Martin 15 Del Skrevet 2. Januar 2007 Del Skrevet 2. Januar 2007 noen som vet når gutta begynner å trene igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Januar 2007 Del Skrevet 2. Januar 2007 Var vel 8. januar eller noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Januar 2007 Del Skrevet 3. Januar 2007 http://www.stabak.no/images/stories/2007/2...0103/bilde1.jpg Noen som drar kjensel på lysluggen som er nummer to fra venstre? Klarer ikke å kjenne han igjen. Syntes først det var Steffen Iversen som sto der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Januar 2007 Del Skrevet 3. Januar 2007 http://www.stabak.no/images/stories/2007/2...0103/bilde1.jpg Noen som drar kjensel på lysluggen som er nummer to fra venstre? Klarer ikke å kjenne han igjen. Syntes først det var Steffen Iversen som sto der... Jens? Ser nå Super-Jon er med og triller ball på et av de andre bildene i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 3. Januar 2007 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2007 (endret) http://www.stabak.no/images/stories/2007/2...0103/bilde1.jpg Noen som drar kjensel på lysluggen som er nummer to fra venstre? Klarer ikke å kjenne han igjen. Syntes først det var Steffen Iversen som sto der... Jonas Rygg Endret 3. Januar 2007 av Langemann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Januar 2007 Del Skrevet 3. Januar 2007 Takker. Føler det er på sin plass å beklage på det dypeste overfor Jonas Rygg at jeg i en brøkdel av et sekund syntes han så ut som Steffen Iversen. Så han er i ferd med å bli tatt opp i a-stallen? Ikke uventet i så fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 3. Januar 2007 Del Skrevet 3. Januar 2007 Markegård forsetter med den store sveisen.. Bra noen drar opp snittet på hårlengden med tanke på Keller og Steners..:=) Bra at markegård står på iallefall!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Januar 2007 Del Skrevet 3. Januar 2007 Herlig at så mange av gutta stiller opp på frivillig trening! Unggutta bør man vel nesten forvente stiller opp, men at f.eks. Daniel er med, syns jeg vitner om bra moral og stemning blant gutta. Godt nyttår allesammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 3. Januar 2007 Del Skrevet 3. Januar 2007 eller at Daniel vil gjøre hva som helst for å være i form til hans store sjanse på landslaget håper det dukker opp noen nye ansikter til prøvespill neste uke da. Og er det noen som vet hva som skjer med Jokke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 10. Januar 2007 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2007 (endret) fra stabak.no: 14:00 Fotball spesial Noen som vet hvor dette er? Edit: fant ut at det hvar på kunstgresset. Endret 10. Januar 2007 av El Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 Treningstider søndag 8. april: Fotballtrening kl. 16.00. Ja jøss. Hvor da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 Treningstider søndag 8. april: Fotballtrening kl. 16.00.Ja jøss. Hvor da? Det står Bekkestuabanen fra 16-18. Men det skulle ikke forundre meg om de hadde trukket innendørs ett-eller-annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 var også på bekkestuabanen kl 16. hvor vanskelig er det å holde oss oppdatert. Jeg syntes det er rart hvis de har tatt treningen i gjønneshallen i og med at det er kunstgress der og det bare er to dager til seriestart på gress.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 Kødder du? Snøværet har vi da full kontroll på når kommer og når forsvinner... Treningen i morgen er flyttet til 15:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 var det trening i dag kl. 16.00? hvis ja, så lurer jeg på hvor den fant sted - for da jeg ankom bekkestua kl. 16.15 var det ingen menneske med blå klær å se - verken på nadderud eller kunstgress Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 Kødder du? Snøværet har vi da full kontroll på når kommer og når forsvinner... Treningen i morgen er flyttet til 15:00 Kl. 16.00 var det fjoner i luften da vi var der. Kl.15.30, da det ville vært naturlig å ha vært der, var det fint. Godt forsøk - dårlig forklaring. Jeg mener de trente utendørs i vinter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Avslørt. Pokker. Vet at gutta var der 17, men aner ikke hvorfor de ikke var der 16. Det var det tidspunktet som var satt opp. Men i dag, altså 15. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Noen som var på dagens trening da? hvordan var stemningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Stemningen virket OK det kvarteret jeg var der - og det var kaldt, veldig kaldt. Men Veigar og Bjørnar trente i shorts. Og gressmatten var selvfølgelig upåklagelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Noen som var på dagens trening da? hvordan var stemningen? Stemningen var veldig bra. Nanne kjeftet, skrøt, tullet og hylte titt og ofte, med andre ord er han jævlig tent og i form.. Litt småspill på 3/4 bane og drilling av dødballer var vel hovedingrediensene.. Tom så solid ut, jeg tror han får en bra sesong. Pontus imponerer meg... Ser bra ut før morgendagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Noen som var på dagens trening da? hvordan var stemningen? Nanne kjeftet, skrøt, tullet og hylte titt og ofte, slik som det skal være dagen før dagen. jeg har en god følelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Man slutter jo aldri å undres over at det skal være så inni gampen vanskelig å oppdatere treningstidene? Blir ikke mye folk på treningene av denslags, gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 enig, ingen som vet når morgendagens trening er?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 sjekk treningstidene da vel... vi har dessverre bare 24 timer i døgnet, når vi allerede jobber i 25 av de og ikke rekker det blir det problemer. men det er oppdatert nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 sjekk treningstidene da vel... vi har dessverre bare 24 timer i døgnet, når vi allerede jobber i 25 av de og ikke rekker det blir det problemer. men det er oppdatert nå... Takk, skarru ha! 1030 i Nadderud-område altså. Flotte greier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Skal ikke tvære ut dette i det uendelige, men litt spesielt var det i dag. Sto og fulgte med på treningen da den lille mannen med den store magen og de korte skrittene kom bort til meg og sa: "Nå må jeg låse porten før det blir helt fullt her inne". Javel? Ikke hadde jeg vålerenga-effekter eller videokamera med meg heller. Men jeg tok det som en mann - og forlot åstedet hulkende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Ble du bortvist fra treningen? Harald Pettersen har ikke noe grunnlag til å gjøre det. Det er alltid åpent på Fornebu landet. Stengte treninger på Nadderud faller på sin egen urimelighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Skal ikke tvære ut dette i det uendelige, men litt spesielt var det i dag. Sto og fulgte med på treningen da den lille mannen med den store magen og de korte skrittene kom bort til meg og sa: "Nå må jeg låse porten før det blir helt fullt her inne". Javel? Ikke hadde jeg vålerenga-effekter eller videokamera med meg heller. Men jeg tok det som en mann - og forlot åstedet hulkende. Var det derfor det var så få der da jeg kom, på tampen av treningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 24. April 2007 Del Skrevet 24. April 2007 Jeg så noen av gutta trene på Stadion idag. Belsvik la innlegg til Tom, mens Tommy og Veigar skjøt på mål fra rett utenfor sekstenmeteren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Mai 2007 Del Skrevet 1. Mai 2007 Jeg mener på ingen måte å virke surmaget her, men jeg har oppriktig vanskelig for å forstå at treningstidene ikke kan oppdateres på stabak.no. Dersom tiden ikke strekker til for folket på Stabæk-kontoret for å få dette til, kan det ikke være mulig å få det til her på forumet? Det er vel noen insidere her inne som kan innhente informasjonen relativt enkelt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå