SAU 3 486 Del Skrevet 4. Mars 2015 Del Skrevet 4. Mars 2015 Kom ikke Nannskog til Nadderud før Cupfinalen i 2013 for å lære jentene litt skuddtrening. Kanskje hente han igjen... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Trente Trondsen idag ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Nei, følg @MrGalopp på Twitter. Ny spiller som trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 189 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Er jo ikke Flamur, men broren hans Fitim som er på feltet. Imo ikke en like god spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 To nye på dagens trening, Kim Skogsrud (Sandefjord) og Fitim Kastrati. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Rejects fra Sandefjord og Vålrenga altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 To nye på dagens trening, Kim Skogsrud (Sandefjord) og Fitim Kastrati. En midtbanespiller fra Sandefjord som kun har to innhopp i treningskamper i år, samt en forsvarspiller som hadde ett innhopp i TL min for Enga fjor! Er dette erstatninger for Trondsen så tror jeg vi selger oss nedover i systemene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Skogsrud er stopper. Var på utlån i Strømmen fra August til sesongslutt i fjor. Spilte et par kamper fra start før han satt på benken resten av utlånet grunnet ganske dårlige prestasjoner.. Holder ikke TL-nivå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Spurte et par kompiser med enga sympatier (begge har vært/er fotballtrenere) om Kastrat,i og fikk følgende tilbake: Godt offensivt talent, god med ball, gode innlegg, er litt svak defensivt - særlig plassering. Trenger å ta steget, men har de basiskunnskapene som trengs. Jeg likte han! Bra fart og god teknisk. Vi brukte han på kanten. Hadde potensial, men han fikk ikke slippe til nok til å få selvtillitten som trengs for å ta steget. En annen kompis som så treninga i dag, synes kanskje ikke han så velig fresk ut. Men prøvespill er og blir prøvespill... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Skogsrud er stopper. Var på utlån i Strømmen fra August til sesongslutt i fjor. Spilte et par kamper fra start før han satt på benken resten av utlånet grunnet ganske dårlige prestasjoner.. Holder ikke TL-nivå Ja, vet egentlig at han er forsvarsspiller, gikk bare litt fort i svingen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Fitim Kastrati har slitt mye med skader og sykdom det siste året Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 5. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2015 (endret) Fitim kastrati på trening? Hva skjedde med azemi? Var han ikke så god, siden han ble sendt hjem og forlenga med follo? Edit: fikk ikke opp her at det allerede var skrevet om. Endret 5. Mars 2015 av mariusn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 6. Mars 2015 Del Skrevet 6. Mars 2015 Ingen nye på dagens trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 6. Mars 2015 Del Skrevet 6. Mars 2015 Ingen nye på dagens trening. Juniorspillere med ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 6. Mars 2015 Del Skrevet 6. Mars 2015 Nei, 16 utespillere inkludert Kim og Fitim på dagens trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 6. Mars 2015 Del Skrevet 6. Mars 2015 Asante? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 9. Mars 2015 Del Skrevet 9. Mars 2015 Noen som var på dagens trening, hvordan så Asante ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 21. Mars 2015 Del Skrevet 21. Mars 2015 Noe som er verd å melde fra dagens trening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 21. Mars 2015 Del Skrevet 21. Mars 2015 Noen som vet om det er dobbeløkt i dag, eller om gutta har trening før kampen i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 21. Mars 2015 Del Skrevet 21. Mars 2015 Hvis du går på stabak.no så finner du svaret der men for de late så trente de i dag 10:00 - 11:30. Ingen trening i morgen ;-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 21. Mars 2015 Del Skrevet 21. Mars 2015 Hvis du går på stabak.no så finner du svaret der men for de late så trente de i dag 10:00 - 11:30. Ingen trening i morgen ;-) Prøvdedet, men det kom bare opp treningstider fra uke 6 og senere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 21. Mars 2015 Del Skrevet 21. Mars 2015 Hvis du går på stabak.no så finner du svaret der men for de late så trente de i dag 10:00 - 11:30. Ingen trening i morgen ;-) Prøvdedet, men det kom bare opp treningstider fra uke 6 og senere... Klarte du ikke å finne en sak som ligger på forsiden på stabak.no? Håper du klarer å trykke på vedlagte lenke.... http://www.stabak.no/news/article/1myp7ehkd4eq31hj2eynudueo8/title/treningstider-frem-mot-seriestart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 23. Mars 2015 Del Skrevet 23. Mars 2015 Manglet en god del spillere på dagens trening men da får nye prøve seg. Emil Bohinen var med på dagens økt. Spennende spiller å følge. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 23. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 23. Mars 2015 (endret) Spilte Jesper Espung og brasilianeren ? Ingen nye på prøvespill?? Endret 23. Mars 2015 av ÅsmundJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 23. Mars 2015 Del Skrevet 23. Mars 2015 Jesper var ikke der men brasilianeren var med. Brassen er grei nok men får nok ikke plass i årets tropp. Tror vi får større fisk i garnet før sesongen starter. Spennendeuke.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 23. Mars 2015 Del Skrevet 23. Mars 2015 Manglet en god del spillere på dagens trening men da får nye prøve seg. Emil Bohinen var med på dagens økt. Spennende spiller å følge. Bare å skrive en langtidskontakt da, før han forsvinner til Vestfold! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 23. Mars 2015 Del Skrevet 23. Mars 2015 Jesper var ikke der men brasilianeren var med. Brassen er grei nok men får nok ikke plass i årets tropp. Tror vi får større fisk i garnet før sesongen starter. Spennendeuke.no Fortell... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 23. Mars 2015 Del Skrevet 23. Mars 2015 Manglet en god del spillere på dagens trening men da får nye prøve seg. Emil Bohinen var med på dagens økt. Spennende spiller å følge.Emil er fra den gode 99-årgangen (G16).Det bør/kan komme flere derfra etterhvert... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2015 Pierre Barrieu (43) har til daglig ansvaret for fysikken til spillere i flere av Europas beste ligaer. Nå håper han på en jobb i Stabæk. Jeg er ikke her for å sitte stille i et hjørne, Bob har hentet meg for å bidra, sier Pierre Barrieu (43). Franskmannen har jobbet for fotballklubber verden over i en årrekke, og har blant annet tre verdensmesterskap med det amerikanske landslaget på merittlisten. Da Tomasz Kaczmarek, Stabæks fysiske trener, forlot klubben før denne sesongen, etterlot han seg et rom som måtte fylles. Den kortsiktige løsningen lå i telefonlisten til trener Bob Bradley. Da Tomek forsvant fra klubben, ringte Bob meg for å få hjelp. Vi ble enige om at jeg skulle være med laget under Portland-oppholdet og gjennom en uke her på La Manga, så får vi se hva det blir i fremtiden, sier Barrieu. Gjennom sin rolle som Fifa-instruktør har han flere oppdrag med enkeltspillere, fra klubber som Real Sociedad og Marseilles. Slik det er nå har jeg flere korttidsengasjementer gående, men som alle andre ønsker jeg stabilitet. Og om det er en god match mellom meg og Stabæk, kan det være aktuelt med et lengre engasjement her. Kortsiktige engasjement I første rekke ser Barrieu, som er bosatt i Frankrike, for seg at han inntar en rolle hvor han kan komme over til klubben i perioder utover sesongen. 43-åringen har en imponerende karriere bak seg, med to perioder med det amerikanske landslaget, og engasjementer i klubber som New York Red Bull og LA Galaxy. I sistnevnte klubb hadde han ansvaret for den fysiske treningen til blant andre David Beckham. Beckham var en tvers igjennom profesjonell spiller å jobbe med, det er den beste beskrivelsen, sier Barrieu som mener mentaliteten til spillerne her er minner mye om den til amerikanske spillere. Spillerne er ganske åpne for forslag til hvordan de kan forbedre seg. I enkelte andre land har spillere det tyngre med det, forteller franskmannen. Han har latt seg imponere av Stabæk gjennom oppkjøringen. For meg er Stabæk litt uferdig, men jeg var overrasket over progresjonen fra Portland til slutten av denne uken der har det skjedd mye. Det er kanskje ikke like lett å se for laget her, men for meg blir det som å se et lite barn vokse man ser det først når man har vært borte en stund. Av Simen Solum Waagsether (simen.waagsether@budstikka.no) 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 23. Mars 2015 Del Skrevet 23. Mars 2015 Pierre skal visstnok være med oss i en periode litt uti april, om jeg ikke husker her feil. Hyggelig fyr. Veldig pratsom. Eller hva SAU? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå