Potter 2 494 Del Skrevet 2. November 2013 Del Skrevet 2. November 2013 Dagens trening kom aldri lenger enn til oppvarmingsstadiet. Matta hadde litt frost i gresstråene og måtte derfor spares. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 2. November 2013 Del Skrevet 2. November 2013 Ble ikke kunstgresset brukt i stedet? Merkelig å avlyse hele treningen vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. November 2013 Del Skrevet 2. November 2013 Ble ikke kunstgresset brukt i stedet? Merkelig å avlyse hele treningen vel? Jeg antar at det er litt kontraproduktivt å trene på kunstgress dagen før en naturgresskamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 4. Desember 2013 Del Skrevet 4. Desember 2013 Har gutta ferie nå eller er det treninger fortsatt?Regner i så fall med at det ikke er all verdens trøkk Med tanke på at vi mangler trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. Desember 2013 Del Skrevet 4. Desember 2013 Trenes nok godt uansett, ferien var over forrige uke? Er vel Jalland som leder treningene om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 4. Desember 2013 Del Skrevet 4. Desember 2013 Hva er tr.tidene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 4. Desember 2013 Del Skrevet 4. Desember 2013 Trenes nok godt uansett, ferien var over forrige uke? Er vel Jalland som leder treningene om dagen. Jeg hørte at siste trening i var på onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 4. Desember 2013 Del Skrevet 4. Desember 2013 Mener å huske at de skal trene til 13. desember, men mulig jeg tar feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 4. Desember 2013 Del Skrevet 4. Desember 2013 Kan ikke tidene, men de trener hver dag frem til 13. Treningene ledes av Jalland og Wilsgård (trener for G99) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 4. Desember 2013 Del Skrevet 4. Desember 2013 De skal vel spille mot Vivil i morgen i Gjønneshallen, så da har de nok ikke tatt ferie enda. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 12. Desember 2013 Del Skrevet 12. Desember 2013 Morisbak på juleferie trente med Stb idag. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Desember 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Desember 2013 Morisbak på juleferie trente med Stb idag. Gi han litt magisk tier! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Noen som vet treningstimene fremover? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Noen som vet treningstimene fremover? Treningene Starter opp igjen på tirsdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Noen som vet treningstimene fremover?Treningene Starter opp igjen på tirsdag Da blir det vel en del folk på feltet! Skal ikke mye til å være flere tilskuere enn spillere nå heller;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Noen som vet treningstimene fremover? Treningene Starter opp igjen på tirsdag Når på tirsdag? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 395 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Noen som vet når(og hvor) på tirsdag treningen er? Hadde vært kult om vi ble en del folk på første trening.. Assemble the army!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 5. Januar 2014 Del Skrevet 5. Januar 2014 Noen som vet når(og hvor) på tirsdag treningen er? Hadde vært kult om vi ble en del folk på første trening.. Assemble the army!! Har samme spørsmål selv. Hadde vært kult med mye folk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 5. Januar 2014 Del Skrevet 5. Januar 2014 Noen som vet når(og hvor) på tirsdag treningen er? Hadde vært kult om vi ble en del folk på første trening.. Assemble the army!! Har samme spørsmål selv. Hadde vært kult med mye folk! Jeg har kontaktet en rekke sentrale personer og håper å få svar snart. Opplyser her så fort jeg vet mer. Smått utrolig at svaret skal sitte så langt inne..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 5. Januar 2014 Del Skrevet 5. Januar 2014 Noen som vet når(og hvor) på tirsdag treningen er? Hadde vært kult om vi ble en del folk på første trening.. Assemble the army!! Har samme spørsmål selv. Hadde vært kult med mye folk! Jeg har kontaktet en rekke sentrale personer og håper å få svar snart. Opplyser her så fort jeg vet mer. Smått utrolig at svaret skal sitte så langt inne..... Har fått svar om at første trening er på tirsdag på det nye kunstgresset på Nadderud. Antagelig kl.11. Får endelig klokkeslett i morgen. Publiserer det her. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Januar 2014 Da er det opplyst at årets første trening - og historiens første trening med Bob - blir på det nye kunstgresset på Nadderud på tirsdag kl. 10. Klubben er kjempepositive til at vi stiller. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 For alle oss B-mennesker http://www.budstikka.no/sport/se-bradleys-forste-trening-direkte-1.8234674 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Er B-menneske, men dette skal jeg få med meg LIVE! Blir konge 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Jeg tar turen til kunstgresset i alle fall. Har avspasering i morgen, godt planlagt for å overvære nettopp denne treningen. Sees! :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Tommel opp for Budstikka denne gangen! Er det lov å håpe at det er mulig å se et sammendrag på kvelden for de av oss som ikke har anledning til å ta fri fra jobb tro... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Jeg tar turen til kunstgresset i alle fall. Har avspasering i morgen, godt planlagt for å overvære nettopp denne treningen. Sees! :-) Da sees vi. Tror det er mange som møter opp i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Nå er jeg sikkert nyyyy og alt det, men har det hendt før at Budstikka har streamet treningen direkte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Topp tiltak for oss som må være på jobb, men har mulighet for PC-titting. To entusiastiske tommler opp fra meg til Budstikka! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Bra tidspunkt å få bluescreen på pc'n.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 streamen oppe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå