I A Hagen 19 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Pondus73 - hold deg unna våre spillere!!! Henning Hauger får dere ihvertfall aldri! 23387[/snapback] DET skal være sikkert og vist! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Hepp, Jeg får ta meg en alvorsprat med ham om det her gitt... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Hepp, Jeg får ta meg en alvorsprat med ham om det her gitt... @ringo 23390[/snapback] Takk, @ringo, jeg visste jeg kunne stole på deg! Jeg har også en kompis som holder med Fula, og det er greit at man ikke alltid er enig, men ett sted går grensen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Kanskje det er visse ting man ikke skal dele med sine "kompiser" som hoder med andre klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Hepp, Jeg får ta meg en alvorsprat med ham om det her gitt... @ringo 23390[/snapback] Takk, @ringo, jeg visste jeg kunne stole på deg! Jeg har også en kompis som holder med Fula, og det er greit at man ikke alltid er enig, men ett sted går grensen. 23393[/snapback] hehehe, jeg er nok ikke den første som har nevnt Henning Hauger hos oss nei, så det må dere nok bare bli vant til!! Men ser at noen her kunne tenke seg Orjinta og det ser ikke ut som om han takler overgangen til norsk eliteserie så det kan jo hende at dere får mere bruk for han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 La oss heller prate om det som er viktig nå - Powell til Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kimito 0 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Hepp, Jeg får ta meg en alvorsprat med ham om det her gitt... @ringo 23390[/snapback] Takk, @ringo, jeg visste jeg kunne stole på deg! Jeg har også en kompis som holder med Fula, og det er greit at man ikke alltid er enig, men ett sted går grensen. 23393[/snapback] hehehe, jeg er nok ikke den første som har nevnt Henning Hauger hos oss nei, så det må dere nok bare bli vant til!! Men ser at noen her kunne tenke seg Orjinta og det ser ikke ut som om han takler overgangen til norsk eliteserie så det kan jo hende at dere får mere bruk for han? 23408[/snapback] Vel nå har det seg vel sånn at Nordby er kanari også (som meg) og at det er han som kunne tenke seg å bytte med Orjinta...problemet med Powell er vel at han ikke ville ha gått til en 1. div. klubb vil jeg tro (i tillegg har jo faktisk Üwe gått ut og sagt at han har vært imponert over Powell på trening i det siste...) Dere får nok kun cash hvis det skulle vise seg å bli en overgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Hepp, Jeg får ta meg en alvorsprat med ham om det her gitt... @ringo 23390[/snapback] Takk, @ringo, jeg visste jeg kunne stole på deg! Jeg har også en kompis som holder med Fula, og det er greit at man ikke alltid er enig, men ett sted går grensen. 23393[/snapback] skal bare informere om at @ringo har nå hatt en alvorsprat med meg og jeg prøver så godt jeg kan å venne meg til en langvarig tilværelse på krykker........... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nordby 0 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Å tro noe annet enn at jeg er en kanari-fugl burde bety dødsstraff! Selfølgelig er jeg lsk gutt. Jeg er veldig for å bytte Orjiinta mot Muri eller Olsen hehe! Hørt noe mer om Olsen? Er han på stabæk treningene? Orjiinta var nemlig ikke på LSK trening i går Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 28. Januar 2005 (endret) Å tro noe annet enn at jeg er en kanari-fugl burde bety dødsstraff! Selfølgelig er jeg lsk gutt. Jeg er veldig for å bytte Orjiinta mot Muri eller Olsen hehe! Hørt noe mer om Olsen? Er han på stabæk treningene? Orjiinta var nemlig ikke på LSK trening i går 23451[/snapback] I.A. sliter visst med magetrøbbel. ...sikkert ekkelt og kvalmt å tenke på å måtte løpe rundt i gul drakt. Endret 28. Januar 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 med magetrøbbel. ...sikkert ekkelt og kvalmt å tenke på å møtte løpe rundt i gul drakt. 23452[/snapback] Har de gule drakter? Noe så usmakelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Vel nå har det seg vel sånn at Nordby er kanari også (som meg) og at det er han som kunne tenke seg å bytte med Orjinta...problemet med Powell er vel at han ikke ville ha gått til en 1. div. klubb vil jeg tro (i tillegg har jo faktisk Üwe gått ut og sagt at han har vært imponert over Powell på trening i det siste...) Dere får nok kun cash hvis det skulle vise seg å bli en overgang. JJ mente IA var den spilleren som hadde imponert han mest. Sånn sett er det likt. Noen spillere vil foretrekker å spille i toppen av 1. div, fremfor å rote rundt 9-10. plass i TL. Om Powell eller IA ser slik på det gjenstår jo å se. IA er under kontrakt, vi må ikke selge ham. Powell var ikke uselgelig for LSK da de ville ha Martin. Men dealen gikk i vasken fordi Martin rett og slett ikke ville til LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kimito 0 Del Skrevet 28. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 28. Januar 2005 (endret) Jeg vet at Powell ikke var uselgelig når dere skulle selge Martin A, men han har visst overrasket Üwe litt. Uansett så tror jeg vel ikke Powell er helt uselgelig fortsatt, men sånn jeg oppfatter han så har jeg litt vanskelig for å se at han ville gått til en 1. div. klubb (Det er forresten syvendeplasser vi har gjort til vane ikke 9-10...men alt dette er jo i ferd med å endres under Der Üwes regime ) ...også er det forresten veldig få spillere som velger 1. div. fremfor trygg Eliteserie... HVIS Powell kunne tenke seg å gå så er ikke det en utenkelig handel med et bytte, men synes litt tvilsom da LSK sliter med å finne denne spissen klubben har lett etter rimelig lenge. Om I.A. Olsen har lyst til å gå til LSK blir det sikkert vanskelig for Stabæk å si nei hvis LSK er villige til å gi en anstendig sum. Derfor tror jeg denne handelen (som kun er spekulasjoner) evt. er basert på en grei liten pengesum. Endret 28. Januar 2005 av kimito Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Jeg vet at Powell ikke var uselgelig når dere skulle selge Martin A, men han har visst overrasket Üwe litt. Uansett så tror jeg vel ikke Powell er helt uselgelig fortsatt, men sånn jeg oppfatter han så har jeg litt vanskelig for å se at han ville gått til en 1. div. klubb (Det er forresten syvendeplasser vi har gjort til vane ikke 9-10...men alt dette er jo i ferd med å endres under Der Üwes regime ) ...også er det forresten veldig få spillere som velger 1. div. fremfor trygg Eliteserie... HVIS Powell kunne tenke seg å gå så er ikke det en utenkelig handel med et bytte, men synes litt tvilsom da LSK sliter med å finne denne spissen klubben har lett etter rimelig lenge. Om I.A. Olsen har lyst til å gå til LSK blir det sikkert vanskelig for Stabæk å si nei hvis LSK er villige til å gi en anstendig sum. Derfor tror jeg denne handelen (som kun er spekulasjoner) evt. er basert på en grei liten pengesum. 23504[/snapback] Det tror vel jeg også innerst inn. Brakte i grunn bare Powell på bann igjen for min engen metalhygens del Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Januar 2005 Del Skrevet 29. Januar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264703 For de som ville ha orjinta til Stabæk, nå kan vi få ham gratis, men det står også at I.A er aktuell som ny midtstopper i klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 Nå var IA kaptein i kampen mot Skeid, og man gir vel neppe en spiller som er på vei bort fra klubben det vervet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Januar 2005 Del Skrevet 30. Januar 2005 Kanskje det er et sjakktrekk av JJ og gi bindet til I.A på dette tidspunktet (hvis det er situasjonen) med tanke på overgangsryktene + at han er typen som vil fyre gutta opp til å gå ordentlig i taklingene og jobbe i 90 min konstant, sier ikke med sikkerhet heller med usikkerhet, men tror han kan gi samme feightervilje som Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 uttalelsene til IA i papirstikka i dag var ikke veldig betryggende syns jeg... "jeg har fått bekreftet at jeg er ønsket på åråsen og hadde en veldig hyggelig prat med fjørtoft.. kanskje jeg har bestemt meg, men jeg sier ingenting" faen.. kan ikke folk komme med no positivt nytt for tida a?? stod forresten også at stabæk må sette sin lit til rike onkler når det gjelder spillerkjøp.. hvem faen er de onklene a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Helt ærlig så skjønner jeg ikke helt hvorfor Stabæk tillot LSK å ta en prat med IA i det hele tatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Helt ærlig så skjønner jeg ikke helt hvorfor Stabæk tillot LSK å ta en prat med IA i det hele tatt 23571[/snapback] Sant.. De burde satt ned foten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Hepp Money talks..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Jeg tror den økonomiske situasjonen kan være dårligere enn vi supportere liker å innrømme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Mulig det, men spørsmålet er vel om LSK tilbyr noe særlig likevel. Tipper på at det kommer et bud på et par tre hundre tusen kanskje opp mot 500000. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Mulig det, men spørsmålet er vel om LSK tilbyr noe særlig likevel. Tipper på at det kommer et bud på et par tre hundre tusen kanskje opp mot 500000. 23576[/snapback] .......og det tviler jeg ikke et sekund på at Stabæk tar i mot. (selv om de så absolutt ikke burde gjøre det) Hva skal vi med spillere når vi allikevel ikke satser på å rykke opp..??? Eller gjør vi det..???? Noen må snart overbevise meg om det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 "Money, it’s a gas. Grab that cash with both hands and make a stash. New car, caviar, four star daydream, Think I’ll buy me a football team." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Mulig det, men spørsmålet er vel om LSK tilbyr noe særlig likevel. Tipper på at det kommer et bud på et par tre hundre tusen kanskje opp mot 500000. 23576[/snapback] .......og det tviler jeg ikke et sekund på at Stabæk tar i mot. (selv om de så absolutt ikke burde gjøre det) Hva skal vi med spillere når vi allikevel ikke satser på å rykke opp..??? Eller gjør vi det..???? Noen må snart overbevise meg om det! 23577[/snapback] Enig!! Pt så ser jeg ikke for meg av vi er en selvskreven opprykks kandidat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 "Money, it’s a gas.Grab that cash with both hands and make a stash. New car, caviar, four star daydream, Think I’ll buy me a football team." 23578[/snapback] Fine ord. Synd det ikke er med musikk til her. ) Henning og Morten tatt ut på U21 - det er jo bra da. Godt vi ikke skal selge de to gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Sikker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 uttalelsene til IA i papirstikka i dag var ikke veldig betryggende syns jeg..."jeg har fått bekreftet at jeg er ønsket på åråsen og hadde en veldig hyggelig prat med fjørtoft.. kanskje jeg har bestemt meg, men jeg sier ingenting" oioioi...vet ikke hva jeg skal tenke, men jeg har en daarlig fölelse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Finner en slags trøst på et gult forum: Sitat: (pondus73) Når det gjelder IA Olsen har jeg fra sikre kilder i Stabæk fått vite at LSK ikke har tatt formell kontakt med Stabæk om en overgang. Så det virker som om klubben gjør en avtale med spilleren først?!?! Svar 1: Tror vi tar dine "sikre kilder" med en stooooooooor klype salt kompis. Hvis Lillestrøm vil ha spilleren så tror jeg de framtrer på en normal og korrekt måte. Svar 2: For meg virker det som om denne avtalen er lagt litt på is..Tviler på at han går til oss, men ejg føler på meg at fjøra & co plutselig innen et par tre dager dukker opp med en drit bra signing. Hvem er dine sikre kilder i Stabæk, Pondus73? Hvis det er riktig, så kan det ikke være noen tvil. I.A. må bli, for en sånn fremgangsmåte kan ikke godtas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå