere Hønefoss, Lyn- og Lillestrøm-spilleren har signert en kontrakt over to og et halvt år. Fra før spiller Jan Ove Pedersen i klubben. "

Jeg klarte ihvertfall å hoste opp en faktisk nyhet i ny-spiller kategorien, måtte det komme flere, men med et annet fortegn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hva Skjer?
  • Opprett ny...