Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Godkjent" av Norton på første trening:

http://www.budstikka.no/sec_sport/article185406.ece

hehe litt som når Belsvik skulle kommentere treningen til vår gode gamle venn, Creedence Clearwater; "jo, han hadde et bra touch".

Jeg er fortsatt bitter for at den mannen ikke slo til. Men så pleide jeg å kjøpe den 44-årige midtbanespilleren Neil Young på Fm...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe litt som når Belsvik skulle kommentere treningen til vår gode gamle venn, Creedence Clearwater; "jo, han hadde et bra touch".

Jeg er fortsatt bitter for at den mannen ikke slo til. Men så pleide jeg å kjøpe den 44-årige midtbanespilleren Neil Young på Fm...

Vi gikk glipp av en kjempe-deal der. Med Credence og Neil Young mf.fl hadde vi kanskje ikke hatt Norges beste lag. Men spillerne med de kuleste navnene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gikk glipp av en kjempe-deal der. Med Credence og Neil Young mf.fl hadde vi kanskje ikke hatt Norges beste lag. Men spillerne med de kuleste navnene...

Men vi har Ola Kamara

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
12 843

Ikke akkurat dagens trening, men treningen på lørdag. Lars Bohinen sier at den begynner kl 15:00, mens stabak.no under treningstider skriver kl 16:00.

StabækLars, hva er rett?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat dagens trening, men treningen på lørdag. Lars Bohinen sier at den begynner kl 15:00, mens stabak.no under treningstider skriver kl 16:00.

StabækLars, hva er rett?

Kl 15:00 er rett. Jeg skal se om jeg kan dykke inn i systemet og få endret det.

Vel møtt, alle sammen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og for seg enig. Tror Lasse Bo har rett i at Farnerud er en større signering enn folk tror, han kommer til å gjøre knallsuksess i den blaa drakta. Palmi var noe mer anonym, men han skal nok falle godt på plass han også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tror nok ikke den gemene norske fotballsupporter ikke helt skjønner hvor stor Pontus overgang er. Den nærmeste paralellen jeg kan komme på er når Eirik Bakke returnerte hjem.

Men mangelen på kunnskap og ditto interesse er kanskje ikke utelukkende negativ for oss? Jeg mener oppmerksomheten rundt Luton Sheltons overgang til VIF er langt større til tross for at den sammenlignet med Pontus burde være en ubetydelig sak rent kvalitetsmessig... Dermed blir presset på unge Sheltons skuldre unødvend stort. Mens Farnerud kan kose seg i form...

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er dypt imponert over Pontus, kan ikke huske en eneste feilpasning idag.

Palmi var grei nok.

Enig. Pontus virket kjapp i føttene og som du sier god med ballen.

Synes Palmi viste mye av det samme, men han holdt ikke samme tempoet i det han foretok seg. Det er på alle måter forståelig når man tenker på hva de er vant til fra tidligere klubber, og forhåpentligvis tar Palmi nivået fort.

En av dagens beste synes jeg faktisk var Gromstad. Han gjorde mye bra, spesielt offensivt. Han virker absolutt som en spennende spiller for fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er dypt imponert over Pontus, kan ikke huske en eneste feilpasning idag.

Palmi var grei nok.

Enig. Pontus virket kjapp i føttene og som du sier god med ballen.

Synes Palmi viste mye av det samme, men han holdt ikke samme tempoet i det han foretok seg. Det er på alle måter forståelig når man tenker på hva de er vant til fra tidligere klubber, og forhåpentligvis tar Palmi nivået fort.

En av dagens beste synes jeg faktisk var Gromstad. Han gjorde mye bra, spesielt offensivt. Han virker absolutt som en spennende spiller for fremtiden.

Syns helt klart Keller var den beste. Morsomt og se fanerud med hans pasningsspill. Ingen som slår så harde og pressise pasninger i tippeligaen. Ellers syns jeg henning, morten og veigar var gode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener oppmerksomheten rundt Luton Sheltons overgang til VIF er langt større til tross for at den sammenlignet med Pontus burde være en ubetydelig sak rent kvalitetsmessig... Dermed blir presset på unge Sheltons skuldre unødvend stort.

Det er alltid sånn når VIF kjøper en spiller. Han har en stor artikkel i dagens Aftenposten, og samme på nett. Han mener selv han ikke føler press.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns helt klart Keller var den beste. Morsomt og se fanerud med hans pasningsspill. Ingen som slår så harde og pressise pasninger i tippeligaen. Ellers syns jeg henning, morten og veigar var gode.

Enig. Keller imponerer meg bare mer og mer... den innsatsen og moralen han viser på trening og i kamp, er nesten en kaptein verdig spør du meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keller begynner å bli en spennende type. Har alltid likt denne karen.

Pontus, Palmi, åssen var disse helt konkret ? Har fått godt inntrykk av Pontus, men ikke hørt mye om Palmi.

Bilder fra dagens trening eller noen tidligere treninger.

Edit : Har sett de på Stabak.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som om Palmi er en slags midtbane-utgave av Veigar, han har mye av de samme utsideskrudde pasningene og vendingene. Han viste ganske bra overblikk også.

For meg virket det som at Farnerud var et hakk bedre en de andre. Han slo gode pasninger og brøt spillet fint, det virket som at det var litt Annan/Somen klasse over han..

Forresten så glemte jeg Alan, han har begynt å slå gode langpasninger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Trening
  • Opprett ny...