Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helstad er vel eldre enn det Daniel var da han ble skadet fordi han tok i for mye da han fyrte av et langskudd...

Hvis dette blir Plan A, tror jeg vi skal venne oss til å se mye av Plan B.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stokkelien på dagens trening da?

Han er midt i eksamensperioden før han skal ta pause fra studiene igen...

Derfor sikkert ikke på trening ei heller satt seg ned med Ia for om det blir ny kontrakt eller ikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treninger 20.01 - 24.01

Mandag: 10-1130: Bærum Idrettspark

Tirsdag 10-1130: Nadderud. 1530: Treningskamp Ull Kisa- Stabæk, Ull Kisa stadion.

Onsdag 10-11.30 og 1330-15: Bærum Idrettspark

Torsdag 10-11.30 Nadderud

Fredag 10-1130: Nadderud. 17.00: Treningskamp Bærum-Stabæk, Bærum stadion, Kadetttangen.

Lørdag: Treningskamp Stabæk 2- Ørn Horten (tidspunkt ikke bestemt).

Søndag Fri

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Ble en liten tur innom dagens trening. Der var det mange som ville vise seg frem, faktisk så mange som 24 mann, inkludert 3 keepere. Det er rekord for årets sesong.

Hyggelig å se Harouna tilbake på Stabæk trening, er vel bare 17 år så det fortsatt for tidlig å signere noe kontrakt. Stort talent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært bra om klubben kunne vært flinkere til å fortelle folk hvor og når det er trening, det har vært noen bomturer nå fordi det plutselig er flytta til Rud, så er folk på Sats osv. Jeg tror det er en del som er interesserte i å se.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært bra om klubben kunne vært flinkere til å fortelle folk hvor og når det er trening, det har vært noen bomturer nå fordi det plutselig er flytta til Rud, så er folk på Sats osv. Jeg tror det er en del som er interesserte i å se.

Kunne man kanskje hatt som mål å lage et mandagsinnslag hvor man får Bob eller en på sport om å fortelle litt om uka som gikk og uken som kommer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Trening
  • Opprett ny...