Gå til innhold

Dagens Trening

Markus
 Del

Anbefalte innlegg

Vi kan da signere Lumanza nå, bare at han ikke blir spilleklar før overgangsvinduet åpner igjen, stemmer ikke det ?

Da må vi jo betale lønn fra nå av. IA gambler nok heller på at ingen andre snapper han opp og sparer så mye penger som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan da signere Lumanza nå, bare at han ikke blir spilleklar før overgangsvinduet åpner igjen, stemmer ikke det ?

Da må vi jo betale lønn fra nå av. IA gambler nok heller på at ingen andre snapper han opp og sparer så mye penger som mulig.
Blir det ikke litt naivt å tro at han skal være her gratis helt til overgangsvinduet starter igjen? Når begynner egentlig overgangsvinduet? Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forventer at Alan presterer i dag. Såpass krav må vi sette på en så rutinert spiller. I det minst at han kjemper som en løve for laget.

Og ikke minst at han tørr mer enn han har gjort så langt. Bra at han spiller sikkert, men må være litt mer uforutsigbar. Noe av det som var bra med han i "gamle dager".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forferdelig opplegg var det vel ikke, med to seire på fire kamper, hvorav ett av tapene kom mot det laget som leder serien med 20 poeng?

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løpt i senk? Vi hadde rundens høyeste posession med 70% Eneste å utsette på dette er i så fall om de hadde fri i går uten et opplegg for restitusjonstrening på egenhånd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde vel restitusjonstrening I går, kan ikke tenke meg noe annet.

Det som manglet mot LSK var vilje og taktikk. Jeg er heller ikke superfornøyd med at de har fri til helga, men noen katastrofe er det neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, LSK lyktes med å dekke rom litt ala Island, så de løp istykker Stabæks initiativ. Forsåvidt nøyaktig det Erlandsen hadde varslet de skulle gjøre

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK gjorde en meget god jobb vedr førsteforsvar og delvis markering, men løpskapasiteten sier dette lite om. De hadde flere muligheter til å drepe kampen fullstendig og var ikke imponerende i kontringsspillet. Så tregt lag som LSK er var det derimot skuffende at vi ikke brukte mulighetene til å ta dem på farta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi spilte godkjent frem til LSK fikk et ufortjent ledermål. Hva vi gjorde etter dette er en kombinasjon av taktisk blunder og dårlig mentalitet. Men hadde absolutt støttet en treningskamp for dem som ikke skal på landslagsoppdrag. Men i en allerede tynn tropp er det kjipt også å utsette nøkkelspillere for unødvendige skader.

Frem til neste kamp bør vi nok uansett trene mer på hvordan vi skal fremstå hvis vi kommer under 1-0 eller 2-0 mot Enga. Flytte Keita ned sentralt og fortsette med enslig spiss tror jeg hvertfall er en dårlig plan. Sett på Agon sammen med Escoe neste gang.

Men personlig mener jeg fortsatt Ohi fortjener å starte da både Escoe og Agon viste ingenting som forsvarer en startplass etter LSK. Kan bli spennende å se hva som skjer med startoppstillingen hvis Kassi er frisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
  • Opprett ny...