pondus73 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Du står ikke i ledetog med Pondus73 her, for å styrke småfuglene? 23245[/snapback] Jeg er ganske så veldig sikker på at @ringos hjerte er så blått som det er mulig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Ja det er motivert ut fra at at I.A. neppe klarer å danke ut Muri og Kjølø. Vi har dessuten både Holter og Skjønnsberg som kan flyttes inn fra backen til midtforsvaret og Stenvoll og Stenersen som kan flyttes ned på backen. Samt at vi har U17 landslagsstopperen Håkon Skogseid i bakhånd. Det er på tide å begynne å match ham forsiktig. Samt at prisen måtte vært rett og pengene måtte gått uavkortet til å hente inn en passningspiller på midtbanen, som f.eks. Mjällbys playmaker Jonas Andersson! @ringo 23236[/snapback] Kan være delvis enig i at vi har brukbart med backup også for IA. Men i løpet av en sesong kommer det uendelige behov for å endre på lagoppstillinga, vi trenger derfor mer enn 11 kapable gutter i troppen. Med ny trener som ser IA med litt andre øyne får han kanskje en hittil uprøvd rolle i laget. Jeg håper iallefall at alle slike beslutninger heretter må taes i samtykke med JJ, han må få siste avgjørende ordet - okkesom. Når det gjelder IA så har han jo vært mye skadet og er et noe usikkert kort, men siden vi iår slipper lsk som motstander minsker den sjansen betraktelig. For IAs egen del er det vel derfor et smart valg å gå til lsk dersom han må reise fra oss. Men nå må vi ihvrtfall holde på de spillerne vi har og satse alt på å rykke opp. Bedre å gi han bort til høsten skulle opprykket ryke iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Vel og merke har jeg plaget de samme barnehagetantene, lærerene og VIF supporterne som pondus73 de siste 25 årene, men når det gjelder fortall går han i gult og jeg i Blaadt, det kan du være helt trygg på! Jeg er enig i at det ikke er bare å gå å hente spillere, men etter det vi har hørt så mangler vi penger til å skaffe de spillerne vi ønsker til midtbanen/angrepet og hvis et salg av midtstopperreserven I.A. er det som skal til for å få midler nok til å få på plass en spiller til å styrke sentral midtbane så sier jeg SELG! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Du står ikke i ledetog med Pondus73 her, for å styrke småfuglene? 23245[/snapback] Jeg er ganske så veldig sikker på at @ringos hjerte er så blått som det er mulig!! 23247[/snapback] Jeg er vel også ganske så sikker på det, det er bare frustrasjonen som "kjører karusell med hjernen". Såkalt, ustabil i gjerningsøyeblikket...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Dersom det er noe trøst, så tror jeg ikke I.A. blir solgt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 er det så lurt å selge ia hvis kjølø fortsatt er uten kontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg tror heller ikke at IA blir solgt, men det er på tide med en orntelig dugnadsånd og pengeinsamling fra noen rike onkler eller noe... Vi trenger penger! Vi trenger spillere! Uten dette kommer vi garanert ikke opp igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Dersom det er noe trøst, så tror jeg ikke I.A. blir solgt! @ringo 23251[/snapback] Ikke nødvendigvis. Hvis du hadde bestemt, så hadde jeg vært mye tryggere. Da hadde han vært solgt, og det er helt greit for meg, for da hadde vi også fått inn noen solide forsterkninger. Hvis vi får garantier for at det innbringer 2-3 nye spillere, så selg. Men jeg kan ikke se at noen kan gi meg de garantiene. Så lenge ingenting er garantert, ønsker jeg å beholde de spillerne vi nå har. Jeg tror vel egentlig ikke at han blir solgt, jeg heller. Men jeg vil ikke tro, jeg vil vite!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Vi kan ikke ha 11 spillere i stallen og en haug med 15-åringer. Salg av IA som var jokeren som ble trukket opp i angrep og vår eneste skikelige hodespiller i fjor etter at Peter forsvant er helt hodeløst. Jeg skjønner IA. Jeg forstår mindre og mindre av SF. Det begynner å se ut som WOÅ WOÅ WOOOOÅ Vi skal REDDE plassen i år! kan bli årets slager.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Vi kan ikke ha 11 spillere i stallen og en haug med 15-åringer. Salg av IA som var jokeren som ble trukket opp i angrep og vår eneste skikelige hodespiller i fjor etter at Peter forsvant er helt hodeløst. Jeg skjønner IA. Jeg forstår mindre og mindre av SF. Det begynner å se ut som WOÅ WOÅ WOOOOÅ Vi skal REDDE plassen i år! kan bli årets slager.... 23255[/snapback] Vi rykker aldri ned!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Tja.... Om ett år, hvis det fortsetter slik, er vi kanskje den 2.div klubben med best økonomi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Tja.... Om ett år, hvis det fortsetter slik, er vi kanskje den 2.div klubben med best økonomi. 23257[/snapback] Og hvis (jeg sier hvis) Fornebu blir bygget, den 2. div klubben med flottest Stadion..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Hepp, Nå skal jeg banne i kjærka og ta sjansen på å bli utfrosset og utledd.... Jeg ville ha solgt..... @ringo 23227[/snapback] Jeg også !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Tja.... Om ett år, hvis det fortsetter slik, er vi kanskje den 2.div klubben med best økonomi. 23257[/snapback] Og hvis (jeg sier hvis) Fornebu blir bygget, den 2. div klubben med flottest Stadion..... 23258[/snapback] Da kan vi jo ha både utstillinger, konserter og kamp samtidig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Velkommen til 2.divisjons kamp mellom Stabæk og Bærum. Blir jo et skikkelig derby det!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Bærum rykker opp i år, vi ned - vi spiller neppe i samme div neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Slapp av litt da, han er ikke solgt ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Velkommen til 2.divisjons kamp mellom Stabæk og Bærum. Blir jo et skikkelig derby det!! 23261[/snapback] FOLKENS!!!!!!!!!!! Nå er det på tide å skjerpe seg her. Makan til pessimisme tror jeg ikke jeg finner hos min depressive, senile bestemor!!!!!! Dere har en stall som er god nok til å kjempe i toppen av første divisjon, og med en forsterkning eller to frem mot seriestart så blir dere enda bedre!! Det er ikke akkurat veldig mange klubber som virkelig styrker stallen sin om dagen, hverken i første eller eliten!!!!! Dere kan ikke legge dere ned å spille død fordi en klubb er interessert i en av deres reservespillere!!! Reis dere opp og kjemp for bygdas ære!!!!!!!! Lykke til og jeg gleder meg til dere er oppe i eliten igjen!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Vi rykker aldri ned!!!!!! Hadde vært utrolig digg om vi holdt plassen iår!!! Det har jeg faktisk trua på!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Det er da ikke rart man blir 4% pessimistisk av dette. Ifjor kom forsterkningene alt for sent (ikke bare det som var skylda). Vi rykket ned og alle regnet med at forsterkningene skulle komme tidlig i år. Så selger man Martin og Stian, samt at samir ikke for forlenget kontrakten. Sammy blir vurdert for neste års stall, men DIF vil ha cash, vi vil leie ikke eie så det blir ikke noe av. Når alle venter på nyheter om spillere på vei TIL klubben så kliner budstikka til med at IA kan være på vei til LSK.. moro? Nei. Deppressiv? Ja. I tillegg har vel godset vist interesse for Holter, mens Isaksen ble vurdert i Tromø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Giz 2 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 - Selg alt som er! Cash is king! La oss skaffe oss en gjeng med leiesoldater! Kanskje det er tanken/måten ledelsen tenker vi skal komme oss opp i Tippeligaen igjen på? Blir vel litt i overkant maniske depressiv av at det bare selges og ikke kjøpes noe ja. En godnyhet hadde vært på sin plass nå Stabæk Fotball!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 - Selg alt som er! Cash is king! La oss skaffe oss en gjeng med leiesoldater!Kanskje det er tanken/måten ledelsen tenker vi skal komme oss opp i Tippeligaen igjen på? Blir vel litt i overkant maniske depressiv av at det bare selges og ikke kjøpes noe ja. En godnyhet hadde vært på sin plass nå Stabæk Fotball!!! 23270[/snapback] Hva skal vi med gode nyheter? Vi takler da dette her... NOT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Har fått et lite tips om hvem vi kan bytte IA mot, siden vi trenger offensive krefter. Han heter Mato, og er ikke noe førstevalg i LSK. Har aldri sett han, men har en kompis som spilte med han i Skjetten/Romeriket. Den gang scoret han 22 mål fra midtbaneposissjon, i 2 div. Han er 82 årgang, og er nå omskolert til spiss etter hva jeg kunne skjønne. Kompisen min mener han er "bra på hodet", "sinnsykt skuddbein" og til slutt "perfekt for Stabæk". Hva sier du Ponud73 ? Klar for å bytte ? Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Giz 2 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Leste at Dinamo har gratis psykolog. Kanskje jeg må benytte meg av den tjenesten snart? Ville likt å se slike headinger i avisene: "Endelig hjemme igjen! Tobbe, Chippen, Marel og gamle Andy Mayer kunne ikke sitte og se at klubben i deres hjerter sliter i norsk divisjonsspill. Alle går tilbake til De Blaa på 1. års gratis utlån!" ... og ..."Schelvan relativt fornøyd med forhandlingene!" ... og ... "Rekdal raser! Og truer med å gå av dersom Stabæk (som forventet) rykker rettopp i Tippeligaen igjen". OK, ok ... dream on ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Har fått et lite tips om hvem vi kan bytte IA mot, siden vi trenger offensive krefter. Han heter Mato, og er ikke noe førstevalg i LSK. Har aldri sett han, men har en kompis som spilte med han i Skjetten/Romeriket. Den gang scoret han 22 mål fra midtbaneposissjon, i 2 div. Han er 82 årgang, og er nå omskolert til spiss etter hva jeg kunne skjønne. Kompisen min mener han er "bra på hodet", "sinnsykt skuddbein" og til slutt "perfekt for Stabæk". Hva sier du Ponud73 ? Klar for å bytte ? Forza Stabæk 23273[/snapback] Kan vi ikke bare kjøpe i stedet? vi må ikke selge for å kjøpe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Har fått et lite tips om hvem vi kan bytte IA mot, siden vi trenger offensive krefter. Han heter Mato, og er ikke noe førstevalg i LSK. Har aldri sett han, men har en kompis som spilte med han i Skjetten/Romeriket. Den gang scoret han 22 mål fra midtbaneposissjon, i 2 div. Han er 82 årgang, og er nå omskolert til spiss etter hva jeg kunne skjønne. Kompisen min mener han er "bra på hodet", "sinnsykt skuddbein" og til slutt "perfekt for Stabæk". Hva sier du Ponud73 ? Klar for å bytte ? Forza Stabæk 23273[/snapback] kan ikke si at jeg er overivrig på det byttet nei, Mato har fått masse god omtale av Uwe etter at han tok over og er en spiller jeg gledeer meg til å se utvikle seg i gult og sort! Men det er lov å prøve seg Superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Er dette positivt eller negativt? Sender du en mail til ingebrigt@stabak.no får du tilbake. Jeg er ute på tur Er tilbake 28.01 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Syntes Ingo har vært på tur lenge nå jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Er tur = handletur? I så fall bra :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 tror ikke det er Ingebrigt sin jobb desverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå