Sincus 1 306 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Hvor lenge trener de egentlig? Var bortom kl 12:00 men da var det ingen der. De avslutta ca 11:30. Etter intervjuer med pressen forsvant folk inn i garderoben. Jeg dro 11:45. Jeg så forøvrig to nye fjes blant spillerene. Han ene var ganske slank, høy og Nannskog-hudfarget. Fikk ikke navnet, men kommer visst fra juniorstallen. Den andre var Simen Møller - angrepsspiller på prøvespill fra Tromsø. Ellers var disse med på årets første økt: Stengel, Benjaminsen, Hammer, Larsen, Bjarni, Hedenstad, Sortevik, Brustad, Aase, Haris og Boli. Mix er visst på en forlenget ferie i USA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Jeg tok bare ett bilde i dag: Video kommer plutselig. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Mix er visst på en forlenget ferie i USA. Er han ikke på OL-oppføring, og ikke ferie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Jeg tok bare ett bilde i dag: Video kommer plutselig. Vakreste jeg har sett på lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 5. Januar 2012 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2012 (endret) Jeg tok bare ett bilde i dag: Video kommer plutselig. Nydelig bilde. Hyggelig å hilse på deg i dag :-) Endret 5. Januar 2012 av Sincus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Jeg tok bare ett bilde i dag: Video kommer plutselig. Vakreste jeg har sett på lenge absolutt enig her. for et genialt bilde. takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Alltidblaa, hadde du giddet å legge ut nadderud-bildet i en litt høyere oppløsning? Fikk plutselig lyst på ny wallpaper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Mulig vi burde ha opprettet en egen preseason-tråd, men gidder ikke dette ennå... Hva gjør vi feil i Norge? Vi trenger 3 mnd preseason for å komme i form, engelse lag klarer de på 1 mnd. Om vi hadde hatt en "engelsk preseason" skulle vi vel også ha møtt Asker og Bærum i de første kampene, før vi etterhvert skulle spisse formen mot bedre motstand. Petter sa det fint i et intervju, heldigvis er det gratis å trene. Selv om vi har (ønsker å ha) en ballbesittende stil, betyr det ikke at vi ikke skal være best på kondis. Bortsett fra vår unge stall, ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal kunne bli best uten ball i TL12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 Hva gjør vi feil i Norge? Vi trenger 3 mnd preseason for å komme i form, engelse lag klarer de på 1 mnd. Norge har aldri hatt behov for pre-season. Vi har behov for pause om vinteren fordi det er snø og mørkt og kaldt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 Alltidblaa, hadde du giddet å legge ut nadderud-bildet i en litt høyere oppløsning? Fikk plutselig lyst på ny wallpaper Bildet er egentlig ikke såå skarp, så det blir litt for kornete til å dekke hele skjermen. Men jeg lagde likevel en skjermbakgrunn rask til deg. Dvs, jeg lagde tre. Har du ikke kjøpt medlemskort eller sesongkort enda: Høyreklikk og lagre som Har du kjøpt medlemskort, men ikke sesongkort enda: Høyreklikk og lagre som Har du kjøpt begge deler: Høyreklikk og lagre som Edit: Slenger ut bildet i høy oppløsning også, i tilfelle noen synes det er brukbart likevel: Høyreklikk og lagre som 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 David Hanssen var på prøvespill i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 David Hanssen var på prøvespill i dag. Antonius? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 David Hanssen var på prøvespill i dag. Antonius? Jepp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 Heh, Hvordan gjorde han det? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 David Hanssen var på prøvespill i dag. Antonius? Jepp Selveste Antonius? han må jo være gråhåret snart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 Heh, Hvordan gjorde han det? @ringo Jeg hørte bare at han var der, hvordan han klarte seg vet jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 David Hanssen var på prøvespill i dag. Antonius? Jepp Selveste Antonius? han må jo være gråhåret snart Trodde nesten han var på AFP. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 6. Januar 2012 Del Skrevet 6. Januar 2012 Trodde han ble avlivet på en bortetur for mange år siden 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Januar 2012 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2012 (endret) Trodde han ble avlivet på en bortetur for mange år siden Det er over 10 år siden, faktisk. Endret 6. Januar 2012 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 10. Januar 2012 Del Skrevet 10. Januar 2012 Hepp, Var en kort tur innom dagens trening. Så vidt jeg klarte å telle var det 15 spillere på plass +/-. Jan Kjell og Harris var på plass, men ingen jon var å se. Mange nye fjes og mye ungt. Må innrømme at jeg ikke kjente igjen alle sammen. Tema for dagen var forsvarsspill, individuelt og i formasjon. Etter oppvarming ble laget delt i to for terping av forsvarsspill 1 mot 1 ledet av Petter og Bård. Etterpå var de spill mot ett mål, hvor backfirer og to sentrale midtbanespillere forsvarte målet mot røkla. Målet for øvelsen så ut til å være for forsvarende lag å presse motstanderen ut til siden i ufarlig rom, noe vi lykkes svært dårlig med i fjor. Man har åpenbart gjort hjemmeleksa si. Boli viste fin nærteknikk, Møller beveger seg veldig klokt i spillsekvensen, Haidar var på plass, men rakk ikke å utmerke seg den korte stunden jeg var der. Ellers var vel det meste som forventet av en trening tidlig i januar. Kald på føttene rakk man ihvertfall å bli, men det hjalp på abstinensene og det kan varmt anbefales som formiddags/lunsj underholdning. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 10. Januar 2012 Del Skrevet 10. Januar 2012 Trodde han ble avlivet på en bortetur for mange år siden Det er over 10 år siden, faktisk. Både David og Petter B er fra Lillehammer, i alle fall hadde de ungdomstiden der begge to. Kanskje.... osv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 11. Januar 2012 Del Skrevet 11. Januar 2012 Er det trening 1030 i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 11. Januar 2012 Del Skrevet 11. Januar 2012 Det står så hvertfall her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 12. Januar 2012 Del Skrevet 12. Januar 2012 Lite referat fra første timen av dagens trening: bra med folk - 17-18 spillere og totalt 6 prøvespillere inkl Karbon som er skrevet om. 4 Kjelsås spillere, inkl han det sto om i Aftenposten om i går som er TIL spiller. Sortevik utmerket seg med pasninger og teknikk ala VPG, Larsen i mål mens Jon ikke var, mix vegar og bjarni borte på landslag, Haidar kun medisinsk test unna og være klar sa Pål Berg. Belsvik er meget tydelig og klar på hvordan han vil ha - Bård mest på sidelinjen. Spill 3 mot 3 på starten med fokus på sone i forsvar, senere større bane og 6 mot 6. Kaldt på nadderud i dag men godt humør:) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Januar 2012 Del Skrevet 14. Januar 2012 Simen Wårås har laget denne filmsnutten fra dagens trening: 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2012 Video kommer plutselig. BAM! http://www.youtube.com/watch?v=-5E9JdK3psY 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 14. Januar 2012 Del Skrevet 14. Januar 2012 Herlig alltidblaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Januar 2012 Del Skrevet 14. Januar 2012 Football's coming home! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 360 Del Skrevet 14. Januar 2012 Del Skrevet 14. Januar 2012 Det var en gåsehud film Alltidblaa, Meget bra levert igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 15. Januar 2012 Del Skrevet 15. Januar 2012 Kjenner tårene renner nedover kinnet. Fantastisk, alltidblaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå