Thomas 212 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Så vidt jeg husker var nr. 16 Ulrik Arneberg, nr 9 Marius Ramdahl og nr 13 Lars Steffensen. Ulrik startet, Lars ble byttet mot Bjørnar og Ramdahl kom på for Branimir. Jeg har sikkert glemt noen, så ta dette med en klype salt. 23988[/snapback] Jeg tror nr 13 var Torbjørn Melhuus. Han spilte flere posisjoner i går og var en av våre beste spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Han var STRÅLENDE! En kjempemann for fremtiden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Laget mot Bærum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Laget mot Bærum 24078[/snapback] De sleit vel sikkert lenge for å lage et så spennende referat. Minner om lottotrekningen fra forrige 7/4 i reprise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Laget lykkes i spille opp på spissene fra den bakre firer, noe som det trenes mye på Er ikke drillo i ffk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Laget lykkes i spille opp på spissene fra den bakre firer, noe som det trenes mye på Er ikke drillo i ffk? 24080[/snapback] Velkommen til Serie-A! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 hehe.. Må få tatt meg en tur på en treningskamp snart skjønner jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Hmm, Kanskje det er fordi vi har gitt opp å finne en god midtbanespiller… @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Hmm, Kanskje det er fordi vi har gitt opp å finne en god midtbanespiller… @ringo 24084[/snapback] Apropos spillere : Overhørte (på Kadda på lørdag) en spiss som spiller i Bærum si at en mulig overgang til de Blaa ble forhindret av Aalbu, og grunnen var dårlig holdninger. Heller mål og dårlig holdning, enn god holdning og få mål, spør du meg... Forza Blu Scuro - Sempre, Con Noncuranza Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Forza Blu Scuro - Sempre, Con Noncuranza 24102[/snapback] In English: Dark Blue Force - Always, With Unconcern hehehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Forza Blu Scuro - Sempre, Con Noncuranza 24102[/snapback] In English: Dark Blue Force - Always, With Unconcern hehehe 24103[/snapback] c Hehe, sånn kan det gå Forza Stabæk - Alltid, Uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Kanskje det er fordi vi har gitt opp å finne en god midtbanespiller… 24084[/snapback] Kenneth Storvik var forresten også på Kadettangen på lørdag. Nok et comback på gang...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Hepp, Jeg registrerte det der... Har funnet ut at Storvik sist spillte for FREM København, men at han ble frigitt i fjor sommer. Etter det ser det ikke ut til at han har spillt fotball. Tror han var gjest hos Stavrum jeg, de spillte vel sammen i Helsingborg. Han er gammel, mye plaget med skader og sannsynligvis la han opp i sommer. Det blir evt. en skikkelig nødløsning. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Hepp, Jeg registrerte det der... Har funnet ut at Storvik sist spillte for FREM København, men at han ble frigitt i fjor sommer. Etter det ser det ikke ut til at han har spillt fotball. Tror han var gjest hos Stavrum jeg, de spillte vel sammen i Helsingborg. Han er gammel, mye plaget med skader og sannsynligvis la han opp i sommer. Det blir evt. en skikkelig nødløsning. @ringo 24122[/snapback] eller kan det bli en, som vi kanaripippiper sier, Clayton Zane?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 TV Budstikkas reportasje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Ja vi skal vel fylle på, det har vi jo sagt, OVERALT PÅ BANEN egentlig OVERALT ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 De kan snakke så mye de vil om å fylle opp, men det skjer jo ingen ting... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Tålmodighet er en dyd, det kommer forsterkninger! Det gikk vel litt vel fort med Jørgen og Veigar ifjor (betalte vel mye i forhold til prestande?), så det er viktig å få dette riktigst mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Vel fort? Problemet i fjor var jo at de nye spillerne kom rett før sesongen begynte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå