arni 9 542 Del Skrevet 9. August 2014 (endret) Del Skrevet 9. August 2014 (endret) Bradley brukte tid på å instruere Brustad på avsluttende corner-trening. Brustad ga så mye i duell med Sayoba at han fikk en ordentlig smell, så muligens motivasjonen er der... Endret 9. August 2014 av arni 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 http://www.stabak.no/team1trainingschedule Står ingenting her dagens treningstider... Noen som har peil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Enten er det treningsfri ellers er det klokka 10. Anta alltid klokka 10 med mindre noen (ikke stabak.no) har bedre info. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet? En junior ved navn Sander. Bob følte han hadde potensiale, men ikke helt der enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet? En junior ved navn Sander. Bob følte han hadde potensiale, men ikke helt der enda. Sander, broren til Siri? Han har trent mye med A-laget i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 15. August 2014 Del Skrevet 15. August 2014 Høiland tilbake på dagens trening, så fresh ut. Hammer også tilbake. Soko har fortsatt en føling i hamstringen og tar ingen kjangser, så var med på deler av treningen før han gikk for å få behandling, sier han står over odd kampen. Ble trent på avslutninger med lave raske innspill fra. Avslutninger etter raske 1 touch spill og pasnings kombinasjoner. Stemningen på treningen virker også god. Gutta smiler og står på. Hoseth bekrefter at han er med i semifinalen Noen nye på feltet?En junior ved navn Sander. Bob følte han hadde potensiale, men ikke helt der enda. Sander, broren til Siri? Han har trent mye med A-laget i år. Aah, ja han ja, første treningen jeg har vert på siden i vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Noe å melde fra dagens trening? Rakk ikke fram idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 16. August 2014 Del Skrevet 16. August 2014 Noe å melde fra dagens trening? Rakk ikke fram idag Jeg fikk med meg bittelitt der jeg jogget rundt banen i treningsøyemed. De avsluttet med skyteøvelser nede i det hjørnet. Pasning til en som stod stille og passet tilbake, et touch eller to og skudd på mål. Det jeg la merke til var hvor mange ganger gutta bommet på mål fra 13-14 meter. Skremmende. Det var ingenting i blikket eller holdningen som sa at de tok dette seriøst. De to keeperene fikk litt trening ut av det, men skytterene kunne like gjerne gått i garderoben. Ikke overraskende at man bommer i kamp med sånn holdning på trening. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 17. August 2014 Del Skrevet 17. August 2014 Takk for info, satser på at presisjonen er bedre i ettermiddag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Var på Nadderud nå fordi jeg trodde det var trening. Der var det ikke men juniorene trente på det nye kunstgresset og Harouna var med. Kan ikke Være lenge til han blir 18 nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Starten av oktober, tror jeg. På NIFS sine sider står forresten både Harouna, Jeppe Moe og Harald Holter oppført som a-lagsspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Var på Nadderud nå fordi jeg trodde det var trening. Der var det ikke men juniorene trente på det nye kunstgresset og Harouna var med. Kan ikke Være lenge til han blir 18 nå? Harouna fyller 2. oktober Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Var på Nadderud nå fordi jeg trodde det var trening. Der var det ikke men juniorene trente på det nye kunstgresset og Harouna var med. Kan ikke Være lenge til han blir 18 nå? Harouna fyller 2. oktober Skal han til oss eller Vitesse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Skal han til oss eller Vitesse? Jeg hørte allerede før sesongen at han var solgt ja, eller i allefall noe opsjonsgreier med en nederlansk klubb. Men Ingo skrev nylig på forumet at han slutter seg til troppen den dagen han fyller 18. Han skrev også han Harouna fyller år i desember. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. August 2014 Må ikke stole på Ingo. 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Slapp av,dette er under kontroll. Han vil bli hos oss, og vi vil ha han 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Er det nå jeg skal kommentere at dette, i utgangspunktet, positive uttrykket har mistet all verdi hos meg? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Koster det oss, eller kan vi tjene noe på å ha han hos oss da? Ikke helt riktig bruk av ressurser om han er klar for en annen klubb og stb betaler regninga for utviklingen. Hadde håpet å se han i laget neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2014 Såvidt jeg har hørt, er Harouna "eid" av Stabæk og sitt irorianske akademi. Han har vært mye i Vitesse og de har fulgt ham i flere år, men hvis de vil ha ham må de kjøpe ham, og såvidt jeg har hørt har de ikke vært konkrete på dette ennå. Han blir dermed Stabækspiller fra han fyller 18. Såvidt jeg har hørt. Men jeg har ikke full kontroll, så vidt jeg har hørt. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 26. August 2014 Del Skrevet 26. August 2014 Såvidt jeg har hørt, er Harouna "eid" av Stabæk og sitt irorianske akademi. Han har vært mye i Vitesse og de har fulgt ham i flere år, men hvis de vil ha ham må de kjøpe ham, og såvidt jeg har hørt har de ikke vært konkrete på dette ennå. Han blir dermed Stabækspiller fra han fyller 18. Såvidt jeg har hørt. Men jeg har ikke full kontroll, så vidt jeg har hørt. Jeg har hørt det samme - såvidt jeg husker... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Noen som har sett treningene denne uken og har noe å rapportere? Trener Hoseth for fullt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 189 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Noen som har sett treningene denne uken og har noe å rapportere? Trener Hoseth for fullt? Var der igår, da trente han ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Hoseth var syk i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Men på plass idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 28. August 2014 Del Skrevet 28. August 2014 Men på plass idag? nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 29. August 2014 Del Skrevet 29. August 2014 Da får vi satse på en god trening idag fredag, for Hoseth behøves så absolutt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 29. August 2014 Del Skrevet 29. August 2014 Da får vi satse på en god trening idag fredag, for Hoseth behøves så absolutt! Var han der idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. August 2014 Del Skrevet 29. August 2014 Da får vi satse på en god trening idag fredag, for Hoseth behøves så absolutt! Var han der idag? Sliter med influensa og er usikker mtp. søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå