Celebi2 902 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Hvor mange tror dere kommer dit? jeg skal dit, men det er ikke sjanser for at det blit fult? Jeg reier ikke til Alta og så kommer jeg ikke inn p.g.a. at det er fuløt der. Ikke Faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) Oi, kan aldri tenke meg at det skal bli så fullt?!? Alta IF spilte nettopp kamp mot Tromsø (0-0, og det resultatet bør TIL være mest fornøyd med!), da var det 500 tilskuere... Selvfølgelig møter det opp flere når det er seriekamp, sol og sommer, men tror ikke at du ikke skal reise hit pga manglende plass på stadionet. Vi får antakeligvis dispensasjon til å bruke to baner i år, Finnmarkshallen - og ute på grassbanen. Grassbanen (se: )http://www.altaif.no/default.aspx?ID=160&W...ul=2&SideID=15) er da den som blir brukt når Stabæk kommer hit. Det går sikkert an å få lagt av billetter, også - hvis det er forferdelig stor bekymring for plassmangel (ring Alta IF-kontoret). Der er man vel behjelpelige med sånt. Men tror absolutt ikke skal være noe problem, altså...(!?) :-) Endret 24. Januar 2005 av Frk Alta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Når det står i forsidens nyhet at det er i ferd med å bli fullt så snakker vi nok om fly og overnatting, overnatting er jo ikke no problem da telt er et koselig alternativ for de som er for sene med bestillingen. Tur med Norwegian til kr 2014 for to tur retur er forresten bestillt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Når det står i forsidens nyhet at det er i ferd med å bli fullt så snakker vi nok om fly og overnatting, overnatting er jo ikke no problem da telt er et koselig alternativ for de som er for sene med bestillingen. Tur med Norwegian til kr 2014 for to tur retur er forresten bestillt. 23089[/snapback] Hvis det går 3 direktefly så tror jeg nok vi gjør et solig innhugg Spillerne + støtteapprat = 25 Spnsortur er vel mellom 50-70 Onkel Blaa gjengen ca 30 Stabæk Support 20 - 40 Kanskje flere Da er det ikke mange billigbilletter igjen på de flyene PS Makka flyr forresten opp fra Köln for å få med seg matchen :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 @rich: sörg for at du faar makka med tilbake til oslo....ikke glem han i nord norge ;-) han gaar seg gjerne vill - da han var i sverige letet han etter sopp og elg og gikk seg vill, og det tok noen timer för han fant veien tilbake til teltplassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 hehe....hva slags sopp lette han etter? Kanskje det nettopp var resultatet av soppjakten som gjorde at han 'gikk seg vill'... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 hm, tror det var en fluesopp, men spör han selv naar han er i norge :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Når er det folk tar flyet oppover..... PÅ fredag?? på dagen eller ettermiddagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 De som drar med norwegian drar 1055 på fredag og ned 1845. Vet at endel av de fra Blaa har bestillt med sas opp kl 1620 (eller noe) og ned 1845. Denne billetten finner du også til en drøy tusing. Bruk www.gotogate.no eller www.norwegian.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Når er det folk tar flyet oppover..... PÅ fredag?? på dagen eller ettermiddagen 23290[/snapback] Jeg flyr Norwegian Oslo - Alta Fredag 12. aug 2005 Avgang 10:55 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 De aller fleste jeg kjenner tar Norwegian. Norwegian er de kule sitt fly. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Takk Takk...Dette høres bra ut........... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 De aller fleste jeg kjenner tar Norwegian. Norwegian er de kule sitt fly. 23299[/snapback] Norwegian flyr non stop Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 De aller fleste jeg kjenner tar Norwegian. Norwegian er de kule sitt fly. 23299[/snapback] Norwegian flyr non stop 23306[/snapback] ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå