SallySue 0 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 jeg vil bare si at Stabæk er best! jeg begynte min elsk på laget pga Martin A, men etterhvert ble det mer fotball enn gutta som fristet. Nå har jo han idioten flyttet til Bergen, men mitt hjerte brener bare for Stabæk. stå på! med eller uten de kjekke gutta.. (selvom det er noen igjen da.. hehe) Mitt hjerte banher stabæk og min sjel en er BLÅÅÅÅÅÅÅ!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Velkommen skal du være- Hyggelig med nye brukere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 003 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Stabæk elsker deg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Stabæk elsker deg også. 23129[/snapback] Kan det oppfattes som et sjekketriks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 003 Del Skrevet 25. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2005 (endret) Jeg omtaler kun meg selv i 3. person når jeg er drita. Og nå sitter jeg på kontoret, så edru som det er fysisk mulig å bli. Endret 25. Januar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Stabæk Og De Kjekke Gutta... Dette kan tolkes flere veier, jeg velger følgende: Stabæk diskuteres naturligvis på et Stabæk forum, men hvem diskuterer ? Jo de kjekke gutta. Utrolig godt å høre for en som snart bare har 1 år igjen til han er tredve. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 velkommen velkommen. ta med så mange søte venninder som mulig på kampene da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå