arni 9 549 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Takk for bra dagens referat, jeg rusla også forbi og så Mads Danske curle inn en perle høyt i bortre hjørne som avslutning på skuddtreninga! Håper bare han fortsetter. Veigar treffer mye stolper igjen. Fin bil han har JJ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. Januar 2005 Del Skrevet 27. Januar 2005 Fin bil han har JJ. trokke han får beholde den så mye lengre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Noen nye treningsreferater, anyone?? Jeg trenger noe positiv energi inn i kroppen igjen, og gode Stabæk nyheter er det beste jeg kan få i så måte!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 De som ikke har noe å trene på kan jo prøve dette: http://abfhm.free.fr/basket.htm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Er det noen som har hvert på trening i dag? hva skjer? Vansklig å ta en tur, da jeg er i Stavanger for tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2005 (endret) Er det noen som har hvert på trening i dag? hva skjer? Vansklig å ta en tur, da jeg er i Stavanger for tiden... 23806[/snapback] Ikke noe spes. Bjørnar er godt, Veigar scorer og unggutta har høy tenning. Holdt på å bli stygge scener mellom Morten og Henning :-) Tom og Mike er skadet. Tom har fått en smell i kneet. Forhåpentligvis bare en menisk. Da er han ute 3-4 uker. Han skal ta røntgen i kveld. Mike har brist i et par ribben, tilbake om få dager. Så ikke noe til de sagnomsuste Nigerianerne, ei heller duden fra Senegal som det har gått gjetord om. @ringo var der også - tipper han kan si noe mer faglig om prestasjonene til gutta Endret 3. Februar 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 duden fra Senegal som det har gått gjetord om. 23807[/snapback] ikke en av disse vel? .....for da er vel ikke vi øverst på prioriteringslista? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 3. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2005 (endret) Hepp, Enig med du Rich! Ungutta var gode og, JJ er lavmelt tydlig i sine instrukser. Litt labert tempo og Holter kunne like gjerne vært hjemme! Henning blir drillet intensivt på sine defensive midtbaneoppgaver. @ringo Endret 3. Februar 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Holter kunne like gjerne dratt hjem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Hepp, Ja det er ihvertfall lov å forsøke å være med i spillet! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Hepp, Ja det er ihvertfall lov å forsøke å være med i spillet! @ringo 23819[/snapback] Jeg kan ikke bekrefte dette, sto på andre siden og kurtiserte med kona til Aalbu, så det var ikke alt jeg fikk med meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 .... kurtiserte med kona til Aalbu, ....23820[/snapback] Aner vi den egentlige grunnen til at Aalbu trakk seg...??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Kona er fortsatt med men ikke Aalbu selv? Ja ja. Hun var jo en god spiller i sin tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 kona til Aalbu 23820[/snapback] En meget habil spiss i sin tid, om ikke jeg husker feil! Rich, tar du spissjaktskjeen i egen hånd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Kona er fortsatt med men ikke Aalbu selv? Ja ja. Hun var jo en god spiller i sin tid. 23824[/snapback] Aalbu sitter jo i det sportslige utvalget så det er kanksje ikke så rart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Kona er fortsatt med men ikke Aalbu selv? Ja ja. Hun var jo en god spiller i sin tid. 23824[/snapback] Aalbu sitter jo i det sportslige utvalget så det er kanksje ikke så rart. 23835[/snapback] Aalbu var på treninga han oxå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Hepp, Noen som har vært og myst på treninga i dag og som kan si noen ord om skadesituasjonen og evt. nye ansikter? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Hepp, Noen som har vært og myst på treninga i dag og som kan si noen ord om skadesituasjonen og evt. nye ansikter? @ringo 24074[/snapback] Nei dessverre, ikke jeg. Men jeg vil gjerne få en oppdatering. Stiller vi med det samme laget mot Lillestrøm, eller er det håp om å få noen av de "faste" tilbake? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spinningwheel 0 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Hvem r skadet for tiden, noen som vet? Så en gjeng på SATS her en dag.. Men de så ikke skadede ut egentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Stenvoll melder at han er skadet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Stenvoll melder at han er skadet.... 24214[/snapback] Mike er i full trening igjen etter brist i et par ribben. Tom har som flere har nevnt operert menisken - ute 3-4 uker. Henning skadet. kun løpetrening i dag. Flere andre spillere er ute med maveinfluensa, men de fleste er på rask vei tilbake. Ellers kan det meldes at IA har bestemt seg for å bli i Stabæk. Han har visstnok gitt beskjed til SLK at ha ikke vil dit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Og der fikk jeg dagens fantastiske nyhet nummer to! IA blir utrooolig viktig i 1. Dette er bare helt utrolig digg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Ellers kan det meldes at IA har bestemt seg for å bli i Stabæk. Han har visstnok gitt beskjed til SLK at ha ikke vil dit. 24278[/snapback] Åh, for en dag. Optimismen herjer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Ellers kan det meldes at IA har bestemt seg for å bli i Stabæk. Han har visstnok gitt beskjed til SLK at ha ikke vil dit. 24278[/snapback] Åh, for en dag. Optimismen herjer 24288[/snapback] Takk til deg IA, da trenger jeg ikke bytte nick! I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Intervju med Nanne på TV Budstikka fra treningen i dag. På spørsmål om hva folk som kjente ham ville karakterisere ham som; "Snabb och målfarlig" sa gutten. Ikke ueffent. I overkant deilig, faktisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Nok en go' nyhet! Tvilte egentlig aldri på at du ville bli IA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Nei, nå ble jeg trist gitt... hehe.. NOT!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Stenvoll melder at han er skadet.... 24214[/snapback] Mike er i full trening igjen etter brist i et par ribben. Tom har som flere har nevnt operert menisken - ute 3-4 uker. Henning skadet. kun løpetrening i dag. Flere andre spillere er ute med maveinfluensa, men de fleste er på rask vei tilbake. Ellers kan det meldes at IA har bestemt seg for å bli i Stabæk. Han har visstnok gitt beskjed til SLK at ha ikke vil dit. 24278[/snapback] Hva med Morten? Ikke med på lørdag! Ikke nevnt i skadeoversikten i Budstikka! Kjennere en som lurer enda mer enn meg også......? Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Hva med Morten? Ikke med på lørdag! Ikke nevnt i skadeoversikten i Budstikka! Kjennere en som lurer enda mer enn meg også......? Noen som vet? 24330[/snapback] Morten og Henning var i Malta i går og spilte (?) landskamp, mao frisk, men neppe tilgjengelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 9. Februar 2005 (endret) Hva med Morten? Ikke med på lørdag! Ikke nevnt i skadeoversikten i Budstikka! Kjennere en som lurer enda mer enn meg også......? Noen som vet? 24330[/snapback] Ja, han er i Malta med U-21 landslaget, spilte 1. omgang i 1-2 tapet i går. Du slo meg der, Markus. Men, Henning var opprinnelig i troppen, men ikke nå lenger. Var det ikke noen som hadde observert han drive alternativ trening for noen dager siden? Han er nok småskadet, og sendt hjem fra Malta. Spiller nok ikke i dag??? Endret 9. Februar 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå