Gå til innhold

Dagens Trening

Markus
 Del

Anbefalte innlegg

Noen som er å ser på i dag? Hadde vært herlig med en liten rapport på Alanzinho..

Vil si han var adskillig bedre idag enn da jeg så hans første prøvetrening med Stabæk juli 2005 :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er å ser på i dag? Hadde vært herlig med en liten rapport på Alanzinho..

Vil si han var adskillig bedre idag enn da jeg så hans første prøvetrening med Stabæk juli 2005 :)
Takk for rapport : ) Høres lovende ut, men ettersom Jönsson brukte et par år på å gjøre han til en toppspiller, så sier det gjerne ikke så mye. Så han fit ut, så han ut som en spiller som kan utgjøre en forskjell for oss utover høsten?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det så ut som han vil kunne styrke laget vesentlig å øke sjansen for overlevelse. Forøvrig herjet han vel med Lyn (som spilte i divisjonen over Stabæk i 2005) allerede i august den sommeren, så Jønsson trengte ikke mye tid egentlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det så ut som han vil kunne styrke laget vesentlig å øke sjansen for overlevelse. Forøvrig herjet han vel med Lyn (som spilte i divisjonen over Stabæk i 2005) allerede i august den sommeren, så Jønsson trengte ikke mye tid egentlig

Godt å høre! Talentet var der hele tiden, men det tok et par år før han fikk fysikken og fotballforståelsen på et nivå hvor han virkelig kunne skinne i Tippeligaen som en stabil toppspiller; http://stb.guru/players/12/alanzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem erstatter evt Agon imorgen, tro? Er unge Pedersen å se på treningen?

Pedersen deltar.

Vanskelig å tyde hvem som tar plassen til Agon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som både Cole og Issah er tilgjengelig kunne det vært interessant å se Kassi på topp igjen

Det hadde vært helt greit å se Issah benket også, spesielt dersom Agon faktisk kan starte.

Asante, Kassi, Cole, Agon, Njie og Gorozia er vel de jeg ville valgt som de fremre seks. Samme som Godset, mao.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formoder at økt nummer to i morgen faktisk blir en reell treningsøkt. Forrige uke var halve laget inne og syklet, mens den andre halvparten drev med oppvarming og litt skuddtrening før de gikk inn igjen. Kan ikke se hvordan det var særlig produktivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
  • Opprett ny...