@ringo 21 964 Del Skrevet 7. Januar 2013 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2013 (endret) Hepp, Ikke nødvendigvis sikkert det altså... Men vi er neppe førstevalget, tipper han er med mest for å holde seg i form. @ringo Endret 7. Januar 2013 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Kan ikke tenke meg at Kamara er aktuell for STB, men han er klubbløs og troppen vår teller 15 mann. Sikkert kun en løsning som passer for begge parter, Kamara får trening og vi bedre kvalitet på treningen. Dersom noe skulle vært aktuelt så er vel Kamara mye av det samme som vi har i Boli? Dersom Boli hadde hatt samme forutsetninger som Kamara med bedre medspillere og et lag i medgang er jeg overbevist om at han hadde prestert minst like bra. Men positivt at vi i det minste har et par navn å diskutere iallefall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 http://framfotball.no/?page_id=1398 Denne karen var også med på dagens trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Hvordan virket han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Teknisk bra, god med ballen. Står at han er 175, vil tippe han er nærmere 170. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Han står oppført som offensiv midtbanespiller, men fikk du et inntrykk om hvor han spilte, hvilken kant eller noe slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. Januar 2013 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2013 (endret) Endret 7. Januar 2013 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Bra trøkk på treningen i dag. Spillerne virket sugne og fremoverlente. Martin deltok og var trygg med ballen. Defensiv midtbane med ballfordeler-rolle. Ga fra seg noen velplasserte gloser - og litt velplassert ros. Vanskelig å si noe konkret om fysikken hans etter dagens trening. Han henger med, men kan sikkert komme i bedre form på 4-5 uker. Han fikk mye oppmerksomhet av media etter treningen, - noe han sikkert kunne vært foruten. Han taklet det uansett fint. Et par av unggutta våre, Trondsen og Lange, så pigge ut i dag. De kommer til å få en fin utvikling denne sesongen. Spesielt Lange virker solid i dag. Kamara var på treningen. Han var kun med for å trene. Filosofien er nok at "våre" gutter trener med oss når de er hjemme. De hever nivået på treningene og vi holder kontakten selv om en overgang ikke er aktuelt. Christian Bwamy virket fin og jeg håper vi får se mer av han de kommende dagene. Det var visstnok Albertsen som fikk han på toget fra Larvik. Flere spillere manglet på treningen i dag. Adnan var syk og deltok ikke, men han kommer sikkert utover i uken. Jeg så heller ikke Sortevik på feltet i dag. Belsvik og Jalland var aktive på feltet. Ny fysio på plass. Husker ikke navnet. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Dersom noe skulle vært aktuelt så er vel Kamara mye av det samme som vi har i Boli? Dersom Boli hadde hatt samme forutsetninger som Kamara med bedre medspillere og et lag i medgang er jeg overbevist om at han hadde prestert minst like bra. De har jo noe felles, men jeg synes de er ganske ulike i spillestil likevel. Boli er ganske fysisk, pådrar seg oppmerksomhet og spiller mye mann mot mann mens Kamara prøver å unngå oppmerksomhet og baserer spillet sitt på mobilitet. Tror de på mange måter kunne passet godt sammen. Problemet er jo at ingen av dem er utpreget målgjører. Kamaras beste egenskap er faktisk det som vi som lag var dårligst på i hele fjor: bevegelse. Har litt sansen for Kamara jeg altså og synes han er en tanke undervurdert. Eller kanskje snarerer at tendenes har vært at han har blitt vurdert på litt feil grunnlag. Han anser kanskje ikke førstedivisjon som spesielt aktuelt for øyeblikket, men han er mer enn velkommen hvis han vil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 7. Januar 2013 Del Skrevet 7. Januar 2013 Han ville jo i utgangspunktet til utlandet, men tror kanskje han overvurderer seg selv litt der, selv om det visstnok har vært interesse fra klubber på nivå to i Italia og Tyskland. Han er jo uansett ikke uønsket i Godset, men de ville ikke la han være med på treningsleir så lenge han ikke hadde signert ny kontrakt. Tipper han blir i Godset, etter at han ikke fikk det tilbudet han var ute etter fra utlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. Januar 2013 Del Skrevet 8. Januar 2013 Noen som vet når og hvor treningene er resten av uken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. Januar 2013 Del Skrevet 8. Januar 2013 Noen som vet når og hvor treningene er resten av uken? http://www.stabak.no/team1trainingschedule (7.1 - 11.1) Mandag 1130 Nadderud Tirsdag 11.30 Nadderud Onsdag 10.00 Nadderud Torsdag 1130 Nadderud Fredag 1000 Nadderud Lørdag Fri Søndag Fri Endringer på treningstider og sted kan komme på kort varsel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 8. Januar 2013 Del Skrevet 8. Januar 2013 De trente på Gjønnes i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. Januar 2013 Del Skrevet 8. Januar 2013 Fant ut det etterhvert. Fikk med meg matchene. Bwamy imponerte. To mål og fint spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 8. Januar 2013 Del Skrevet 8. Januar 2013 Hepp, siden vi bare har 3 rene forsvarsspillere i troppen, hvem spiller forsvar på treningrne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 9. Januar 2013 (endret) Del Skrevet 9. Januar 2013 (endret) Treningen idag:Lange utmerker seg både i spilldelen og ved at han snakker mye, snakker andre gode etc. Godt forsvarsspill og ser til tider ut til at han leder ann. Sayouba jobber bra som alltid, gode redninger, prater mer. Setter igang spill etter redning som er lite fordelsaktig - får høre dette av PB.Martin snakker mer enn alle, roser og oppmunterer. Han viser dessuten rutine og ser ut som han kommer med råd/veiledningen en del i pausene. Ikke helt i form, men gir alt likevel. Benjaminsen jobbet bra idag, offensiv, kommer på gode løp og lager gode rom. Preget av noe dårlige tutch, men bra ellers. Adnan var litt på siden med FB, tok no tester og slik, da resten drev med øvelser. Kollektivt dårlig prat, kommer seg litt etter PB og Jalland sier ifra før siste runde. (Bortsett fra Lange og Martin som trekker det opp hele økten). Ola og Christian, utmerket seg ikke. En del dårlig avslutninger, men Christian beveger seg godt og kommer til sjanser. Ola velger litt rart forran mål, det gjelder Boli også.. Det tok PB tak i med en gang. Hammer, Mads og Sortevik var ikke tilstede. Endret 9. Januar 2013 av marbor 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 9. Januar 2013 Del Skrevet 9. Januar 2013 Hepp, siden vi bare har 3 rene forsvarsspillere i troppen, hvem spiller forsvar på treningrne? Lange, Ville, Bjarte idag i øvelsene med fokus på forsvarsspill. Hammer var ikke der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 9. Januar 2013 (endret) Del Skrevet 9. Januar 2013 (endret) Christian who? Endret 9. Januar 2013 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 9. Januar 2013 Del Skrevet 9. Januar 2013 http://framfotball.no/?page_id=1398 Denne karen var også med på dagens trening. ja, ække det Ola Kamara da? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 9. Januar 2013 Del Skrevet 9. Januar 2013 Christian who? Bwamy. Fram Larvik spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Hammer og Stian tilbake på plass idag. Så verken Kleiven, Ola eller Martin, Christian er der fremdeles og leverer fortsatt. De var 18 stk på treningen idag, av de 16 utespillerne var det et par juniorer. Bra trøkk, høyt temperament i spilldelen - noe jeg tyder som at lysten er up and coming. Benjaminsen og Bjarte utmerker seg. Mye avslutninger på mål idag, men lite som går forbi Sayouba. Kort sagt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Hammer og Stian tilbake på plass idag. Så verken Kleiven, Ola eller Martin, Christian er der fremdeles og leverer fortsatt. De var 18 stk på treningen idag, av de 16 utespillerne var det et par juniorer. Bra trøkk, høyt temperament i spilldelen - noe jeg tyder som at lysten er up and coming. Benjaminsen og Bjarte utmerker seg. Mye avslutninger på mål idag, men lite som går forbi Sayouba. Kort sagt. ...16 utespillere og to keepere ? Lasse Staw ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Noen som vet resten av treningstidene denne uken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Noen som vet resten av treningstidene denne uken? Ligger her: treningstider Treninger neste uke (14.1-18.1) Mandag 1130 Nadderud Tirsdag 10.00 og 14.30 Nadderud Onsdag 10.00 Nadderud Torsdag 11.00 og 15.30 Nadderud Fredag 1000 Nadderud Lørdag Fri Søndag Fri Endringer på treningstider og sted kan komme på kort varsel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Hvorfor har de fri lør og søn? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Så slækt! Slik jobba jeg siste uken før jul: Søndag: 06:00-23:00 Mandag: 06:00-20:15 Tirsdag: 09:00-02:15 Onsdag: 07:30-23:45 Torsdag: 08:45-19:30 Fredag: 07:30-18:45 Jeg skjønner nå at jeg burde blitt bedre i fotball mens jeg hadde sjansen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Hvorfor har de fri lør og søn? I sesongen må jo fotballspillere på jobb stort sett hver helg så jeg skjønner godt at de får helgefri når muligheten er der. Tror man taper mer i moral enn man tjener på treningsutbytte hvis man skal ta fra dem frihelgene også utenfor sesongen. Hvile er dessuten en viktig faktor innen toppidrett. Er mer bekymret for kvaliteten på den sportslige ledelsen enn treningskvantiteten... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 14. Januar 2013 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2013 (endret) Hammer og Stian tilbake på plass idag. Så verken Kleiven, Ola eller Martin, Christian er der fremdeles og leverer fortsatt. De var 18 stk på treningen idag, av de 16 utespillerne var det et par juniorer. Bra trøkk, høyt temperament i spilldelen - noe jeg tyder som at lysten er up and coming. Benjaminsen og Bjarte utmerker seg. Mye avslutninger på mål idag, men lite som går forbi Sayouba. Kort sagt. Hepp, Jeg regner med at de første treningene i forrige uke var mest leik med ball for å komme igang. Noen ide om hvor fokuset har har ligget etter det? @ringo Endret 14. Januar 2013 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 14. Januar 2013 Del Skrevet 14. Januar 2013 Hammer og Stian tilbake på plass idag. Så verken Kleiven, Ola eller Martin, Christian er der fremdeles og leverer fortsatt. De var 18 stk på treningen idag, av de 16 utespillerne var det et par juniorer. Bra trøkk, høyt temperament i spilldelen - noe jeg tyder som at lysten er up and coming. Benjaminsen og Bjarte utmerker seg. Mye avslutninger på mål idag, men lite som går forbi Sayouba. Kort sagt. Hepp, Jeg regner med at de første treningene i forrige uke var mest leik med ball for å komme igang. Noen ide om hvor fokuset har har ligget etter det? @ringo Angrep idag hvertfall. Får nå se utover uken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 19. Januar 2013 Del Skrevet 19. Januar 2013 Hepp, Dere som har sett på treningene, hvem av jr. spillerne har deltatt på treningene og hvar de utmerket seg på noen som helst måte? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå