@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Woops.... http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=184971 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 AU DA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg nedlegger VETO!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Spørsmålet er om vi har råd til å si nei da... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Ikke faen! Aldri, ALDRI, selg I.A. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Feiende flott. SELG SELG SELG. Så har vi enda en spiller mindre. Tipper vi blir den første klubben som rykker uten å ha kjøpt noen spillere og kvittet oss med de beste. Mortimer - lei av alle ryktene om spillere på vei BORT fra klubben og ikke TIL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Vi har råd til å si nei, tviler på at det er noe særlig til gullkantet tilbud LSK kommer med. Men hvis IA vil så er STabæk dumme nok til å selge. F#¤* :cry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg skjønner ikke dette med at "Lillestrøm\Molde\Brann er en tippeliga klubb". Der er da faen meg vi også neste år -HVIS IKKE ALLE DRAR! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Kjære I.A! Et opprykk vil da smake bedre enn en 7. plass med LSK? Tenk så gøy det blir når vi kjemper oss opp til toppen igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 HELVETE!!!! Hvis ikke klubben har skjønt at de må si stopp til flere salg nå, så blir jeg skikkelig forbanna! Vi har absolutt råd til å si NEI!!! Vi får jo ikke tak i en eneste spiller, så da trenger vi ihvertfall å beholde de vi har. Penger er til ingen nytte, når man allikevel ikke får brukt dem I.A er en kriger, som kan bli veldig nyttig å ha. Tiden er inne for å vise moral nå, I.A. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg forventer at Stabæk-ledelsen ikke selger flere spillere nå. Dette begynner å bli håpløst. Ikke lenge igjen til de er amatører hvis dette fortsetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg ler meg skakk. Ingo har fått en visjon "5 div 2009" og den jobber han hardt med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg ler meg skakk. Ingo har fått en visjon "5 div 2009" og den jobber han hardt med... 23224[/snapback] He he! Anderledeslaget Stabæk! Vi selger, der andre kjøper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Nå skal jeg banne i kjærka og ta sjansen på å bli utfrosset og utledd.... Jeg ville ha solgt..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Nå skal jeg banne i kjærka og ta sjansen på å bli utfrosset og utledd.... Jeg ville ha solgt..... @ringo 23227[/snapback] og jeg ville ha kjøpt markedet er en morsom ting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Nå blir jeg ikke bare skuffet ovar Stabæk, men SINT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Det er synd dersom IA forsvinner. Han representerer innstats- og fightervilje noe vi virkelig trenger. Det tynnes ut i rekkene. Nå er det virkelig på tide at vi får noen positive nyheter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Nå skal jeg banne i kjærka og ta sjansen på å bli utfrosset og utledd....Jeg ville ha solgt..... 23227[/snapback] Men det forutsetter at vi får kjøpt noen, og der har vi jo vist null evner... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Nå skal jeg banne i kjærka og ta sjansen på å bli utfrosset og utledd....Jeg ville ha solgt..... Penga i banken vinn ikkje kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Ja det er motivert ut fra at at I.A. neppe klarer å danke ut Muri og Kjølø. Vi har dessuten både Holter og Skjønnsberg som kan flyttes inn fra backen til midtforsvaret og Stenvoll og Stenersen som kan flyttes ned på backen. Samt at vi har U17 landslagsstopperen Håkon Skogseid i bakhånd. Det er på tide å begynne å match ham forsiktig. Samt at prisen måtte vært rett og pengene måtte gått uavkortet til å hente inn en passningspiller på midtbanen, som f.eks. Mjällbys playmaker Jonas Andersson! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Nå skal jeg banne i kjærka og ta sjansen på å bli utfrosset og utledd.... Jeg ville ha solgt..... @ringo 23227[/snapback] og jeg ville ha kjøpt markedet er en morsom ting 23228[/snapback] Men så er jo du også en liten pip-pip. Men I.A. er vår, ikke deres. (hvis ikke ledelsen finner ut at vi trenge et par kroner til hundemat eller noen andre viktige utgifter) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Men så er jo du også en liten pip-pip. Men I.A. er vår, ikke deres. (hvis ikke ledelsen finner ut at vi trenge et par kroner til hundemat eller noen andre viktige utgifter) 23237[/snapback] hehe, så veldig liten er jeg vel ikke, men du har helt rett i at han er deres, enn så lenge. Hva er det som gjør at IA er så alfa og omega for dere?? ser jo ut som det faglige oraklet deres ikke er så veldig bekymret?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hva er det som gjør at IA er så alfa og omega for dere??ser jo ut som det faglige oraklet deres ikke er så veldig bekymret?! 23238[/snapback] Egentlig ingenting. Det er nok mest frustrasjon over at nok en spiller kan forsvinne uten at det kommer noen inn. Noen vi kan bytte til oss fra dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Dette handler ikke bare om hvem som skal/kan spille hvor. Det handler om mentalhygenen til hele klubben. Det er spykologisk særs uheldig å selge en nøkkelspiller til nå. Vi skal ha forsterkninger - og opplever i stedet at laget stadig svekkes. Isolert sett klarer man sikkert å erstattet IA med det vi har, men troppen er alt for liten. Jeg skjønner ikke at Stabæk ikke sier tvert nei til dette, evt. ber om Powell i retur, slik de gjorde da LSK ville ha Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Men det kan det jo være at de gjør Rich! De har vel sagt at de har solgt ferdig! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hva er det som gjør at IA er så alfa og omega for dere??ser jo ut som det faglige oraklet deres ikke er så veldig bekymret?! 23238[/snapback] Egentlig ingenting. Det er nok mest frustrasjon over at nok en spiller kan forsvinne uten at det kommer noen inn. Noen vi kan bytte til oss fra dere? 23239[/snapback] den frustrasjonen skjønner jeg godt!! når jeg ser på forsvarsrekka vår så har ikke vi en eneste å miste, så vidt jeg kan se! den er ikek veldig stor!!! DEn teller såvidt jeg kan se kun fem mann, seks med Rambekk da........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Dette handler ikke bare om hvem som skal/kan spille hvor. Det handler om mentalhygenen til hele klubben. Det er spykologisk særs uheldig å selge en nøkkelspiller til nå. Vi skal ha forsterkninger - og opplever i stedet at laget stadig svekkes. Isolert sett klarer man sikkert å erstattet IA med det vi har, men troppen er alt for liten. Jeg skjønner ikke at Stabæk ikke sier tvert nei til dette, evt. ber om Powell i retur, slik de gjorde da LSK ville ha Martin 23240[/snapback] powell ja......kan kanskje klare å unnvære han!! er ikke akkurat den spilleren som har markert seg best hos oss i den senere tid! men da blir det kanskje dere som skylder oss penger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Vi kan ta Søgård..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Ja det er motivert ut fra at at I.A. neppe klarer å danke ut Muri og Kjølø. Vi har dessuten både Holter og Skjønnsberg som kan flyttes inn fra backen til midtforsvaret og Stenvoll og Stenersen som kan flyttes ned på backen. Samt at vi har U17 landslagsstopperen Håkon Skogseid i bakhånd. Det er på tide å begynne å match ham forsiktig. Samt at prisen måtte vært rett og pengene måtte gått uavkortet til å hente inn en passningspiller på midtbanen, som f.eks. Mjällbys playmaker Jonas Andersson! @ringo 23236[/snapback] For en sjelden gangs skyld må jeg si meg uenig i det du sier, @ringo. For det første så har det vel vist seg at det ikke bare er å hente inn den eller de spillerne vi måtte ønske oss. Snarere tvert i mot. Foreløpig har jeg ikke sett at det har kommet inn så mange, selv om vi har fått noen mill. for salg av en eller annen spiller som jeg i farten ikke husker navnet på. "prisen måtte være rett" ???? Hva er rett pris? Når Ohr gikk for ca. 700 000, så kan vi ikke regne med noe mer for I.A. (heller mindre). De pengene kan vi klare oss uten, og får uansett ikke hentet inn en solid midtbanespiller for den summen... Vi trenger solid dekning på alle plasser. Har du hørt om fare for skader, suspensjoner etc..?? I.A. kan spille på alle plasser i forsvaret, og kan også flyttes opp som spiss ved behov, samt at han er en kriger. Med salg av I.A. blir vi svekket betraktelig, etter min mening. Håkon S. kan matches, uavhengig av om vi selger noen. Tiden er inne for å kjøpe, kjøpe, kjøpe. Du står ikke i ledetog med Pondus73 her, for å styrke småfuglene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Men det kan det jo være at de gjør Rich! De har vel sagt at de har solgt ferdig! @ringo 23241[/snapback] Hvis de tillater LSK å snakke med I.A., så har de vel ikke stengt døra helt. Hvis prisen er rett, bla bla bla....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå