Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I england så kan faktisk chelsea miste poeng fordi de skal ha tatt kontakt og hatt et møte med en eller annen arsenal spiller som er under kontrakt. Noen som tror det blir 1.divisjon på lsk hvis de starter med 10minus poeng??

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hepp,

Noen må jo spre desinfomasjon til disse fugla :)

Dessuten så kan jo LSK ha spurt om å få snakke med spillern uten å ha gitt et konkret bud. For så å bla opp lommeboka etter at de har avklart om spilleren er rett mann for dem! Men etter hva jeg har grunn til å tro hadde ikke Stabæk mottatt et konkret tilbud på I.A. per i går.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke har budstikka kan jeg informere om at IA vil til Lsk, men at Stabæk ikke vil selge...

1 år igjen av kontrakten, 6 mnd til han kan begynne å snakke med andre klubber.

Hva gjør vi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg har vi allerede passert stadiet der vi var sikret opprykk, nå er vi vel et av 5-6 lag som kan rykke opp.

Martin, Stian og Sammy er allerede mistet.

IA vil bort.

Mads J. vil(le) bort.

Veiger vil(le) bort.

Da er vi oppe i 6 spillere.

Så kan legge til spekulasjoner rundt;

Morten (antagelig ute av verden)

Muri (antagelig ute av verden)

Mike (antagelig ute av verden)

Isak (tromsø vil ha han)

Røffli kommer jeg til 10 spillere, omtrent start 11'vern.

Nå er det på tide at noen i Stabæk sier:

"VI SKAL RYKKE OPP, BEHOLDE DET SOM ER IGJEN AV STALLEN OG SPILLE FEST FOTBALL"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wall.gif er det ikke nok at chippen, marel, peter, martin, stian osv. forsvant?

hvorfor i all verden alltid favorittspillerne mine?  motz.gif

angry.gif ikke la ham gå!

23724[/snapback]

reisende skal man ikke oppholde, selv om det er synd ! Vi skal se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Muri (antagelig ute av verden)", Markus? Hvor har du det fra? Jeg tror han har et ønske om å bli med rett opp igjen med Stabæk. Tror ikke kjernekaren lyver. Men jeg har tatt feil før - dog uten å huske når.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Muri (antagelig ute av verden)", Markus? Hvor har du det fra? Jeg tror han har et ønske om å bli med rett opp igjen med Stabæk. Tror ikke kjernekaren lyver. Men jeg har tatt feil før - dog uten å huske når.

23734[/snapback]

Muri har kontrakt til 2008

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23730[/snapback]

det sier du - som ble hjemme siste gang vi var paa besök hos en av vaare bortreiste gamle helter...

ps.: cup kvarteren lokeren-gent 2:1, 6 gule kort, 1. maal tailson, 2. maal runar. og marel har begynt med (löpe-) trening.

psps: kunne tenke meg en liten tur til lsk treningen hvis iao bestemmer seg til aa spille for de gule...da kan vi hilse heinz, david og iao paa en gang troet.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper vi (LSK) får IA nå! Glimrende...gleder meg...vi trenger nemlig en dekkning på forsvars plassen...dere burde prøve å få låne en spiller av oss, en sesong til dere rykker opp, + at vi gir dere 500.000 da bør dere være fornøyd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23734[/snapback]

Muri er kongen, referer til AndersDB (?) sin sikre kilder om at han var på vei bort er par uker i slutten av 2004

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Muri er ikke til salgs! Når det gjelder IA, så har Rich og jeg gitt Stabæk et mulig løsningsforslag som vil være til det beste for alle innvolverte parter. Det innebærer at IA går til LSK, men at vi får en av deres mest lovende spillere i retur. En spiller vi vet holder godt 1. div nivå (Var utlånt og startet 26 kamper i 1. div i fjor). I LSK vil han neppe få mange mulighetnene særlig dersom IA kommer til klubben. Vi får en god 1 div spiller som sannsynligvis vil ha gode muligheter til å spille seg inn på laget vårt. LSK må selvsagt betale et pent mellomlegg, Samt at vi kan spare litt lønnskostnader. LSK spilleren kommer til en klubb hvor vi er gode til å utvikle unge spillere. Logisk sett en avtale vi alle tjener på!

Men desverre er det ikke bestandig det logiske står i høysetet når det handler om mennesker da....

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK brakk benet til IA. Vi ventet to år på at han skulle bli god igjen, og nå vil gutten til LSK.

Ja, hvorfor ikke......

Har problemet med å forstå at ikke ledelsen i klubben forteller spillere og verden forøvrig at "nå er butikken stengt". Dette ligner jo på et opphørssalg.

Merker at jeg ikke gidder å hisse meg opp over stadig flere gode nyheter og innser at det nok blir Voldsløkka i flere år fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23734[/snapback]

Muri er kongen, referer til AndersDB (?) sin sikre kilder om at han var på vei bort er par uker i slutten av 2004

23743[/snapback]

Hæ? Var nok ikke mine kilder nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK brakk benet til IA. Vi ventet to år på at han skulle bli god igjen, og nå vil gutten til LSK.

23748[/snapback]

Jeg tror IA lider av det noe merkelige Stockholmsyndromet

""They weren't bad people. They let me eat, they let me sleep, they gave me my life"

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

23748[/snapback]

Jeg tror IA lider av det noe merkelige Stockholmsyndromet

23752[/snapback]

Alt føles så mye bedre nå som gutten har fått en diagnose.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg drømte, men tror jeg så en annonse som så slik ut:

Stabæk Fotball Opphørssalg!

Vi selger det meste av kvalitet. Varer med utsøkt teknikk og høye ambisjoner.

Alt er tilsalgs også grunnmuren og det som måtte være igjen av sjela!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg drømte, men tror jeg så en annonse som så slik ut:

Stabæk Fotball Opphørssalg!

Vi selger det meste av kvalitet. Varer med utsøkt teknikk og høye ambisjoner.

Alt er tilsalgs også grunnmuren og det som måtte være igjen av sjela!

23754[/snapback]

Jeg drømte akkurat det samme

- Jag rear ut min sjal - alt skal bort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Muri er ikke til salgs! Når det gjelder IA, så har Rich og jeg gitt Stabæk et mulig løsningsforslag som vil være til det beste for alle innvolverte parter. Det innebærer at IA går til LSK, men at vi får en av deres mest lovende spillere i retur. En spiller vi vet holder godt 1. div nivå (Var utlånt og startet 26 kamper i 1. div i fjor). I LSK vil han neppe få mange mulighetnene særlig dersom IA kommer til klubben. Vi får en god 1 div spiller som sannsynligvis vil ha gode muligheter til å spille seg inn på laget vårt. LSK må selvsagt betale et pent mellomlegg, Samt at vi kan spare litt lønnskostnader. LSK spilleren kommer til en klubb hvor vi er gode til å utvikle unge spillere. Logisk sett en avtale vi alle tjener på!

Men desverre er det ikke bestandig det logiske står i høysetet når det handler om mennesker da....

@ringo

23745[/snapback]

En sånn avtale kan jeg absolutt godta, særlig hvis IAs uttalelser i Budstikka stemmer. Da kan han bare ryke og reise. Får vi inn en lovende erstatter isteden, så vil det være 10 ganger bedre enn å ha en spiller som surner og lider av alvorlige syndromer. Håper ledelsen klarer å se hva som vil være best for klubben. Men å selge, uten å få noe igjen (bortsett fra en liten pengesum), det er jeg fortsatt imot. Da får heller IA krige i Buskerud....Mens de som har hjerte i klubben kjemper på Nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23730[/snapback]

det sier du - som ble hjemme siste gang vi var paa besök hos en av vaare bortreiste gamle helter...

troet.gif

23739[/snapback]

fotball som Lokeren kan jeg også se i Rath-Rock-City og gratis

Hilsen fra Carneval Rock City

troet.gif

The Karnevalheadz

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Jan Åge Fjørtoft vil ikke kommentere om Lillestrøm er interessert i å betale penger for Inge André Olsen.

- Jeg kan ikke kommentere vår strategi. Vi skal gjøre det vi kan for at Inge André Olsen skal bli Lillestrøm-spiller. Hvis det ikke lykkes så kommer vi til å gå videre og søke etter andre spillere, sier Lillestrøms sportsdirektør. "

I helvete.... BETALE PENGER? Hva faen skulle de ellers betale med - non-stop?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

23795[/snapback]

Det finnes jo muligheter for å betale med mennesker (spillere) Bytte-handel, eller menneskehandel som det heter i avisene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Har problemet med å forstå at ikke ledelsen i klubben forteller spillere og verden forøvrig at "nå er butikken stengt". Dette ligner jo på et opphørssalg."

Kan til dels være enig i at det ligner et opphørssalg, men det er vel dessverre ganske lenge siden klubbene hadde makt til å hindre spillere og andre klubber å "snakke med hverandre".

Og hvis en spiller ønsker å gå har de vel og langt færre midler nå enn før.

Spesielt hvis det er kort tid igjen av kontrakten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Jan Åge Fjørtoft vil ikke kommentere om Lillestrøm er interessert i å betale penger for Inge André Olsen.

- Jeg kan ikke kommentere vår strategi. Vi skal gjøre det vi kan for at Inge André Olsen skal bli Lillestrøm-spiller. Hvis det ikke lykkes så kommer vi til å gå videre og søke etter andre spillere, sier Lillestrøms sportsdirektør. "

23795[/snapback]

Hva skal Stabæk med penger? De selger jo alt og kommer til å legge ned klubben snart hvis de fortsetter på denne måten...

Dette begynner å gå utover supporterlysten!

JEG TRENGER svar NÅ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
I.a. Til Lsk?
  • Opprett ny...