geirti 12 274 Del Skrevet 1. Mai 2009 Del Skrevet 1. Mai 2009 Synes IAO har vært en av de bedre i forsvaret i år, og det er bekymringsfult. Synes det er riktig å sette ut MMS når han ikke presterer. Det gir et signal til de andre at man må prestere uansett hva man heter. Synes heller ikke MMS skal ha klippekort selv om han er kaptein. På en anne side har jeg vanskelig for å tro at MMS er ute av laget veldig lenge, men hvem blir kaptein hvis MMS er på benken? Daniel? Jon? Det må vel bli Jon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 2. Mai 2009 Del Skrevet 2. Mai 2009 Ser ut som JJ har satt ut Skjønsberg og velger å kjøre JIH og IA som midtstoppere. Da får vi hvertfall midtstoppere med duellkraft og høyde men er det lurt å sette ut kapteinen sin? Og i så fall ser du ut som om Keller blir høyreback mens Tom igjen blir venstreback. På midtbanen antar jeg at vi fortsetter med Palmi, Hauger, Farnerud og Daigo mens spisser blir Berglund og Nannskog. Synes uansett at dette er et merkelig valg av Jönsson. Ville heller satt ut Jon og in med Austbø og ut med IA og inn med JIH. Duellstyrke bak er ikke det vi trenger mest av mot Lyn som ikke har allverdens med hodestyrke på topp. IA har dessuten vært mer rufsete enn det MMS har vært. Hva syns dere? Tycker MMS har varit bedrövligt dålig i år, ingen adress på passningar, nickat bort bollar till motståndare hela tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 2. Mai 2009 Del Skrevet 2. Mai 2009 Ser ut som JJ har satt ut Skjønsberg og velger å kjøre JIH og IA som midtstoppere. Da får vi hvertfall midtstoppere med duellkraft og høyde men er det lurt å sette ut kapteinen sin? Og i så fall ser du ut som om Keller blir høyreback mens Tom igjen blir venstreback. På midtbanen antar jeg at vi fortsetter med Palmi, Hauger, Farnerud og Daigo mens spisser blir Berglund og Nannskog. Synes uansett at dette er et merkelig valg av Jönsson. Ville heller satt ut Jon og in med Austbø og ut med IA og inn med JIH. Duellstyrke bak er ikke det vi trenger mest av mot Lyn som ikke har allverdens med hodestyrke på topp. IA har dessuten vært mer rufsete enn det MMS har vært. Hva syns dere? Tycker MMS har varit bedrövligt dålig i år, ingen adress på passningar, nickat bort bollar till motståndare hela tiden. Han er en av mange som har vært dårlig synes jeg. Men synes det er rart han benker MMS, og ikke IAO. Synes han har vært dårligere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 2. Mai 2009 Del Skrevet 2. Mai 2009 Ser ut som JJ har satt ut Skjønsberg og velger å kjøre JIH og IA som midtstoppere. Da får vi hvertfall midtstoppere med duellkraft og høyde men er det lurt å sette ut kapteinen sin? Og i så fall ser du ut som om Keller blir høyreback mens Tom igjen blir venstreback. På midtbanen antar jeg at vi fortsetter med Palmi, Hauger, Farnerud og Daigo mens spisser blir Berglund og Nannskog. Synes uansett at dette er et merkelig valg av Jönsson. Ville heller satt ut Jon og in med Austbø og ut med IA og inn med JIH. Duellstyrke bak er ikke det vi trenger mest av mot Lyn som ikke har allverdens med hodestyrke på topp. IA har dessuten vært mer rufsete enn det MMS har vært. Hva syns dere? Tycker MMS har varit bedrövligt dålig i år, ingen adress på passningar, nickat bort bollar till motståndare hela tiden. Han er en av mange som har vært dårlig synes jeg. Men synes det er rart han benker MMS, og ikke IAO. Synes han har vært dårligere.... Gissar på att MMS hade varit bänkad tidigare om han inte varit kapten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Hvordan er det med å følge med på treningene nå?Er det bare å rusle inn og si det som det er? Skal bare se. Utifra diverse besøk på treninger på Nadderud, så vil jeg tro at det er aktuell problemstilling for mange. Det vil bli åpent på alle treningene på TA, slik at publikum enkelt kan vandre rett til tribunene. Vi må bare få på plass en låsmekanisme-teknologi-greie. Om kort tid vil et fast opplegg for dette bli presentert. Da er vi igang! Vi åpner dørene til alle guttas treninger på Telenor Arena. Inngang A3, Puma inngangen. Fra 10-14 hver treningsdag! KOM KOM KOM PÅ TRENING ALLE SAMMEN! Treningstider - Vi åpner dørene for publikum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Hvordan er det med å følge med på treningene nå?Er det bare å rusle inn og si det som det er? Skal bare se. Utifra diverse besøk på treninger på Nadderud, så vil jeg tro at det er aktuell problemstilling for mange. Det vil bli åpent på alle treningene på TA, slik at publikum enkelt kan vandre rett til tribunene. Vi må bare få på plass en låsmekanisme-teknologi-greie. Om kort tid vil et fast opplegg for dette bli presentert. Da er vi igang! Vi åpner dørene til alle guttas treninger på Telenor Arena. Inngang A3, Puma inngangen. Fra 10-14 hver treningsdag! KOM KOM KOM PÅ TRENING ALLE SAMMEN! Treningstider - Vi åpner dørene for publikum flott Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Hvordan er det med å følge med på treningene nå?Er det bare å rusle inn og si det som det er? Skal bare se. Utifra diverse besøk på treninger på Nadderud, så vil jeg tro at det er aktuell problemstilling for mange. Det vil bli åpent på alle treningene på TA, slik at publikum enkelt kan vandre rett til tribunene. Vi må bare få på plass en låsmekanisme-teknologi-greie. Om kort tid vil et fast opplegg for dette bli presentert. Da er vi igang! Vi åpner dørene til alle guttas treninger på Telenor Arena. Inngang A3, Puma inngangen. Fra 10-14 hver treningsdag! KOM KOM KOM PÅ TRENING ALLE SAMMEN! Treningstider - Vi åpner dørene for publikum Genialt! Sees i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Det står at det er trening på Nadderud i dag kl 11:00. Ville vært naturlig med gresstrening før kampen på Ullevaal. Men det er Tyrvingleker og det betyr vel kunstgress. Eller er ikke siden oppdatert? Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Det står at det er trening på Nadderud i dag kl 11:00. Ville vært naturlig med gresstrening før kampen på Ullevaal. Men det er Tyrvingleker og det betyr vel kunstgress. Eller er ikke siden oppdatert? Noen som vet? De trente på gresset selv om løpebanen ble brukt til skolestafettgreier før Vikingkampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Det står at det er trening på Nadderud i dag kl 11:00. Ville vært naturlig med gresstrening før kampen på Ullevaal. Men det er Tyrvingleker og det betyr vel kunstgress. Eller er ikke siden oppdatert? Noen som vet? De trente på gresset selv om løpebanen ble brukt til skolestafettgreier før Vikingkampen. Ingen Stabæktrening på Nadderud i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 Noen som var på treningen i dag og kan rapportere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Juli 2009 Del Skrevet 18. Juli 2009 Dagens trening er utsatt til 1700. I morgen trenes det kl 1300. Begge treningene er på Telenor Arena Hjertelig velkommen begge dager. Ja alle dager! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Var noen på treningene i helgen - hvilken formasjon kan vi forvente på tirsdag, 4-4-2 eller 4-1-4-1 ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Uavhengig av treningenen tror jeg det er ganske safe å si at det blir 4-4-2 på tirsdag. Det er ingen grunn til å endre på en formasjon som har funket veldig på TA i det siste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Var noen på treningene i helgen - hvilken formasjon kan vi forvente på tirsdag, 4-4-2 eller 4-1-4-1 ? Jeg var på trening. Det blir 4-4-2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Så du noe til Høiland og / eller Stenvoll, og om de eventuelt trente, eller trente alternativt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Så du noe til Høiland og / eller Stenvoll, og om de eventuelt trente, eller trente alternativt? Stenvoll er klar! Høiland satt på sykkel. Johan Andersson spillte sammen med gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Johan Andersson spillte sammen med gutta! Det er gode nyheter!! Hvordan virket han? langt fra klar eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. Juli 2009 Del Skrevet 20. Juli 2009 Johan Andersson spillte sammen med gutta! Det er gode nyheter!! Hvordan virket han? langt fra klar eller? Han virket ganske bra. Han spillte litt forsiktig men det er forståelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Ser på bildene i fra trening, lagt ut på stabak.no, at det er ett nytt fjes på laget. Er det en ny spiller på prøvespill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Ser på bildene i fra trening, lagt ut på stabak.no, at det er ett nytt fjes på laget. Er det en ny spiller på prøvespill? http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle262806.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. September 2009 (endret) Del Skrevet 24. September 2009 (endret) Ser på bildene i fra trening, lagt ut på stabak.no, at det er ett nytt fjes på laget. Er det en ny spiller på prøvespill? http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle262806.ece Hepp, Han skal vistnok være riktig flink! @ringo Endret 24. September 2009 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Ser på bildene i fra trening, lagt ut på stabak.no, at det er ett nytt fjes på laget. Er det en ny spiller på prøvespill? http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle262806.ece Hepp, Han skal vistnok være riktig flink! @ringo Moro, hvilken plass spiller han på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Ser på bildene i fra trening, lagt ut på stabak.no, at det er ett nytt fjes på laget. Er det en ny spiller på prøvespill? http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle262806.ece Hepp, Han skal vistnok være riktig flink! @ringo Moro, hvilken plass spiller han på? Tja, Etter hva jeg hører så er han vel det man kaller en offensiv allrounder. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 24. September 2009 (endret) Del Skrevet 24. September 2009 (endret) Stuart og @ringo: takk for infoen. Edit: svakt øyeblikk at jeg leste offensiv som defensiv. Vingtype eller? Endret 24. September 2009 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Offensiv allrounder? Noe av den samme spillertypen som Thioune, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Stuart og @ringo: takk for infoen. Edit: svakt øyeblikk at jeg leste offensiv som defensiv. Vingtype eller? En liten stund tenkte jeg du hadde vel stor tiltro til hva slags supermann vi hadde på prøvespill, som skulle være en offensiv allrounder som i tillegg kunne bekle back, stopper og en eventuell defensiv midt. Hvis dette hadde stemthadde det vært bare vært å signere med en gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 25. September 2009 Del Skrevet 25. September 2009 Offensiv allrounder? Noe av den samme spillertypen som Thioune, eller? Hepp, Jeg har ikke sett ham selv så det skal jeg være forsiktig å mene noe om, men Thione er vel mer hva jeg vil kalle en moderne trequartista enn en offensiv allrounder. Med offensiv allrounder tenker jeg mer på en Espen Hoff type spiller. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. September 2009 Del Skrevet 25. September 2009 Høyre- eller venstrebeint? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 25. September 2009 Del Skrevet 25. September 2009 Offensiv allrounder? Noe av den samme spillertypen som Thioune, eller? Hepp, Jeg har ikke sett ham selv så det skal jeg være forsiktig å mene noe om, men Thione er vel mer hva jeg vil kalle en moderne trequartista enn en offensiv allrounder. Med offensiv allrounder tenker jeg mer på en Espen Hoff type spiller. @ringo Det var da et feiende flott ord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå