Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er tur = handletur? I så fall bra :-)

23292[/snapback]

Nå er vel Ingo "kremmeren" = selgeren i Stabækbutikken, så jeg er redd det eneste han har med seg tilbake er et par lusne shilling, og en spiller mindre å lønne. Det er Tom S. som skal dra på handletur, men han er vel bare ute og lufter bikkja.

Negativ......jeg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig jeg er paraniod, men jeg kom til å tenke på en ting: Både IA og Mads Jørgensen var "skadet" og spilte ikke mot Ham-Kam. Det ble - i følge Rich - gitt diffuse svar på hva skadene var.

Kan "skadene" være manglende entusiasme for å spille for Stabæk i 1. div? Noen som vet om JJ tidligere har hatt tradisjon for å nedprioritere spillere som ikke ønsker å bli værende i klubben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Tom S. som skal dra på handletur, men han er vel bare ute og lufter bikkja.

23300[/snapback]

Vel, da kan dette bilde muligens være av interesse

01%20hvem.jpg

Husker faen ikke hva de kalte han, men de snakket engelsk til han.

Siden temaet er IA kan jeg jo nevne at han IKKE var på dagens trening

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Tom S. som skal dra på handletur, men han er vel bare ute og lufter bikkja.

23300[/snapback]

Vel, da kan dette bilde muligens være av interesse

01%20hvem.jpg

Husker faen ikke hva de kalte han, men de snakket engelsk til han.

Siden temaet er IA kan jeg jo nevne at han IKKE var på dagens trening

23329[/snapback]

Ginofranco Zola?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er en bulgarer som har vært å vist seg frem til et par andre 1. div klubber...

Andon Ginev fra FC Marek Dupnitsa i den Bulgarske toppdivisjon. Han er 26 år og er defensiv midtbanespiller. Han har en anslått markedsverdi på 50.000 € i følge transfermarkt.de

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brasilianer ja! Sikkert Edmilson siden han jo er arbeidsledig for tida. Spilte så lite at jeg ikke helt husker hvordan han ser ut. Dessuten var det vanskelig å gripe fatt i ansiktstrekkene hans der han lå og rulla seg rundt på Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brasilianer ja! Sikkert Edmilson siden han jo er arbeidsledig for tida. Spilte så lite at jeg ikke helt husker hvordan han ser ut. Dessuten var det vanskelig å gripe fatt i ansiktstrekkene hans der han lå og rulla seg rundt på Nadderud

23362[/snapback]

Ja, helt sikkert han... bortsettfra at han hadde farget håret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brasilianeren heter Bruno og har, som jeg skrev i treningsrapporten, ikke imponert ledelsen. Han vil derfor ikke bli tilbydt noen kontrakt, vet ikke særlig mye mer om lag, klubb m.m. - Gidder ikke å bruke tid når han ikke blir vår !!!

Det som dog er fett er at våre spillere er bedre en brasilianere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brasilianeren heter Bruno og har, som jeg skrev i treningsrapporten, ikke imponert ledelsen. Han vil derfor ikke bli tilbydt noen kontrakt, vet ikke særlig mye mer om lag, klubb m.m. - Gidder ikke å bruke tid når han ikke blir vår !!!

Det som dog er fett er at våre spillere er bedre en brasilianere.

23368[/snapback]

Det er greit det...

Nok en vi ikke kan ha...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer to Nigerianere til uken. Har visstnok vært noe surr i forhold til noe visum. Men det skal vistnok være i orden. De stiller på trening mandag.

23376[/snapback]

Bare de kan Svensk

23380[/snapback]

Eller at alle andre kan nigeriansk (eller hva de nå snakker der nede)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
I.a. Til Lsk?
  • Opprett ny...