Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg gjør et forsøk på å tenke positivt, og se fram mot et veldig interessant oppgjør. Det begynner å bli lenge siden de faste feidene mellom Stabæk og Bærum, og jeg husker tilbake til den tiden da Bærum var storebror. (det begynner å bli lenge siden, men jeg husker det godt) Nå er det vi som er størst, og det skal vi forbli!!!! Hvis det er en treningskamp som det er viktig å vinne, så er det denne. Og den har jeg også tenkt å få med meg. Nå har jeg innbetalt sesongkortet mitt, og gleder meg til å la det varme på innerlomma. Lurer derfor på om det vil være mulig å få sesongkort på Onkel Blaa, etter kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg tror ikke det er mulig å få sesongkort på Onkel Blaa. Inngangen er vanligvis gratis, men det er nok umulig for dem å gi en fast, lav pris på "drikk så mye du vil" et helt år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Det er nok likevel muligheter for å få kjøpt sesongkort til $$ felt på Nadderud i forbindelse med denne kampen. Detaljer vil i tilfelle komme på forsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 Jeg tror ikke det er mulig å få sesongkort på Onkel Blaa. Inngangen er vanligvis gratis, men det er nok umulig for dem å gi en fast, lav pris på "drikk så mye du vil" et helt år.. 23268[/snapback] Det var jo dumt, men jeg tror det hadde gitt et vanvittig oppmøte. (Skal øve meg litt på setningsoppbygging) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 26. Januar 2005 (endret) Ikke no vits. Her skriver vi som vi vil. Endret 26. Januar 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Bare å bla opp penger også, TRENINGSKAMP TIL INNTEKT FOR FLOMOFRENE I SØR/ØST ASIA. Personlig er jeg mer keen på bruke pengene på en ny spiss/midtbane konge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Bare å bla opp penger også, TRENINGSKAMP TIL INNTEKT FOR FLOMOFRENE I SØR/ØST ASIA. Personlig er jeg mer keen på bruke pengene på en ny spiss/midtbane konge. 23557[/snapback] Hvis vi kjøper en thailands landslagsspiller så kan vi søke om støtte til overgangssummen fra Røde Kors Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Januar 2005 Del Skrevet 31. Januar 2005 Nysted putta 2 Det var vel en som skulle spilt på et høyere nivå, eller....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Det er nok likevel muligheter for å få kjøpt sesongkort til $$ felt på Nadderud i forbindelse med denne kampen. Detaljer vil i tilfelle komme på forsiden. 23271[/snapback] Mens vi venter på nye spillere. Et nytt forsøk på å sikre meg sesongkortet (til Nadderud - ikke OB)! Kommer det noe info ang. dette snart? Salg i forbindelse med kampen til lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Det blir ihvertfall mulig på Onkel Blaa på årsmøtet den 11/02/05. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Det blir ihvertfall mulig på Onkel Blaa på årsmøtet den 11/02/05. 23703[/snapback] Det har jeg fått med meg. Men da kan jo selvfølgelig ikke jeg komme. Men lørdag den 5/2 hadde jeg tenkt å bevege meg fra Oslo sydøst til Sandvika, og da regnet jeg med at det var noen som var tørste etter kampen, og hadde tenkt seg til Onkel Blaa. Og det var i disse lokalene jeg håpet at mitt allerede betalte medlemskort i $$, samt sesongkort, kunne utleveres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Det blir ihvertfall mulig på Onkel Blaa på årsmøtet den 11/02/05. 23703[/snapback] Det har jeg fått med meg. Men da kan jo selvfølgelig ikke jeg komme. Men lørdag den 5/2 hadde jeg tenkt å bevege meg fra Oslo sydøst til Sandvika, og da regnet jeg med at det var noen som var tørste etter kampen, og hadde tenkt seg til Onkel Blaa. Og det var i disse lokalene jeg håpet at mitt allerede betalte medlemskort i $$, samt sesongkort, kunne utleveres. 23708[/snapback] Det er i orden - bare kom til Blaa etter matchen så skal du få kortet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Det er i orden - bare kom til Blaa etter matchen så skal du få kortet 23711[/snapback] Det er helt suverent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 2-0 Thomas og Tommy IA, Muri, Tommy, Eirik, Thomas og Veigar (10 min) fra 11ern. Alltid gøy å banke Bærum, fortjent eller ikke. Skaderapporten: Mads C og Henning på vær sine par med krykker. Ankel mot ankel på fredags treningen... Tom - menisk Mike - ribbein Mads J - ? Ellers overhørte jeg at Petter B. hadde sagt at mye skjer til uka. Tror ikke han mente treningskamper. Rene Almquisr (Tøndsberg) Anders Linderoth og Kenneth Storvik observert... Vi får se. Endelig Seier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2005 (endret) Kosli' å banke Bærum. Kosli' at Finsi putta. Kosli' å se Linderoth igjen. Kosli' start på lørdagen. Ellers var det et par karer jeg ikke kjente igjen i dag, som var solide - Nye Holter og Nye Chippen. Endret 5. Februar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 dette var knall bra!!!!!! Jeg synes vel egentlig at vi spilte nok så jevn 1. omgang. så det er bra vi vinner denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 dette var knall bra!!!!!! 23966[/snapback] Var det egentlig det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Veldig bra! Med noe jeg vil kalle et reserve-preget lag må jeg si vi må være fornøyde. Mange juniorer fikk prøve seg og spesielt han med 13 på ryggen (hvem i allverden?) vartet opp med fjellstøtt bekkspill. Lynrask og sterk. Veigar veldig aktiv når han kom inn, Thomas igjen god. Jon stod som vanlig strålende og IA og Muri hadde grei kontroll bakover. Spurte JJ om hv det blir med Daniel Nannskog, han sa vi får se og blunket før han hastet videre med tommelen opp. *HÅPE* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Takk for seier'n, Veigar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Spurte JJ om hv det blir med Daniel Nannskog, han sa vi får se og blunket før han hastet videre med tommelen opp. *HÅPE* 23968[/snapback] Good shit! Meget optimistisk i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Må si at jeg synes det blir veldig mange juniorer på banen etter hvert, men de gjør det jo bra, så hvorfor ikke. Overraskende med Ulrik Arneberg fra start. Kampen var jo drit kjedelig med unntak av de siste fem minuttene og et par sjanser i 1. omgang. Synes det begynner å haste med forsterkninger, Særlig sentralt på midten, der Tommy egentlig var ganske bra. 2-0 skulle bare mangle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Enig med Markus - ikke så forferdelig mye å skryte av mot Bærum i dag. På den annen side er ikke seier i en treningskamp vant kost for oss, så det må vi ta med oss! Godt jobbet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 godt å høre at det rører seg i de yngre rekker og at JJ gir dem sjansen til å prøve seg mot 'svak' motsand. Jeg har alltid hatt tro på Veigar og det er positivt å lese at han gjør det bra om dagen, nå mangler det bare at han begynner å putte også. Får vi Nanne inn kan vi få en ganske god førstedivisjons spissrekke dersom Thomas også endelig finner ut at han vil putte jevnt og trutt... Ved siden av Nanne saken er jeg mest spent på å se hva som vil skje på midten når Henning får et par kamper under beltet sammen med enten Tommy eller Mads C. Håper skadene ikke er alvorlige! Så kommer det kanskje en Nigerianer eller to neste uke, hvem vet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 2-0 er etter min mening et bra resultat - tatt i betraktning at laget var noe reservepreget. Noen som vet hvem de "ukjente" var, tenker særlig på høyre back (nr. 13), venstre back (nr. 16) defensiv midtbane (nr. 9) og venstre kant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Noen som vet hvem de "ukjente" var, tenker særlig på høyre back (nr. 13), venstre back (nr. 16) defensiv midtbane (nr. 9) og venstre kant? 23979[/snapback] Holmvik og branimir startet på venstresiden, holmvik ble byttet ut med en unggutt som lignet veldig på MJ, både i steget og på håret (nr. 16), branimir byttet side og en annen ungutt spilte knallbra på venstrekanten (langt hår). Høyrebacken (13) var knallbra, rask, sterk og jobbet utrettelig! Nr. 9 spilte en grei kamp med tanke på at han er en unggutt, bra fysikk men slet kanskje litt med tempo / nerver. Men navn var det DÅRLIG med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Grusomt kjedelig kamp, masse unøyaktighet, utrolig trist med så lite spill gjennom midten. Akk, synes dette var trist jeg. Tommy sliter jo sentralt på midten, mange pasninger som ikke sitter. Positivt at noen nye ansikter spiller, spess han som lignet litt på Pål Håpnes (lang håret kantspiller). Ble sluffet over Holmvik, han sleit. Første gang jeg så han, trodde han var bedre. Foreløpig er forsvaret vår beste lagdel, og det tror jeg kommer til å bli sykt viktig i kampen om opprykk. Men vi må seriøst sette et spill til seriestart. I dag blir det for tilfeldig, og løsningen blir altfor ofte en lang ball mot spiss, og det blir kjedelig i lengden. Bærum spilte bedre fotball enn oss i første, de rullet opp på kantene, satt opp litt veggspill etc. Virker som vi ikke helt tørr. Jaja, ikke mening å være negativ, bare litt skuffet. Vi mangler tross alt Henning, Morten, Mads, Mike, Holter, Tom og Veigar fra en start 11er. Og det er midtvinters enda, heldigvis. Vi kommer sterkere tilbake, det er jeg helt sikker på. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Nå skal det sies - jeg var der ikke i dag, men jeg håper ikke de nevnte nye ansiktene var nye og overraskende for alle Stabæk supportere. At ingen av oss som gruppe skulle kjenne enkelte av spillerene i en treningskamp et par måneder før seriestart ville vært noe betenkelig, for å si det mildt. Men styret er vel informert - eller..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Han nummer 16 som spilte back eler kant het ulrikk ettellerannet. Syns at bærum satt en fryktelig effektiv stopper for spillet vårt. Så er ganske langt på vei enig med superblaa. bare se på eirik. med en gang han fikk ballen var det 3-4 spillere på han med en gang. nå tar jeg helt sikkert feil, men det virket som alle bærums rutinerte veteraner ble satt inn mot våre juniorer (?), og da ble de nervøse og slo langt mot spissene... men tatt i betraktning at det ble seier så er jeg fornøyd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2005 (endret) Vi snakker tross alt om en kraftig oppsamling av nye fjes på kampen i dag. Når det tross alt går såpass fort blir det vanskelig å skille en og en spiller fra hverandre. Dette medfører igjen at det blir vanskelig å få en god oppsumering av navn, posisjon derimot er enklere. Ingen nevnt, ingen glemt. Vi har mange gode spillere i bakkant og jeg syntes fremtiden er lovende. Et par kg, helst med muskler, så blir det bra. Du skal ikke utelukke at vi får oss et par spiller som går inn i start 11ern i år fra egen stall. Endret 5. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 5. Februar 2005 Del Skrevet 5. Februar 2005 Så vidt jeg husker var nr. 16 Ulrik Arneberg, nr 9 Marius Ramdahl og nr 13 Lars Steffensen. Ulrik startet, Lars ble byttet mot Bjørnar og Ramdahl kom på for Branimir. Jeg har sikkert glemt noen, så ta dette med en klype salt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå