Gå til innhold

Dagens Trening

Markus
 Del

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør Sebastian Pedersen det på trening? Er han i nærheten av å starte på bekostning av Escoe, Mehmeti og Ohi?

Han er på landslagsopphold med U17 nå. Ergo ikke på trening med Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tydeligvis gått glipp av noe her, men hvem er disse to prøvespillerne? Var det ikke bare Lumanza som trente med oss? Utrolig bra med så utfyllende referat! Keep on going

Endret av tobb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tydeligvis gått glipp av noe her, men hvem er disse to prøvespillerne? Var det ikke bare Lumanza som trente med oss? Utrolig bra med så utfyllende referat! Keep on going

Hei Tobb, undertegnede ble litt overasket sjøl, altså! Men, har snakket med Oddbjørn og fått noenlunde orden i sakene:

De to som trener med oss er begge belgiere, de har spilt sammen før og lyder på feltet under navnene "Yannes" og "Jonathan" (heng meg ikke om det er feil skrevet!). De er begge svært talentfulle. Signerer vi disse kommer sammenligningene til å florere, så jeg åpner hele ballet selv- tror vi har med Eliteseriens Iniesta (Jonathan) og Aguero, alternativt en ny Dio(Yannes), å gjøre. Snakket med Oddbjørn etter trening og han så ikke akkurat rart på meg når jeg sa at disse burde signeres. Så raskt som overhodet mulig... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes lovende ut! noen flere beskrivelser av dem? alder, type, hvilken klubb de kommer fra, evt hele navnet? kanskje noe å finne ut hvis du skal ned å se på flere ganger denne uken:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes lovende ut! noen flere beskrivelser av dem? alder, type, hvilken klubb de kommer fra, evt hele navnet? kanskje noe å finne ut hvis du skal ned å se på flere ganger denne uken:)

Skal ned imorgen også jeg! Da skal jeg prøve å rive tak i så mye informasjon som overhodet mulig om dem. Om vi skaffer navn blir det vel forsåvidt enkelt å skaffe info.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er selvfølgelig artige å lese hva Hassfjell skriver, og det følgende skal heller regnes som ros enn kritikk. En del ting er kanskje på grensen av hva IA og Toni skal få lov å holde for seg selv? Frem til vi vet hvor vi skal spille neste år tviler jeg på at vi verken kan eller vil hente nye spillere. Om det dukker opp prøvespillere som er gode nok for laget er det kanskje like greit om det ikke annonseres for hele Norge før vi kan gjøre noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for at du sjekket. Må være mest mentalt de er slitne nå. Høres ikke lovende ut, neste onsdag kunne vært en mulighet med rullerring av spillere siden alle er tilbake da. Tom rbk brukte treningsmatch før de møtte oss etter forrige landslagspause. Skal sjekke hva LSK velger å gjøre

Erlandsen har som jeg antok over avtalt treningskamp mot UllKisa i morgen kl.12. Så får vi se hvordan filosofiene slår ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for at du sjekket. Må være mest mentalt de er slitne nå. Høres ikke lovende ut, neste onsdag kunne vært en mulighet med rullerring av spillere siden alle er tilbake da. Tom rbk brukte treningsmatch før de møtte oss etter forrige landslagspause. Skal sjekke hva LSK velger å gjøre

Erlandsen har som jeg antok over avtalt treningskamp mot UllKisa i morgen kl.12. Så får vi se hvordan filosofiene slår ut

For det første har nok han ett større behov for å spille inn sin spillestil i LSK enn det Toni har hos oss i og med at han nylig tok over laget.

Kan du også sjekke ut hvor mange de har ute med skade og spillere som eventuelt er på diverse landslagssamlinger? Skal man sammenligne er det greit å bruke samme grunnlag.

Hvilke forskjeller mener du det vil utgjøre for Stabæk om de spiller en treningskamp med mange juniorer og spillere som må spille i uvante posisjoner og langt i fra de samme 11 som vil starte mot enga?

Jeg mistenker at om de skulle spilt treningskamp så ville du brukt de samme poengene over her og klager på at de skulle det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mistanken din, saklig som alltid og den varmer. Neste onsdag har vi vel alle på plass, prøvespillerne ville også fått prøve seg i kamp. Lett å sjekke hva LSK kjører med under kampen imorgen. Så får vi se hva Rekdal velger å gjøre til uka når hans folk er tilbake

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart, resultatene neste helg er jo mer avhengig av om de spilte treningskamp nå til helgen enn faktorer som motstander, kampforløp, skader og dommeravgjørelser.

Det får da være måte på sutring. Toni og IA har syslet med fotballfaget et par år. Og tror dere en spiller som MMS ville sittet og holdt kjeft om laget hadde trengt en treningskamp?

Skulle heller ikke forundre meg om det er mulig å få noe nyttig ut av å være på treningsfeltet også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mistanken din, saklig som alltid og den varmer. Neste onsdag har vi vel alle på plass, prøvespillerne ville også fått prøve seg i kamp. Lett å sjekke hva LSK kjører med under kampen imorgen. Så får vi se hva Rekdal velger å gjøre til uka når hans folk er tilbake

Hva har det å teste prøvespillere i kamp med det å berge plassen å gjøre? Trodde du var opptatt av å drille de som skal spille i serien?. Da henger det ikke helt på greip at det ene argumentet ditt er at man får sett de på prøvespill i kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart viktigst med de faste spillerne for å unngå kamprust før 6 poengs-kampen mot VIF. Men pleier å rullere I en treningsmatch så da kunne vi jo sett nivået til prøvespillerne. Ellers Odd, viste vel ikke IA stor teft med oppsettet av treningsmatcher før sesongen. Matching mot top russisk motstand for å være rustet I Europaligaen og så ender det med å bli slått ut av et walisisk (pub)lag

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billy, Arni. Kan godt hende treningskampene i vinter hadde gått bedre med Toni. En treningskamp på tampen av sesongen kan jeg aldri tenke meg vil gi noen positiv innvirkning på neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er å unngå kamprust, men svaret får vi etter neste runde. Ser i VG at Ingo nå ber jevnlig til Gud om at vi ikke skal rykke ned,så får vi inkludere at gutta ikke er for kamprustne i samme bønn :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele diskusjonen om treningskamp på tampen av sesongenes er absurd.

Ja, vi trenger poeng mer enn noen gang. Men vi trenger også skadefrie spillere med overskudd og tenning. Tviler på at en treningskamp i en liten pause i Tippeligaen er beste oppskrift for det.

Jeg har aldri hørt noen bekymring for "kamprust" mot slutten av en sesong tidligere. Snarere har jeg hørt folk vært bekymret for om man klarer å holde spiriten oppe.

Tror Arni og hans menighet får akseptere at deres ønske ikke blir innfridd.

Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele diskusjonen om treningskamp på tampen av sesongenes er absurd.

Ja, vi trenger poeng mer enn noen gang. Men vi trenger også skadefrie spillere med overskudd og tenning. Tviler på at en treningskamp i en liten pause i Tippeligaen er beste oppskrift for det.

Jeg har aldri hørt noen bekymring for "kamprust" mot slutten av en sesong tidligere. Snarere har jeg hørt folk vært bekymret for om man klarer å holde spiriten oppe.

Tror Arni og hans menighet får akseptere at deres ønske ikke blir innfridd.

Amen. Nøkkelord: SKADEFRI. Hadde du vært like happy om Keita, Meling eller Cole hadde pådratt seg en skade i denne treningskampen, Arni? Helt absurd diskusjon. Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal de skade seg i treningskamper? Tenk heller om Escoe kunne fått nettsus mot f.eks KFUM og hvilken boost det kunne vært. Skal følge litt med på første rival Lillestrøms disposisjoner mot Ullkisa idag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal de skade seg i treningskamper? Tenk heller om Escoe kunne fått nettsus mot f.eks KFUM og hvilken boost det kunne vært. Skal følge litt med på første rival Lillestrøms disposisjoner mot Ullkisa idag

Ja, mye bedre å vente med skadene til seriekamper....
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plot twist: Frode Kippe får en skade i treningskampen som setter ham ut resten av sesongen. :)

Selvfølgelig kan man skade seg i treningskamper. Man kan skade seg på oppvarming også, jfr. Johan Andersson mot Viking i 2010.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
  • Opprett ny...