BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 1. August 2010 Del Skrevet 1. August 2010 Et problem vi har på trening iallefall er at angriperne får trening mot dårlige forsvarsspillere og omvendt. Da er det ikke så rart at man blir helt paralysert når man møter ordentlige angripere og forsvarere i kampsituasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Var på dagens trening og kan dessverre melde at Marius Helle var langt under pari Sto alt for mye stille og var nesten ikke borti ballen... På den positive siden kan jeg melde at Jørgen Hammer var strålende! Var en stor årsak til at MH var såpass usynlig! Om dette sier mest om MH eller JH får andre vurdere, men Helle skal få det tøft mot Kippe hvis han sliter mot JH Men jeg krysser fingrene! Ellers bør det nevnes at Pontus trente alternativt uten ball hele treningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. August 2010 Del Skrevet 28. August 2010 Ellers bør det nevnes at Pontus trente alternativt uten ball hele treningen Pontus trener med ball i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. August 2010 Del Skrevet 28. August 2010 Ellers bør det nevnes at Pontus trente alternativt uten ball hele treningen Pontus trener med ball i dag. Og Henning Hauger er ikke på treningen idag... Høiland og Torstein trener alternativt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. August 2010 Del Skrevet 28. August 2010 Vegard og Diogo avbrøt nettopp treningen, vet ikke hvorfor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 28. August 2010 Del Skrevet 28. August 2010 Vegard og Diogo avbrøt nettopp treningen, vet ikke hvorfor. Jippi..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. August 2010 Del Skrevet 28. August 2010 Henning hadde vondt i magen, og Vegard vondt i nesen. Begge er klare i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. September 2010 Del Skrevet 11. September 2010 Dagens trening på Nadderud: Henning er ikke å se, mens Benjaminsen avbrøt treningen etter det som kunne se ut som en hodeskade. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. September 2010 Del Skrevet 11. September 2010 Henning er klar for match i morgen, deltar ikke på trening idag fordi han er i gymmen. Veigar avbrøt nettopp treningen og blir behandlet med ispose. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 11. September 2010 Del Skrevet 11. September 2010 Henning er klar for match i morgen, deltar ikke på trening idag fordi han er i gymmen. Veigar avbrøt nettopp treningen og blir behandlet med ispose. Hørte at Johan og Torstein var med (for fullt?), i tillegg til at JIH ser ut til å være klar igjen. Kan du bekrefte det, Slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. September 2010 Del Skrevet 11. September 2010 Ja, alle tre var med på hele treningen og det så ikke ut som om de tok det rolig. Her var det fullt kjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 3. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2011 (endret) Håper noen har mulighet til å legge ut en liten rapport her i dag. Er jo ikke alle som har mulighet til å stille opp klokken 15.30. Edit: Er visst flyttet til 16.00, ref annen tråd. Endret 3. Januar 2011 av Haze Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Edit: Er visst flyttet til 16.00, ref annen tråd. 16.00 er bekreftet på stabak.no. http://www.stabak.no/menn/article759.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Edit: Er visst flyttet til 16.00, ref annen tråd. 16.00 er bekreftet på stabak.no. http://www.stabak.no.../article759.ece stakk hodet innom, høyt tempo og spill på halv bane. virket som mange var pigge. TV 2 til stede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Mix, veigar, johan og Jon manglet på treningen idag! Noen som vet hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Mix, veigar, johan og Jon manglet på treningen idag! Noen som vet hvorfor? Mix er i USA med landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Jon og Johan er snufsete og hostete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Jon og Johan er snufsete og hostete Og Veigar...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Kommer tilbake fra Island i morgen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 3. Januar 2011 Del Skrevet 3. Januar 2011 Kommer tilbake fra Island i morgen. Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Cred til alle som fant tid og rom til å møte opp på Jørgens første trening i går - fyrverkeri og synging. Veldig bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Cred til alle som fant tid og rom til å møte opp på Jørgens første trening i går - fyrverkeri og synging. Veldig bra! Hvor mange var der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Dagens trening er i Vallhall, faktisk. Med to nye ansikter på prøvespill. Spennende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Cred til alle som fant tid og rom til å møte opp på Jørgens første trening i går - fyrverkeri og synging. Veldig bra! Hvor mange var der? 25-30 stykker sånn ca. Over til noe annet, noen som skal på dagens trening i Valhall og kan avgi rapport på de to prøvespillerne våre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2011 (endret) Herlig oppmøte og fyrverkeri på treningen i går. Dere, ass! I går kveld ankom to spillere som skal prøvespille. Dagens trening er forøvrig flyttet til Vallhall. To spillere på prøvespill Endret 4. Januar 2011 av stabækLars feil link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Herlig oppmøte og fyrverkeri på treningen i går. Dere, ass! I går kveld ankom to spillere som skal prøvespille. Dagens trening er forøvrig flyttet til Vallhall. To spillere på prøvespill Der blir det også bluss, raketter og røykbomber. Ta med kamera! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Jeg var den eneste tilskuer i Valhall i dag, jeg kom ca 10.50 De trente da angrepsspill, antakelig for å få testet de 2 på prøve, som etter min mening holdt nivået til resten av spillerne. Etter som dette var min første Trening har jeg rett og slett ingen erfaring å bygge på for å si noe som helst, dessuten var de på motsatt halvdel av banen, så det var vanskelig å få med seg det som ble gitt av instrukser, men det første som slår meg er at JL har en kraftig stemme, betydelig kraftigere en JJJ Det var også en rekke andre personer der fra aparatet i Stabæk, men mange av dem er nye, så hvem de var er jeg heller ikke sikker på. Selv fikk jeg trent til Altakampen der jeg antakelig også blir den eneste Stabæk Supporter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Stikka skrev at Harris imponerte på trening i går. Dere som var der, hvordan var han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. Januar 2011 Del Skrevet 5. Januar 2011 Stikka skrev at Harris imponerte på trening i går. Dere som var der, hvordan var han? Mandagstreningen var relativt kort, men av det lille jeg så så virket han fysisk sterk og trygg i dueller. Vanskelig å si noe særlig mer da de bare kjørte litt pasningsøvelser og en liten runde med spill på den ene banehalvdelen. Det blir absolutt spennende å se han i treningsmatchene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 5. Januar 2011 Del Skrevet 5. Januar 2011 Er første trening på TA i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå