knutta 1 865 Del Skrevet 13. Oktober 2016 Del Skrevet 13. Oktober 2016 Det virker som det er enighet om at vi er for dårlig trent. Jeg er veldig nysgjerrig på om dette er noe IAO er uenig i,eventuelt hvorfor det ikke er blitt gjort noe med det. Det blir vanskelig å skylde på Billy denne gangen, så dette må IAO og Jalland ta. Det er vel strengt tatt en enighet i at fotballnorge som helhet trenger feil og for lite. Og? Personlig er jeg ikke så interessert i "fotballnorge". De andre lagene kan trene så lite de vil, så lenge vi trener nok til å slippe å pese rundt i bånn av tabellen. Hva du er interessert i er selvfølgelig opp til deg, min kommentar var bare utfyllende informasjon til din kommentar om trening. Alle lag trener like lite bortsett fra RBK som er mange timer over i følge de som er tett på "fotballnorge". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 13. Oktober 2016 Del Skrevet 13. Oktober 2016 "Alle" skrøt av og var imponert over Stabæk sin treningsmengde under sesongoppkjøringen under Bob i fjor. Hvordan trente gutta i forhold til i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 13. Oktober 2016 Del Skrevet 13. Oktober 2016 Vemund Brekke Skard er A-lagets fysiske trener. Han jobber også administrativt for Akademiet (7-12 år). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Noen av de trofaste som har vært innom treningene de siste dagene? Ser det OK ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Stort oppmøte på dagens trening, talte totalt 22 spillere. Meling tilbake etter sykdom men ga seg ca halveis ut i økta. Kassi med for fullt. Første del av økta ble det trent mye 2-3 pasninger før skudd på mål. En del bom men også noen flotte mål. Cole sto for det beste/fineste målet av de jeg så. I siste del som jeg fikk med meg ble det delt inn i 2 lag. Kan se ut som det blir flere endringer i start 11eren. Sebastian spilte på topp Georgi inn, Alan ut. Meling startet med Kassi overtok hans plass når Meling måtte gi seg. Bakre 4er som sist. Hanche-Olsen - Morten - Nilsson - Moe Grei trening med god intensitet 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Seb på topp lover bra, liker at Toni tenker det samme som oss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Toni er faen meg sjef som kjører med en 99´er fra start! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Del Skrevet 14. Oktober 2016 ^^^ At Toni er skikkelig sjef er det ingen tvil om 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Seb Pedersen kan bli jokeren! http://touch.budstikka.no/sebastian-pedersen/stabak-fotball/sport/sebastian-pedersen-17-kan-bli-stabaks-joker/s/5-55-382615 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Del Skrevet 14. Oktober 2016 Stort oppmøte på dagens trening, talte totalt 22 spillere. Meling tilbake etter sykdom men ga seg ca halveis ut i økta. Kassi med for fullt. Første del av økta ble det trent mye 2-3 pasninger før skudd på mål. En del bom men også noen flotte mål. Cole sto for det beste/fineste målet av de jeg så. I siste del som jeg fikk med meg ble det delt inn i 2 lag. Kan se ut som det blir flere endringer i start 11eren. Sebastian spilte på topp Georgi inn, Alan ut. Meling startet med Kassi overtok hans plass når Meling måtte gi seg. Bakre 4er som sist. Hanche-Olsen - Morten - Nilsson - Moe Grei trening med god intensitet Takk for bra rapport, spennende dette! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 15. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2016 (endret) Kjølig trening idag, Alan en av de få med shorts! Moussa med nydelig straffe, stormet mot Hovis og kastet seg på gresset Litt sped applaus kanskje fra de få hutrende Endret 15. Oktober 2016 av arni 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 540 Del Skrevet 15. Oktober 2016 Del Skrevet 15. Oktober 2016 Var Meling med for fullt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Var Meling med for fullt? Ja, var med helt til slutt, slo cornere på slutten 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2016 (endret) Etter hva Lumanza har postet på Instagram, ser det ut til at han reiser fra oss nå. Noen som kan bekrefte dette? Endret 18. Oktober 2016 av JespV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Etter hva Lumanza har postet på Instagram, ser det ut til at han reiser fra oss nå. Noen som kan bekrefte dette? Mulig det bare er jeg som ikke følger med på sosiale medier, men hva/hvem er Lumanza? Link, eventuelt utdyp det du vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Del Skrevet 18. Oktober 2016 Etter hva Lumanza har postet på Instagram, ser det ut til at han reiser fra oss nå. Noen som kan bekrefte dette?Mulig det bare er jeg som ikke følger med på sosiale medier, men hva/hvem er Lumanza? Link, eventuelt utdyp det du vet?En spiller som har trent med klubben i en stund og kommer fra Belgia tror jeg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 19. Oktober 2016 Del Skrevet 19. Oktober 2016 Etter hva Lumanza har postet på Instagram, ser det ut til at han reiser fra oss nå. Noen som kan bekrefte dette?Mulig det bare er jeg som ikke følger med på sosiale medier, men hva/hvem er Lumanza? Link, eventuelt utdyp det du vet?En spiller som har trent med klubben i en stund og kommer fra Belgia tror jeg Sorry, jeg som leste helt feil. Trodde dette ble postet i en annen tråd, men takk for oppklaring uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Etter dagens trening kan det se ut som om Luc og Ohi starter. Georgi og Sebastian ut. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Hvem av de på hvilken plass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 21. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2016 (endret) Så ut som denne start 11. Hanche Messi Marcus Moe Grossman Meling Ohi Luc Moussa Keita Veldig kort trening som vanlig dagen før kamp. Ble øvd litt på cornere og frispark (Meling og Keita) Ellers ikke så mye å rapportere om. Endret 21. Oktober 2016 av SAU 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Jeg liker tanken på at Moussa "får tilbake" venstrekanten. Han virker mye mer komfortabel der. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Vanskelig å være uenig i den elleveren, selv om jeg savner Meling på back. Veldig skeptisk til falsk nier (Keita), samtidig har jo ingen av de på topp vist noe som forsvarer å starte. La oss håpe det gir suksess Også godt å vite at vi har en del gode trekk å benytte oss av utover. Alan og Pedersen inn fra benken i andre, samt rotere med Meling ned på back. Det vil gi S08 en del hodebry sett at vi ikke har dem i kne allerede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Mener Keita var ganske svak som spiss de få gangene han gjorde det ifjor, men for all del, var antagelig et høyere nivå enn det spissene våre har levert i år uansett. Liker at Ohi og Kassi har fått tillit fra start! For en gang skyld har vi mange offensive spillere som kan komme inn fra benk og påvirke kampen hvis vi trenger fler mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Del Skrevet 21. Oktober 2016 Hvem har vi på benken som kan settes inn uten å svekke laget? Pedersen, Gorozia, noen flere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Det meldes om amper stemning på Åråsen, det meldes om tilløp til Slossing på Valle! Hos oss er det leking, tulling og useriøsitet! Spørsmålet er hvorfor er det ikke mer trøkk hos oss? Har ikke gutta skjønt alvoret? Hva med markering på trening ila uken? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Ser ikke helt ut som gutta har skjønt alvoret før nå. Gi Jalland tidlig juleferie, og få en gammel rev av en trener inn i teamet de siste ukene 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2016 (endret) Ser ikke helt ut som gutta har skjønt alvoret før nå. Gi Jalland tidlig juleferie, og få en gammel rev av en trener inn i teamet de siste ukene Har funket bra for Aafk for å si det forsiktig. Når det er sagt så er jeg overbevist om at Ordinas er langt mer fotballkunnig enn Fredriksen. Men å hente inn en vinnerskalle som Nannskog hadde sikkert ikke gjort noe. Om ikke annet så for å vekke motivasjonen og justere spenningsnivået. Kanskje han til og med kunne hvisket noen tips i øret til noen av de utmerkede spissalternativene vi har/har brukt som spiss iår (Agon, Seb, Ohi, Luc, Escoe, Keita, Giorgi) .... Mot MFK så trenger noen som vet å vippe kampen i vår favør. Endret 23. Oktober 2016 av Offside 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Var veldig gøy med "kampstemning på trening" sist gang! Trener laget på lørdag på nadderud eller er de dratt til Molde? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Noen som vet hvor mange treninger vi egentlig har på naturgress? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 25. Oktober 2016 Del Skrevet 25. Oktober 2016 Milde Toni ga gutta fri igår, så er det Nadderud 1015 hver dag tom lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå