Thomas 212 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Hos meg skjer det foreløpig lite. Hverken Opera eller Firefox fungerer så langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Budstikka har problemer med streamen :/ Får vente og se om den kommer opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Bare svart skjerm hos meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 streamen oppe? "Sendingen starter når treningen starter, circa klokken 10". Har ikke startet, så da er vel ikke gutta på plass enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Me too. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 http://www.budstikka.no/sport/bob-bradleys-gjennomforer-sin-forste-stabek-trening-1.8234942 Budstikka hadde planer om å sende treningen direkte, men vi sliter med tekniske problemer. Vi kommer med mer info,. Ser ikke ut til at det går som det skal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Da er streamen oppe! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Er det noen prøvespillere på feltet idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Er Stokkelien der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Her var det mye ungt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 En del ukjente fjes, kan være både prøvespillere og juniorer. Ser ingen stokkis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Er Stokkelien der? Kan ikke se han noe sted... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) ikke jeg heller Er det Luc som ligger her nærmest kamera? Endret 7. Januar 2014 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 ikke jeg heller Er det Luc som ligger her nærmest kamera? Ja, jeg tror det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Hva med sortevik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Pleier Antonio å være med på A-lagstreninger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Pleier Antonio å være med på A-lagstreninger?Han skulle vel det fra i år etter som jg har skjønt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Pleier Antonio å være med på A-lagstreninger?Han skulle vel det fra i år etter som jg har skjønt! ok.. istedet for Jalland? synes de sa at Bob skulle jobbe med Jalland som jo kjente norsk fotball inn og ut. edit: Eller i tillegg selvfølgelig... Endret 7. Januar 2014 av Luguber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Pleier Antonio å være med på A-lagstreninger?Han skulle vel det fra i år etter som jg har skjønt! ok.. istedet for Jalland? synes de sa at Bob skulle jobbe med Jalland som jo kjente norsk fotball inn og ut Begge er der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Hvor ser dere Luc? Kan ikke skjønne annet enn at han mangler, jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 liker det jeg ser. korte passninger, mye bevegelse, kjapt spill.. spiller mye en tuch 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Hvor ser dere Luc? Kan ikke skjønne annet enn at han mangler, jeg. Jeg er ikke sikker på at det er luc. han var i såfall ganske vinterblek. Hadde treningsdress med nr 23 på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Deilig å høre og se en trener som var høyrøstet, tydelig og bestemt. Bob stanset ofte spillet for å instruere enkeltspillere eller hele gruppa, og han var svært engasjert under hele økten. Jeg opplevde aldri Belsvik slik. Dette lover bra! Luc var forresten med, men drev mest med egentrening første halvdel før han forsvant. Kanskje han sliter med en skade? Endret 7. Januar 2014 av Sincus 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Luc var forresten med, men drev mest med egentrening første halvdel før han forsvant. Kanskje han sliter med en skade? Ok, takker for info. Fikk bare tittet innom helt på slutten og så ikke noe til han. Blir alltid smånervøs når salgbare spillere mangler, men det var vel bare litt rusk i maskineriet, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Januar 2014 Helt middels trening, men det er greit med tanke på at halvparten var juniorer og resten ikke har trent på en måned. Lot meg imponere spessielt av to stk. 1. Emil Dahle! Viste nærteknikk og overblikk jeg ikke har sett siden Veigar spilte. Kommer til å bli kanonbra! 2. Bob Bradley! For en fyr!! Enormt engasjement og store krav til arbeidsinnsats begge veier. Akkurat som forventet pluss litt til. Tok en prat med Jørgen Hammer og Thor Lange etter treningen, og begge var mektig imponert. Får vi inn et par spillere, som kan heve nivået i hvertfall to av tre ledd, så blir dette veldig bra 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Synes det var en imponerende første trening, med Bob som en tydelig og krystallklar leder. Ellers: 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Januar 2014 Ellers: - Emil Dahle imponerte virkelig - Høiland var både god og flink til å kommunisere, fremsto som en leder - Antonio og Jalland skal være sammen med Bob i trenertemaet, en polsk fysisk trener (Tomic) som Bob har jobbet med i Egypt var også tilstede, vi ser an gjennom uka hva det eventuelt blir med ham - Luc var der, men gikk av for å trene alternativt - Stokkelien var i garderoben på praten før treningen, men trente alternativt - Hele gjengen drar til Hemsedal på søndag og har teambuilding frem til tirsdag. - Da kommer Wall Street Journal og TV for å dekke begivenheten Moro! 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 Emil Dahle imponerte visst på trening før jul også ref en medspiller. Her kan vi ha skutt gullfuglen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 7. Januar 2014 Del Skrevet 7. Januar 2014 En trener med engasjement - endelig!!! polsk fysisk trener høres også lovende ut! da blir vi harde... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Sortevik var ikke og se på treningen. Ellers så jeg bare veldig dårlig, Emil Dahle var imponerende! Hvor ser dere Luc? Kan ikke skjønne annet enn at han mangler, jeg. Luc var på trening han Så litt rusten ut forøvrig. Endret 7. Januar 2014 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå